HARDCORE Bodybuilding & Fitness

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kellään tätä 8. jaksoa boksilla tms.? Kaikki boksinauhoitukset ovat menneet pieleen. Tänään olin varma että saan nauhoitettua, laitoin reippaasti etu/takakäteen aikaa, mutta kun katsoin nauhoitusta just, niin oli pelkkää saakelin lentopalloa tunnin mitalta. Perhana!
Kaikki aikaisemmat 7. jaksoa on nauhoitettu ja editoitu odottamaan dvd-polttoa.

Onko kellään tätä 8. jaksoa boksilla tms.? Kaikki boksinauhoitukset ovat menneet pieleen. Tänään olin varma että saan nauhoitettua, laitoin reippaasti etu/takakäteen aikaa, mutta kun katsoin nauhoitusta just, niin oli pelkkää saakelin lentopalloa tunnin mitalta. Perhana!
Kaikki aikaisemmat 7. jaksoa on nauhoitettu ja editoitu odottamaan dvd-polttoa.
Multa löytyis 201-meganen Xvid-avi, mutta ei alkuperäistä pakkaamatonta. Laita vaikka mailia jos tarviit.

Multa löytyis 201-meganen Xvid-avi, mutta ei alkuperäistä pakkaamatonta. Laita vaikka mailia jos tarviit.
Mulla sama ongelma kun stonecoldilla. Siis onko sulla toi koneella. Jos on ni mielellään myös minä tahtoisin tän.

Edit: Kyllä toi Urheilukanava kusee välillä aika pahasti, ku ei jonku lentopallon takia pysty ajastukseen luottamaan.

^ On. Laita mulle postia profiilin mailiin. En voi laittaa sulle mitään viestejä.

Se Kissa ja koira juttu on jotenkin tragikoominen. Samoja lauseita pyöritetään hitaaseen tahtiin viikosta toiseen. Tulee jo mieleen se Vintiöiden Voimamiessketsi. Joisivat vaikka kahvit tai jotain ennen kuvauksia niin olisivat vähän pirteämpiä. Kumpikin möllöttää täysin ilmeettöminä ja puhuu tasaisella monotoonisella äänellä. En ole muutenkaan mikään ohjelma suuri ystävä. Se siinä on loisto juttu että se tuo kuntosali maailmaa "tavisten" koteihin. Ja voihan jotain päästä kuntokärpänen ohjelman myötä puraisemaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tekee mieli itkeä kun kuuntelee sitä selostusta, hieman väkinäistä..
Miten muistelen, että noi jaksot ois katottavissa ohjelman sivuilla.. Mutten mee vannomaan.

milloin tulee 9osasta uusinta. ilmeisesti pitäis tänään tulla mutta ei taida tulla.

Hieno homma kun välillä jää jaksot tulematta ja vissii vähä mihin aikaan sattuu, ainakin viime viikolla taisi olla merkitty 1800 alkavan.

joo niin oli klo 18 ja boksi tallensi klo 21:curs:. taitaa jäädä 9jakso nähemättä :(

plussaa viimesen jakson lopussa olevista mokien näyttämisistä :)

perhana 9jakso jäi sitten näkemättä :(

Kellä on tunnukset noihin suomen trakkereihin niin saa ne sieltä ladattua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom