Hard rock cafe snapsilasit yms

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hookoo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
50
Onkos täällä HRC faneja? Ite oon aina keräillyt kaikkea hard rock cafe kamaa reissuilta. Mietin että jos täällä on paljo porukkaa niin vois vaihdella yms. Oon nyt kohta menos jenkkeihin niin voisin tuoda vähän ylimääräsiä laseja, useinhan ainaki cordialeja saa 2 yhden hinnalla.

Multa löytyy nyt ainaki kaksi ylimäärästä cordial lasia ainaki Singapore ja Singapore Sentosa. Ite kerään mieluummin city laseja. Paitojaki on pirusti, mutta nehän pidetää päällä ;)

Harmittaa että on tullu koluttua monta hard rock cafea jo ennenkuin kiinnostus koko keräilyyn heräsi, eikä tullu sillo osteltua (mm. varsova, pariisi, lissabon, köpis, rooma.. harmittaa! Onneksi on edes paitoja noista tai ainaki hyvät jurrit).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itseäni hieman harmittaa etten aloittanut sitä, sillä olisi jo hyvinkin monesta maasta kuppeja ja kippoja voinut ostaa (Thaimaasta monta eri paikkaa, Kuala Lumpur, Bali, Saigon (Ho Chi Minh City), ym.). Aivan kuten sullakin. :D

Ensimmäiset tuotteet ostin viime lomalla, pari HRC t-paitaa. Yllättävän hienojakin näköjään tekevät, tällänen jäi käteen: https://rockshop.hardrock.com/Mens/Departments/Tops/product/HRC_Mens_Triple_Guitar_T_Black/

Kyllä ne paidat on ihan siistejä. Ja usein myös kestäviäkin. Mäkin tosiaan ajattelin etteipä sitä tuu niin pirusti noissa ravattua mutta nyt melkein valkkaa kohteen sen mukaan onko siellä kahvio vai ei ;) Paidat tosiaan kuluu kuitenkin nopeammin kuin lasit, laseja on about 25 kpl nyt kasassa. Paitoja on vissiin 2-3 semmosesta mistä en älynny lasia ostaa. Osa cordial, mutta pääsääntösesti citylaseja, kaikissa paikoissa kun ei ole cityjä ollenkaan tai ne loppuu nopeasti kesken.

Niin ja onhan ne paidat vähän semmosia, "Hei mä oon ollut täällä" -tyylisiä mutta annettakoon mulle anteeksi :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom