Harrasteautot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teri
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kaasarissa ei ole ryyppyä niin aina vähän mieleenkiintoista tuo kylmillä käynnistys, menee aina hetki ennenkuin tyhjäkäynti löytyy. Polttelis mahottomana vetää sivuputket autoon mutta ei taida suomen inssit ja poliisit oikein kattoa sitä hyvällä, taitaa kuitenkin niillä irrota meleko jytinät.
 
http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1292997

Tommonenki ois myynnissä. kaippa toi ahdin tohon munki vehkeeseen passaa kun tossa pikkulohkossakin 10 ruttua ja mulla jotain päälle kympin myös.

On kyllä vähän erikoisen näköinen härveli toi ahdin....

Ei sitä yli kymppipuristeisia kannata alkaa ahtamaan, tulee vaan murheita. Ehoton maksimi on 10:1 puristukset jos ahtamaan alkaa. Toisekseen isolohkoon pitää olla isolohkon ahdin, tuossa ei välttämättä riitä tuotto isolohkoon kerran on pikkulohkossa ollut (jollei ole sitten ylimitoitettu). Mitään erikoistahan tuossa ei oo, ihan normi centrifugaaliahdin, tuontyyppisellä Paxtonin ahtimella se munki Camaro oli aikanaan ahdettu :) Jenkeissä yleensä käytetään tuota centrifugaali tai roots tyylistä ahdinta, turbot on enempi bensalenkkareiden hommia... ;)
 
Olenko ainoa, jonka mielestä tämän kamppeen hintapyyntö on vähän utopistinen?
Onhan se toki hemi Superbird, mutta kuitenkin... Eikös tuolla rahalla saa jo esim. Lamborghini Miuran tai jonkun muun klassikon?
 
Olenko ainoa, jonka mielestä tämän kamppeen hintapyyntö on vähän utopistinen?
Onhan se toki hemi Superbird, mutta kuitenkin... Eikös tuolla rahalla saa jo esim. Lamborghini Miuran tai jonkun muun klassikon?

Kyllä tuo on hyväkuntoisesta ja alkuperäisestä yksilöstä ihan normi hintapyynti maailmallakin :wtf: Mun mielestä nuo on niin helvetin rumia etten maksaisi edes samaa summaa mitä normaalista 2gen Chargerista tms., mutta arvo on mikä on :rolleyes: Mitä Lamboon tulee niin sehän ei ole kuitenkaan jenkki, joten noita ei kannata vertailla keskenään. Makuasiat on makuasioita :)
 
Sielläpä se nyt odottaa kesää pestynä.

Helsinkiläisellä kaverilla oli kans vastaava Camaro SS. Sanoi kaveri että piti lopettaa rööki että o varaa bensaan.

Pistäppä Ilikka viestiä ni tuun kattomaan Cammyä ja kaveriksi asentamaan hälytintä :D
 
Helsinkiläisellä kaverilla oli kans vastaava Camaro SS. Sanoi kaveri että piti lopettaa rööki että o varaa bensaan.

Pistäppä Ilikka viestiä ni tuun kattomaan Cammyä ja kaveriksi asentamaan hälytintä :D

Unohtanut koko hälärit. Onko vinkkiä hyvään ja yksinkertaiseen häläri pakettiin?


tai roots tyylistä ahdinta,

No itse en varmaan ole nähnyt näissä sitten muuta kuin vain noita roots tyyppisiä mitkä istuvat suoraan imusarjan päälle. En tommosta erillistä tököä vieressä. Taitavatpa ne nykyään ihan normi pakokaasuahtimilla irrottaa näistä jenkeistä meleko hevosia. Imago kysymyshän tuo on myös isosti että remmi pitäisi olla ja viheltää:)
 
No itse en varmaan ole nähnyt näissä sitten vain noita roots tyyppisiä mitkä istuvat suoraan imusarjan päälle. En tommosta erillistä tököä vieressä. Taitavatpa ne nykyään ihan normi pakokaasuahtimilla irrottaa näistä jenkeistä meleko hevosia. Imago kysymyshän tuo on mmyös isosti että remmi pitäisi olla ja viheltää:)

Tuo centrifugaalihan on ns. remmivetoinen turbo, se ei oo niin miehekkään näkönen kun roots mutta helppo asentaa ja moottorin saa toimimaan paljon jouhevammin tuollaisella. Tuossa ei ole turbon viivettä ja plussana ahtaa jo melko alhaisilta kierroksilta asti kuten taas roots ahdin. Tuo tippuu vähän niinku rootsin ja turbon välimaastoon. Mutta tokkiinsa ei ole uusi keksintö! Keksittiin tuo Centrifugaaliahdin jo 1902 vuonna jollen väärin muista :D Ja nuo myös mökeltää ihan miehekkään kuulosesti, vähän samaan tyyliin kuin rootsikin. Varsinki ProChargerin centrifugaali on komian kuulonen :thumbs:
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olenko ainoa, jonka mielestä tämän kamppeen hintapyyntö on vähän utopistinen?
Onhan se toki hemi Superbird, mutta kuitenkin... Eikös tuolla rahalla saa jo esim. Lamborghini Miuran tai jonkun muun klassikon?

