Harkat välipäivinä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mäntti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Searchin avulla oon aikasempia palstoja lueskellu, mut pikkasen on jääny viel epäselväks.

Elikkä, puntti kierto menee ma, ke, pe. Tiistaisin ja torstaisin on n. 2 tunnin korisharkat.
Mitenkäs kannattaisi syödä ennen sekä jälkeen harkkojen, ettei edellisen päivän punttitreeni menisi ihan hukkaan??

Oisko järkevää syödä kevyt ateria ennen harkkoja ja raskaammin jälkeen?
Tai vaikkapa protskudrinkki ennen tai jälkeen harkkojen? se on kuitenkin sen verran kallista ettei viittii kovin montaa kertaa päivässä sitä vetää..

Mä ehdotan että jätät tollaset korikset niille joille se kuuluu eli 10-12v pojille ja siirryt kokonaan punttisalin puolelle :thumbs:

Meidän Hulkkihan on koripallogangsta jo kolmannessa polvessa. Hulkki oli vaihto-oppilasvuotenaan Jenkeissä NBA:ssa ja pyöritteli koko Harlem Globetrotters -temppujoukkuetta miten päin tahansa ja pelkän efedriinin voimalla. Joten kysy Hulkilta. Hulkki tietää. Hulkki myös tulee ja huutaa, jos et treenaa tarpeeksi jalkoja.

Mä haluan mun äitin luo. Nyt. :itku:

Itse oon pelannu korista 11vuotta ja kyl siinämieles löytyy täältäkin tietoa...Sulla on ilmeisesti number 1.Koris ja sit 2.Puntti?
Koska jos noin niin silloin tietenkin jatkat korista ja punttia normaaliin tapaan.Syöt vaikka noin 2tuntia ennen treenejä jonku hidasta hiilaria sisältävän aterian ja treenien jälkeen normaalisti palautusjuoman...Jos koris TOdellakin on number one niin silloin sun on turha ruveta miettii ,että vaikkuttaako 4tuntii korista sun ultimaaliseen lihaskehitykseen.Olet varmaan puntillakin ruvennut käymään koriksen takia...Jos esim. olet centteri niin silloinhan lihasmassa on vain +++++....Mutta esim. jos pelaat takamiehenä niin älä liikaa hanki lihasta se kuitenkin hidastaa käsiä...Toivottavasti sait jotain selkoa tästä tekstistä...jos joku jäi vielä auki ,kysy lisää...:kippis1:

Kiitti.. :)
Koris tosiaa on mun ykköslaji. Vaikka takamiehenä pelaanki ei tahdo 70kg massaa oikeen riittää (pituutta 188), vaan pitäis voimaa löytyy aika paljon lisää. Varsinki ku A-junnujen lisäks täytyy miestenki jengisssä jaksaa tasitella..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom