Hartiat leveämmiksi??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jysky
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Leuanveto antaa siiiiivet ;) Ylätalja, muu selkäreeni sekä olkapääreeni auttanevat myös, kuten myös järkevä (=anabolinen=riittävästi kaikkea) ruokavalio.

FAQqia lukemaan, mars!

Jos nyt pilkkua viilataan, niin hartioihin ei tule leveyttä kuin keskimmäistä olkalihasta treenaamalla, eli vipunostoja sivulle ja pystypunnerruksia. Suurimmaksi osaksi kapeat hartiat on luurakenteesta kiinni.

Originally posted by tommih
Hartian seutu näyttää myös massiivisemmalta, kun reenaat isot epäkkäät;)

Toisaalta taas jos epäkkäät kasvavat paljon kapeaharteisella voi hän näyttää entistäkin kapeammalta. Siksi jotkut ei treenaakaan epäkkäitä kovin ahkerasti.

epäkkäät...

ihan totta kyllä, itselläni on hartiarakenne kuin pullon kaula, ettei epäkkäitä liiemmin uskalla enää erikseen tehdä. ne vievät jo tällaisenaankin huomiota itse olkalihaksista. epäkäs taitaa vähän olla sellainen lihas että se mielellään ottaa osaa moneen liikkeeseen ihan vaivihkaa.

Joo, olin itekkin alussa kauhea kynäniska, mut nyt oon saanu mielestäni tosi hyvin lihaa tohon hartia ja selkä osastoon..

En mitenkään kiinnittäny huomiota erityisemmin näihin, vaan treenasin ihan normaalisti punnerrusliikkeitä, epäkkäitä, erilaisia olkapää liikkeitä ja selkäliikkeitä..

Sit ihan yllättäen alko tuleen massaa tonne hartiaseutuun ja leveämpi selkäkin tuo paljon massiivisuutta tohon yläkroppaan ja hartioihin, ainakin mun ruumiinrakenteella :david:

Kuuluu ehkä roinapuolelle, mutta deltoideissa on suhteessa paljon androgeenireseptoreita, mistä voi ottaa vinkkiä hartioiden kapeusongelmaan. Itse en oo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Sakkeus
Toisaalta taas jos epäkkäät kasvavat paljon kapeaharteisella voi hän näyttää entistäkin kapeammalta. Siksi jotkut ei treenaakaan epäkkäitä kovin ahkerasti.

Kuten minä vaikka onkin suht hyvä hartioiden muoto aika suorat ei mitään kalja pulloa muotoa :D. Epäkkäät on suht hyvin kasvanu paitsi ylä epäkkäät nehän kasvaa aika hyvin kohautuksilla jos joku niin haluaa tehdä...

Suositut

Back
Ylös Bottom