mutta eiks se hartioiden "kuningas liike" oo ylätalja? siitähän ne ladonovi hartiat tulee, eikö?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no mikäs leuanveto ois sitte paras :niskan taakse, vai myötä tai vasta otteella eteen... ?
Mä vuorostaan vastaan, että kohtuu leveellä taakse. Kunnon voimaliike, jossa ei niin helpolla pääse huijaamaan, kun myötäotteella saa helposti ponnahduksia ja heilahduksia aikaiseksi viimesillä vedoilla.Myötäotteella eteen.
Onko se faktaa vai täyttä paskaa, että penkkipunneruksella saisi noi hartia/olkapää/rinta alueen isoimmaks? Kun tapana kaikilla on puhua, että lopeta se penkkipunnerrus ku kohta joutuu salin ovet vaihtamaan isommiks kun hartiat alkaa olemaan nii leveet. :D Itse en tähän usko todellakaan vaan kallistun eniten noihin leukoihin ja pystypunnerrukseen.
Onko se faktaa vai täyttä paskaa, että penkkipunneruksella saisi noi hartia/olkapää/rinta alueen isoimmaks?
Mikä on tässä pointti?
Pystypunnerrukset (tangolla, käsipainoilla, koneessa), pystysoudut (leveellä otteella tangolla tai köydellä)... viparit ei ainakaan mun hartioille ole ikinä tehneet mitään.