HARDCORE Bodybuilding & Fitness

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ens kerralla haastettelussa Reijo Pasanen.

Btw, Pasanen reenaa samalla salilla millä itekin ;) :D :evil:

:offtopic: Urheilukanavalta nytten 07 lahden fitness-expo.

Näytti Hulkki, että jätit sarjat vähän kesken hackissa ja vedoissa :D Minkä verran teet sarjoja jalkapäivänä, jos treenat pelkän jalkapäivän?
Noita treenejä katsellessa totesin, että itse en todellakaan tee sarjoja loppuun saakka vaan luovutan liian helpolla.
Toisaalta siihen vaikuttaa myös se, että tulee suurimmaksi osin treenattua itsekseen. (seli seli :))
Hyvä jakso anyway. Minna Pajulahti oli kyllä todella näyttävä Fitness lineupissa :thumbs:

Minkä verran teet sarjoja jalkapäivänä, jos treenat pelkän jalkapäivän?
Kaikki treenini löytyvät edelleenkin treeniblogistani.
Noita treenejä katsellessa totesin, että itse en todellakaan tee sarjoja loppuun saakka vaan luovutan liian helpolla.
Kuten selitin jopa siinä samaisessa HCBB:n haastattelussa, suurimman osan ajasta jätän sarjat vajaaksi ja jaksotan treenipainojani sekä sarjamääriä. Ainainen failureen vetäminen on IMO aika idioottimaista, sillä se rasittaa enemmän hermostoa kuin lihasta. Failurella on toki paikkansa, ja kuten selitin siinä haastattelussakin, teen itse sarjat loppuun asti ennen kevyttä viikkoa kun pyritään tietoisesti puskemaan kroppa väliaikaisesti ylirasitustilaan ennen kevennystä.

Olisin ihan ältsin mageeta, jos joku tallentelija saisi noita ohjelmia johonkin upittua jakoon! Muutenhan ne katsoisi tv:stä, mutta kun en sellaista apparaattia omista =|

Paljon oli hulksteri painoja prässissä, hackissa, etukyykyssä ja SJMV?? :D En huomannu kattoo oliks ne kaikissa 20kg vai 25kg lätkiä..

Paljon oli hulksteri painoja prässissä, hackissa, etukyykyssä ja SJMV?? :D En huomannu kattoo oliks ne kaikissa 20kg vai 25kg lätkiä..
Etukyykyssä 150 kg ja mavessa 220 kg. En ymmärrä mitä merkitystä koneissa tehtävien liikkeiden painoilla on, mutta hackissa oli 200 kg ja prässissä 400 kg. Punaiset laatat ovat oikeastaan aina 25-kiloisia, samaten siniset 20-kiloisia.

Hyvä pätkä, Hulkki oli oikein edustava :P Missä lajeissa muuten sisaruksillasi on suomenmestaruuksia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja siinä on Reijo Pasanen :hyvä: btw, reenaa samalla salilla kun minä :leso: :D

Suositut

Back
Ylös Bottom