Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki treenini löytyvät edelleenkin treeniblogistani.Minkä verran teet sarjoja jalkapäivänä, jos treenat pelkän jalkapäivän?
Kuten selitin jopa siinä samaisessa HCBB:n haastattelussa, suurimman osan ajasta jätän sarjat vajaaksi ja jaksotan treenipainojani sekä sarjamääriä. Ainainen failureen vetäminen on IMO aika idioottimaista, sillä se rasittaa enemmän hermostoa kuin lihasta. Failurella on toki paikkansa, ja kuten selitin siinä haastattelussakin, teen itse sarjat loppuun asti ennen kevyttä viikkoa kun pyritään tietoisesti puskemaan kroppa väliaikaisesti ylirasitustilaan ennen kevennystä.Noita treenejä katsellessa totesin, että itse en todellakaan tee sarjoja loppuun saakka vaan luovutan liian helpolla.
Etukyykyssä 150 kg ja mavessa 220 kg. En ymmärrä mitä merkitystä koneissa tehtävien liikkeiden painoilla on, mutta hackissa oli 200 kg ja prässissä 400 kg. Punaiset laatat ovat oikeastaan aina 25-kiloisia, samaten siniset 20-kiloisia.Paljon oli hulksteri painoja prässissä, hackissa, etukyykyssä ja SJMV?? :D En huomannu kattoo oliks ne kaikissa 20kg vai 25kg lätkiä..
Molemmilla vanhemmilla on koriksesta vähintään yksi SM-kulta, ja broidilla ja systerillä sitten yleisurheilun puolelta.Hyvä pätkä, Hulkki oli oikein edustava :P Missä lajeissa muuten sisaruksillasi on suomenmestaruuksia?
Eh? Siis sama jakso tulee neljä kertaa putkeen? No eipä taida muistaa katsoa kuukauden välein.juu uusintaha se. Joka kuun eka torstai tulee uus jakso.
Eh? Siis sama jakso tulee neljä kertaa putkeen? No eipä taida muistaa katsoa kuukauden välein.
Ja siinä on Reijo Pasanen :hyvä: btw, reenaa samalla salilla kun minä :leso: :D
Huomenna uus jakso ulos !
Ja nyt siinä on se Reijo Pasanen!!!!