Hävytön on hinta rumasta jenkkiautosta olkoonkin minkälainen keräilyharvinaisuus tahansa.. Kyllä Miura painii hiukan kovemmassa sarjassa kun tuo.

miura_sv_black_40th_ann.webp
 
Zone-sarja -42%
http://www.euro1supply.com/gsm-wire...?language=fi&gclid=CK-QvqHb864CFawtmAodPXEqIg

Jonku tuollaisen puhelimeen soittavan hälärin mä laittaisin jos meinais että mitään hyötyä on. Tuo ainakin on niiiin halpa ettei paljoa menetä vaikkei saisi toimimaan :)

Eikö autoon. Auto tulee seisoon kesän tossa parkkipaikalla ja tommoseenhan menee sisään millä tahansa että kaippa siinä joku uikku ois hyvä olla. Naapurisa asuu sellainen pariskunta joka varmasti menevät katsomaan jos hälärit huutaa vaikka itse en olisikaan kotona.
 
Olenko ainoa, jonka mielestä tämän kamppeen hintapyyntö on vähän utopistinen?
Onhan se toki hemi Superbird, mutta kuitenkin... Eikös tuolla rahalla saa jo esim. Lamborghini Miuran tai jonkun muun klassikon?

on kyllä vitun siisti, tollasen ku sais. liekkö tästä otettu mallia?

can-stock-photo_csp5132423.jpg
 
Olenko ainoa, jonka mielestä tämän kamppeen hintapyyntö on vähän utopistinen?
Onhan se toki hemi Superbird, mutta kuitenkin... Eikös tuolla rahalla saa jo esim. Lamborghini Miuran tai jonkun muun klassikon?
Noi Superbirdit ja Daytonat ei ole ihan normiharrastajien autoja enää. Niistä on tullu keräily/sijoituskohteita, kuten kaikista harvinaisemmista muskeleista/hemeistä. Joka nostaa niiden hintaa ihan älyttömästi.
Ja tohon ulkonäköneen, itse tykkään tosta Daytona/Superbird lookista.
Tollanen Superbird XV racing alumiini etupääalustalla, 528cid täysalumiini isolohko 2 x turbolla, 6 lovinen manuaali ja erillisjousitettu perä... ja hieman hiilikuitua sinne ja tänne... 340/350km/h huiput vois olla ihan helppo homma (ps, sit mä heräsin)
Alunperin noi on suunniteltu Nascaria varten, joten ulkonäöllä ei ole väliä, kunhan kulkee lujaa radalla. Olikos se Daytona vai Superbird millä ylitettiin eka kerran Nascarissa 200mph raja... sen ajan renkailla huima suoritus.
Dodge Charger 500 1969 on ton edeltäjä, koska normi Chargerilla on kuulema taipumus pyrkiä lentoon kovemmissa vauhdeissa. Muotoilulta kaunis, ei välttämättä ole aina aerodynaamisesti toimiva.
 
Minkäslainen nokka tuossa on? Käy kohtuu nätisti tyhjäkäyntiä, ei mahdottomasti overlappia..

Ei ole mitään kuitteja tai lappuja oikeastaan mistään. Pitäs soittaa ex-omistajalle/rakentajalle ja laittaa ylös mitä sisälmyksiä se tuonne koneeseen on laittanut. Eihän tuossa tyhjäkäynti paljoa heittele että tuskin mikään kauhean räyhäkkä on.
 
Joko ilkka_83_ on ottanut kärryn pois talviteloilta? Taisin nähdä sut tänään ajelemassa Ouluun päin 20-tietä, muutama kilometri Oulun keskustasta Kuusamoon päin? Tai sitten näin vain ruuhkan aiheuttamasta vitutuksesta johtuen omiani :lol2:
 
joo tänään otettu auto liikenteeseen ja eka 70ekeä poltettu bensiiniä. Kyllä se on kivvaa sutata mutta vähän kallis harrastus. Halvempaa ois tuuskata vaikka kaljalla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom