Hartiat levenemään?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
"EI se mistään geeneistä nyt oo kiinni, HAHA"

Mahtava heitto kun kaikki vielä otti tosissaan. :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko se faktaa vai täyttä paskaa, että penkkipunneruksella saisi noi hartia/olkapää/rinta alueen isoimmaks? Kun tapana kaikilla on puhua, että lopeta se penkkipunnerrus ku kohta joutuu salin ovet vaihtamaan isommiks kun hartiat alkaa olemaan nii leveet. :D Itse en tähän usko todellakaan vaan kallistun eniten noihin leukoihin ja pystypunnerrukseen.

Onko se faktaa vai täyttä paskaa, että penkkipunneruksella saisi noi hartia/olkapää/rinta alueen isoimmaks? Kun tapana kaikilla on puhua, että lopeta se penkkipunnerrus ku kohta joutuu salin ovet vaihtamaan isommiks kun hartiat alkaa olemaan nii leveet. :D Itse en tähän usko todellakaan vaan kallistun eniten noihin leukoihin ja pystypunnerrukseen.

Niinhän se vaan on. :dance:

Hassua kyllä, mutta selällä on minusta merkittävä osuus hartialinjan leveydessä.
Kun selkälihat ovat isot, niin se leventää yläkroppaa työntäen käsiä poispäin luoden luonnollisen melonit-kainaloissa-efektin.

Pystypunnerrukset (tangolla, käsipainoilla, koneessa), pystysoudut (leveellä otteella tangolla tai köydellä)... viparit ei ainakaan mun hartioille ole ikinä tehneet mitään.

Tekee tekee, älä nyt oo tommonen ;)

Itsellä se on juuri viparit mitkä ovat ikinä oikeasti vaikuttaneet olkapäihin. Meitä on moneen junaan.

Mulla hartiat kasvaa paljo paremmin kuin muut lihakset. Mul auttaa viparit parhaiten olkapäihin. Vuosi sitten pidin M-kokoisia t-paitoja. Nytten XL on ihan sopivan kokoinen hartioista.

Mulla leveni hartiat parin ensimmäisen treenivuoden aikana melko muhkeasti, mutta tosin varaakin oli futisaikojen jalkapainotteisuuden ansiosta. Paljon leukoja, pystypunnerrusta ja vetoja olisi omakohtaisen kokemuksen mukaan hyvä kuuri.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom