Harjoitusvyö naiselle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi!
Haluisin näin miehenä herätellä tätä ketjua.
Olen nimittäin kattelemassa naiselle treeneihin vyötä - tiedän sen itsekseen himoinneen tollasta Inzerin Forever Leverl Beltiä, mutta noita näköjään saa vain jenkeistä ja tilaustyönä. Toimitusaika 4-5 viikon välillä, Eurooppaan enemmänkin.
Klikkailin noita aiempia ketjussa esiintyneitä linkkejä mutta moni ei enää toiminut.

Osaako joku vinkata? Mitä ootte itse käyttänyt? Ilmeisesti ongelmia tullee juurikin ton vyötärökoon kanssa. Tässä tapauksessa haussa ois vyö 60 sentistä ylöspäin, kuten ilmeisesti muillakin. Tietysti aika kapeanpuoleinen vois olla, ettei tartte kylkiluita katkoa.

Itse oon käyttänyt salin Wrangen vyötä ja todennu sen hyväksi itselleni mutta tää sektori on vähän vieraampi. Fitnestukun valikoima on aika lailla Better Bodiesin kumisen näkösiä rimpulamalleja, kun mulla on olisi haussa vyö tukemaan niissä maksiminostoissa.
Mistä muualta voisin kysästä? Onko jotain eurooppalaista verkkokauppaa?

Kiitos jo etukäteen!

Schiekin vyöt on IMO ihan päteviä. Niitä saa mm. bodyactionilta. Itselläni on tämä käytössä ja oon digannut ihan perkeleesti.

Moi!
Haluisin näin miehenä herätellä tätä ketjua.
Olen nimittäin kattelemassa naiselle treeneihin vyötä - tiedän sen itsekseen himoinneen tollasta Inzerin Forever Leverl Beltiä, mutta noita näköjään saa vain jenkeistä ja tilaustyönä. Toimitusaika 4-5 viikon välillä, Eurooppaan enemmänkin.
Klikkailin noita aiempia ketjussa esiintyneitä linkkejä mutta moni ei enää toiminut.

Osaako joku vinkata? Mitä ootte itse käyttänyt? Ilmeisesti ongelmia tullee juurikin ton vyötärökoon kanssa. Tässä tapauksessa haussa ois vyö 60 sentistä ylöspäin, kuten ilmeisesti muillakin. Tietysti aika kapeanpuoleinen vois olla, ettei tartte kylkiluita katkoa.

Itse oon käyttänyt salin Wrangen vyötä ja todennu sen hyväksi itselleni mutta tää sektori on vähän vieraampi. Fitnestukun valikoima on aika lailla Better Bodiesin kumisen näkösiä rimpulamalleja, kun mulla on olisi haussa vyö tukemaan niissä maksiminostoissa.
Mistä muualta voisin kysästä? Onko jotain eurooppalaista verkkokauppaa?

Kiitos jo etukäteen!

Mites olisi vipusoljella varustettu vyö strengthshop.de:sta? Tuolla pienin malli on 62cm ylöspäin, mutta jos tuo rakenne on samanlainen, kuin vanhassa titan toro vipuvyössäni, niin porakoneella pystynee tekemään lisää reikiä tarpeen vaatiessa.

Inzer Advance DesignsDetailed Information

Tätä siis tarkoitin ylempänä.

- - - Updated - - -

Kiitos jo pelkästä verkkokaupan linkistä! En tunne näitä myymälöitä, en oo itselleni ostanu juuri muuta kuin t-paitoja ja shortseja ;D

Toi niiden vipusolkivyö näyttää ihan pätevältä. Vähän kornihko logo vaan selässä, mutta siitä päässee eroon halutessaan...
Jännästi noillakaan ei tullu olevan S-kokoa saatavilla varsinkaan Tapered-mallissa. Riittääköhän vyössä tila rei'ittää pienemmäksi kun eroa on se yli 10 senttiä.

Juu niin mä arvelinkin että oot nämä suomalaiset puljut vissiin selaillu. Ja jos vielä naiselle tulossa niin voi olla just vähän turhan tuhti :D

Inzer Advance DesignsDetailed Information

Tätä siis tarkoitin ylempänä.

- - - Updated - - -

Kiitos jo pelkästä verkkokaupan linkistä! En tunne näitä myymälöitä, en oo itselleni ostanu juuri muuta kuin t-paitoja ja shortseja ;D

Toi niiden vipusolkivyö näyttää ihan pätevältä. Vähän kornihko logo vaan selässä, mutta siitä päässee eroon halutessaan...
Jännästi noillakaan ei tullu olevan S-kokoa saatavilla varsinkaan Tapered-mallissa. Riittääköhän vyössä tila rei'ittää pienemmäksi kun eroa on se yli 10 senttiä.

Kyseinen logo on kaupan oma, joten se on melkein kaikissa heidän tuotteissaan. Mietin hetken, että mitähän vyötä nyt mietit, mutta sitten tajusin, että oletkin Saksan nettikaupan sijaan varmaankin Englannin nettikaupassa, josta tuollainen kavennettu vyö löytyi myös vipusoljella. Epäilen, että tila ei riitä lisäreikiin noin suurelle matkalle.

Kannattaa myös nyt aika tarkkaan harkita, että kannattaako vipusolkivyötä noin muutenkaan ostaa.
+ Nopea pukea ja riisua
+ Saa helposti kireälle
- Tiukkuus on aina sama, jos ei ruuvarilla vaihda vastakappaleen kohtaa. Eli jos haluaa eri liikkeissä pitää eri kireydellä tai sarjoissa löysemmällä kuin ykkösissä, niin ei onnistu. Ei myöskään voi laittaa esim. hupparin päälle jos normaalisti käyttää jotain ohuempaa paitaa. Myöskin joulun jälkeen kun kiskoo vyön päälle, eikä ole ruuvaria mukana salilla mukana, niin voi alkaa nyppimään kun menee liian kireälle... Siis se vastakappaleen siirtely oikeasti on hanurista.
- Kaikki ylimääräinen pituus, jota vyössä on, haittaa käytössä. Ylimääräinen osa vyötä jää sisäpuolelle eikä ulkopuolelle, kuten normaalisti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyseinen logo on kaupan oma, joten se on melkein kaikissa heidän tuotteissaan. Mietin hetken, että mitähän vyötä nyt mietit, mutta sitten tajusin, että oletkin Saksan nettikaupan sijaan varmaankin Englannin nettikaupassa, josta tuollainen kavennettu vyö löytyi myös vipusoljella. Epäilen, että tila ei riitä lisäreikiin noin suurelle matkalle.

Kannattaa myös nyt aika tarkkaan harkita, että kannattaako vipusolkivyötä noin muutenkaan ostaa.
+ Nopea pukea ja riisua
+ Saa helposti kireälle
- Tiukkuus on aina sama, jos ei ruuvarilla vaihda vastakappaleen kohtaa. Eli jos haluaa eri liikkeissä pitää eri kireydellä tai sarjoissa löysemmällä kuin ykkösissä, niin ei onnistu. Ei myöskään voi laittaa esim. hupparin päälle jos normaalisti käyttää jotain ohuempaa paitaa. Myöskin joulun jälkeen kun kiskoo vyön päälle, eikä ole ruuvaria mukana salilla mukana, niin voi alkaa nyppimään kun menee liian kireälle... Siis se vastakappaleen siirtely oikeasti on hanurista.
- Kaikki ylimääräinen pituus, jota vyössä on, haittaa käytössä. Ylimääräinen osa vyötä jää sisäpuolelle eikä ulkopuolelle, kuten normaalisti.

Noissa perinteisesti suljettavissa malleissahan ylimääräinen jää ulkopuolelle? Kiitti vinkeistä. En taida uskaltaa omin päin tilata neidille mitään - sitä tilaa vaan epäsopivan. :D

Noissa perinteisesti suljettavissa malleissahan ylimääräinen jää ulkopuolelle? Kiitti vinkeistä. En taida uskaltaa omin päin tilata neidille mitään - sitä tilaa vaan epäsopivan. :D

Jep, juurikin näin. Itse varmaan ostaisin naiselle sportheavyn omalla nimellään myytävän "pikalukkovyön" (eli sellaisen, jossa soljessa on kiinteät piikit, jotka menevät vyön reikiin). Säätövara s-koossa näyttää olevan huomattava. Kyseinenhän vyö ei ole edestä kapea, mutta mun yhdellä naispuoleisella kaverilla on tuon tyyppinen vyö, eikä hän ole ainakaan valittanut. En itseasiassa ihan hahmota, että miten vyö voi ottaa kylkiluihin ilman selän pyöristymistä, mikäli se ei ota heti suoranakin seistessä. Käy myös mielessä, että osaavatko kaikki henkilöt ns. käyttää vyötään. Ainakin omasta mielestäni paras tapa on olla laittamatta vyötä aivan kireälle ja sitten vetää keuhkot aivan täyteen ilmaa ja jännittää vatsaa vyötä vasten. Mutta aika mutuilua tämä mielipide ja epäilys.
Jos vyön olisi pakko olla edestä kapea, niin varmaan valitsisin Saksan strengthshopista tuon Weightlifting Double Prong Buckle Belt:in.

Onko mitään valtakunnan kattavaa tai Jkl/Tre/Hki-kaupungeista löytyvää kauppaa, jossa olisi soviteltavissa enemmänkin vöitä? Parin kokeilun perusteella ei ole mitään järkeä lähteä kokeilemaan sikaa säkistä netin kautta, kun lantio-kylkiluuväli on jo lähtökohtaisesti kovin pieni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom