Harjoitusvyö naiselle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Trinity

Rokkarin morsian
Ikä
45
Kysellään nyt täälläkin kun mimmien puolella ei tullut mitään keskustelua aiheesta. Eli mistä HYVÄ vyö josta löytyy pieniä kokoja (vyötärö 60 cm)?

Pakko hankkia oma kun meidän salilla ei ole kuin kaksi IIISOA vyötä ja olen ainut naispuoleinen joka sitä todella tarvisi. Ja muutenkin tulee käytyä joskus muuallakin treenaamassa ni ois hyvä olla aina mukana...

Juu löysinkin sieltä jo yhden vyön jossa ois koko xs ja vaikuttaa ihan hyvältä: Harjoitusvyö Wrange Contour 4297-1

Hieman kommenttia kokeneilta, onko hyvä?? Käytän vyötä pääasiassa kyykätessä ja sjmv:ssa.

Entisellä salilla oli tuollainen vyö. En tykännyt siitä, että se leveni myös edestä, ainakin mulla se painoi alimpia kylkiluita. Tykkään sellaisesta vyöstä, joka on kapea edestä. Mutta jos olet kokeillut ko. mallista vyötä ja hyväksi todennut, niin mikäpäs siinä. Eihän tuo niin kallis ole ettei voisi tilata, sovittaa ja palauttaa mikäli ei sovi.

Joo luultavasti tulee painamaan kylkiluita.
Mistähän sitten sellainen vyö joka ois kapea edestäkin? Kertokaa jos ootte törmänny jossain hyvään vyöhön, niin voihan sen aina tilata tänne pohjoiseen sieltä etelämmästäkin...

Originally posted by mammoth
Tuossa on jotain Fastin vöitä, bodausvyö kapenee edestä...

LRP Fast Training Gear

Muuten hyvä mut ei käy kapeavyötäröiselle naiselle kun noiden vöiden pienin saatavilla oleva koko on M.

Mulla on sama ongelma kun Trinityllä, pitäis löytää hyvä vyö, mut 60 cm vyötäröllä niitä ei ihan joka kaupasta löydäkään. Monissa paikoissa sama ongelma kun noissa Fastinkin vöissä, M-koko on liian iso ja pienempiä ei ole.

Eikös nuihin saa lisää reikiä tehtyä, vai rupeeko levenemään heti liikaa? Saahan sitä kavennettuakin sit vaikka puukolla, en kyllä tiiä kuinka hyvää ja tasapainosta tosta tulis mutta jossei valmista löydy..

Pystyisikö suutarilla teettämään valmisvyöstä "mittatilausvyön"? Vuolee liian leveyden pois, uudet ompeleet, liika pituus katki ja parit reiät lisää. Eikä varmaan liikoja maksaisi edes.

Off-topic: mulla on paksumpi reisi kuin noiden tyttöjen vyötäröt :eek:

Äkkinäinen kyllä luulisi, että nyt on vyötäröt ja hauikset tai tuumat ja sentit menneet sekaisin, mutta jos ei, niin eikös niihin kaikkiin pienempiin vöihin voi tehdä lisäreikiä vaikka paikallisessa MisterMinitissä? :-)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ajatus

naiset pitävät vyötä ylempänä, mutta en ole täysin varma miksi. Kai sen kuitenkin pitäisi olla alempana kuin "vyötärö".

Itse suosittelisin tuota valeon perusvyötä s kokona, mutta enhän tiedä miten sitä haluat käyttää. Pehmeänä vyönä ei kuitenkaan paina niin pahasti
…ja riittänee suurimmalle osalle naisista, kun dorian yatesillekin.

http://www.kauppapaikka.net/cgi-bin...2e7624e2731c0a809140657/Product/View/4345&2D1

Jaa saakohan täällä muita mainita kuin sponsorin.

No

miehet keskustelee :-)

valeo samantyyppinen ja

huomattvasti laadukkaampi, toi edllä mainittu wrange varmaan mukava, mutta en usko että toimiva innokkaammassa käytössä.

Katoppa niitä valeon mittoja. Pienin on n.70cm. Joten ainoa mikä olisi Trinitylle sopiva wrangella olis ilmeisti toi linkissä oleva. Tosin, ne Valeon vyöt on kyllä törkeän hyviä.

Re: tämä ei valeo mainos

Originally posted by kovis
ne on vaan hyviä.
Ne todellakin on hyviä :) Mulla on nyt ollut Valeon vyö reilun kuukauden ja olen tosi tyytyväinen. Ei ole halpa, mutta varmasti silti hintansa arvoinen käytössä. Omani on kokoa XS (vyötärö mulla n. 60 cm), ja säätövaraa pienempään suuntaan löytyy vielä paljon. Eikä paina kylkiluitakaan.

Kovis tuolla ylempänä sanoi, että vyötä pitäisi pitää vähän alempana kuin vyötärö. Syy siihen, miksi moni nainen pitää sitä kuitenkin vyötäröllä on se, että kurvikkaampi ihminen ei saa pysymään vyötä alempana kun se luisuu aina vyötärölle, vaikka sen alemmas kiristäisikin. Parempi siis heti laittaa vyötärölle oikealle kireydelle, kuin että hetken päästä vyö kuitenkin on vyötäröllä mutta aivan liian löysästi.

Jos harrastaa kovia kyykkyjä ja vetoja niin voimanostovyö olisi tukevampi kuin nuo solumuovivyöt. Tosin ei taida löytyä valmiina noin pieniä, mutta voihan reikiä tehdä/teetättää lisää. Tavan treenivyönä nuo solumuovit toimivat varmasti mainiosti, eivätkä aiheuta verenpurkaumia mahaan ja kylkiin kuten jäykkä voimanostovyö tuppaa joskus tekemään.

Originally posted by PattiPete
Jos harrastaa kovia kyykkyjä ja vetoja niin voimanostovyö olisi tukevampi kuin nuo solumuovivyöt. Tosin ei taida löytyä valmiina noin pieniä, mutta voihan reikiä tehdä/teetättää lisää. Tavan treenivyönä nuo solumuovit toimivat varmasti mainiosti, eivätkä aiheuta verenpurkaumia mahaan ja kylkiin kuten jäykkä voimanostovyö tuppaa joskus tekemään.

Jep, mulla on semmoiset isot mustelmat aina kyykyn jälkeen tossa
vyötäröllä :) Noissa Wrangen vöissä ainakin on hieman oudot nuo koot. Mulla on vyötärö jotain 92 cm, ja ainoastaan S-koon vyötä viitsin edes käyttää. M:ää ehkä juuri ja juuri pystyisi käyttämään.
S-koossakin käytän ehkä puolivälissä olevia reikiä.

Omani taisin joskus ennen muinoin ostaa urheiluliikkeestä. Merkkiä Tunturi, musta, edestä kapeampi kuin takaa, rutkasti reikiä. Kokeilin oman reiteni ympärille, ja piti käyttää viidettä reikäparia, mutta olisi voinut puristaa vielä kaksi pykälää kireämmällekin. Erittäin tyytyväinen olen ollut. Viime vuosina käyttänyt sitä vain kyykätessä sekä mave-maksimeissa.

Offtopic: PMLats, ilmankos meillä onkin ongelmia farkkujen hankinnassa. Puristaa reisistä niin maan julmetusti.:itku:

Ainiin, oonpa unohtanu tänne kertoo, että löysin hyvän nahkaisen vyön muutama viikko sitten ihan Prisman urheiluosastolta. :)

Edit: Pauliina on muuten ihan oikeessa tuosta, että naisena on vaikeeta saada sitä vyötä tarpeeksi alas... :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom