Hartiat levenemään?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
MIKS sä takin no shortz nostat näitä vanhoja tredejä takas etusivulle???? Nostit sen takaolkapää -tredinkin, vaikka se oli 4 vuotta vanha.

Itseasiassa etsin haulla taljojen painoja ja pukkas mm. tän threadin ja lukasin läpi ja vaikutti senverran mielenkiintoiselta että vastasin tähän itsekin LOL !

Tsori jos tää oli etikettiä vastaan tai jotai...

Ehkä tässä threadin "nostossa" oli ideana se ettei uutta tarvitse tehdä jos joku ei ole tätä nähnyt. Silkka fakta ei vanhene koskaan.
Itseasiassa tässä oli minullekin apua koska omistan kapeat hartiat.

No sitten pahoitteluni :nolo: kaikille. Tarkoitin sitä, että miksi nostit tämän, koska et edes kysynyt mitään. Sanoit vain sen, minkä jo itse tredin aloittajakin sanoi. Ei muuta, jatkakaa....

hei, haluaisin tietää, et ku oon kuuullu sellasen väitteen et hartioita ei saa enää levennettyy kasvuiän jälkee, ku sehän on luuta, hertiat meinaan, eikä niihin treenaaminen auta, ni pitääkö tää paikkas??

Kyllä se on geeneistä kiinni, että miten leveät hartiat kasvaa. Jossain ketjussa väitettiin, että takahartioiden treenaaminen saisi hartiat näyttämään leveämmiltä, jossen nyt ihan väärin muista...? Mutta sekin oli vain yksi näkemys.

Hauska threadi. Kaikki tarpeellinen on RRkallen vastauksessa, posti #2.

Yleisesti ottaen siis se millä pystyy itse vaikuttamaan, on yläselän ja olkapäiden treenaus.

Älkää liiaksi takertuko siihen jos on kapea rakenne, kyllä kuka vaan voi vaikuttavan näköiset hartiat saada, jos ei niin kauhean leveitä, niin ainakin isolta näyttävät olkapäät. Ja koska selänkin leveys vaikuttaa yleisleveyteen niin siinä jokainen on suunnilleen samoissa lähtökohdissa.

On se kyl tosiaan rakenteesta eli geeneistä paljon kii se kasvamisen HELPPOUS, mutta kyllä kuka tahansa silti kasvaa leveemmäks reenaamalla. Se vaan voi olla vaikeampaa toisille, raskaampaa ja säännöllisempää reeniä vaativaa. mulla kasvaa luonnostaan hartiat ja kädet tosi helposti, mutta lihaserottuvuutta ei oo nimeksikään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On se kyl tosiaan rakenteesta eli geeneistä paljon kii se kasvamisen HELPPOUS, mutta kyllä kuka tahansa silti kasvaa leveemmäks reenaamalla. Se vaan voi olla vaikeampaa toisille, raskaampaa ja säännöllisempää reeniä vaativaa. mulla kasvaa luonnostaan hartiat ja kädet tosi helposti, mutta lihaserottuvuutta ei oo nimeksikään.

Totta. Hartialeveydessä jo muutamakin lisäsentti tekee yllättävänkin paljon jos omistaa suurinpiirtein normaalin levyiset hartiat, ja kyllä ne lihakset sen verran turpoaa, ja vähän ylikin, kun tosiaan vaan treenaa.

Anoppi totesi taannoin että harteikas ukko olen, mutta luulen että se johtuu vain siitä että perseeni on niin pieni että hukkaisin sen jos se ei olisi niin hyvin kiinni. :D Myös 30cm rinnanympärystä kapeampi vyötärönympärys (~70cm :itku:) edistää illuusion muodostumista.

Myös 30cm rinnanympärystä kapeampi vyötärönympärys (~70cm :itku:) edistää illuusion muodostumista.
Älä itke, hyvä mies - sen vyötärön saa kasvamaan helposti! ;)

sitten on niita joilla on kapeet hartiat, ja epakkaat kehittyy helposti > taman jalkeen nayttaakin kaljapullolta :)

Minäpä olen just tämänlainen.

Olen luustoltani niin siro, että hartiat on automaattisesti kapeat, oli niissä kuinka paljon pihviä tahansa.
Epäkkäät tosin erottuu paitojenkin läpi.

Kyl mä oon aina eläny siinä uskossa että yläselkä se hartioita leventää eikä olkapäät juurikaan. Mullaki selän leveneminen takkuaa, mutta jotain kehitystä oon saanu aikaan ku oon priorisoinu yläselkäliikkeet nimenomaan selkää leventäviin osiin (paksuutta tuntuu olevan jo geeneissä). Parhaa poltteen oon saanu leuanvedolla niskantaakse lleveellä otteella ja eräällä ristikkäistaljoilla tehtävällä, pakkikselta bongaamallani :thumb: , "joulukuusiliikkeellä" (kts. haku: joulukuusi selkään tms).

no..yhessä tredissä luki, että ensin enemmän kuin tarpeeksi painoa , että saat juuri ja juuri tehtyä huijaamalla 8 toistoa ja sen jälkeen 2 sarjaa puhtaana 8-12 toistoa..viittasi kai pystypunnerrukseen ja vipareihin. Ja tuota., tuo 8-12 on sellanen yleinen toistoväli, mutta tää homma riippuu ihan omasta toistojaksotuksesta..Mulla itellä on menossa viimeinen viikko 6-8 toistovälillä. Tehkää ensin lämmittelysarja ennen niitä
kolmea sarjaa.

sitten on niita joilla on kapeet hartiat, ja epakkaat kehittyy helposti > taman jalkeen nayttaakin kaljapullolta :)

Bingo! Osun aikalailla hyvin kuvaukseen. :D Melko kapeat hartiat on ja epäkkäät on hyvin kehittynyt. Eli olen siis mallia kaljapullo. :dance: Onneksi tuo selkä on alkanut pikkuhiljaa nyt levenemään kuitenkin. :david:

Bingo! Osun aikalailla hyvin kuvaukseen. :D Melko kapeat hartiat on ja epäkkäät on hyvin kehittynyt. Eli olen siis mallia kaljapullo. :dance: Onneksi tuo selkä on alkanut pikkuhiljaa nyt levenemään kuitenkin. :david:
itsellä luisvat olkapäät ja solisluut törröttää kivasti niin että niistä saa melkeen sormet ympäri:D eli vähän päinvastasen mallinen kun epäkkäitä ei vielä ole ollenkaan. Kohtautuksia en pysty tekemään edes 20kg käsipainoilla kunnolla:dance:

Itsellä ainakin selän levenemisen myötä on hartioiden leveys kasvanut rankasti viime syksystä, eilenkin tuli huomautusta "vittu jätkä on 150cm pitkä ja hartiat on ainaki 3m leveet" :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom