Hanskat ei kasva

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jokaiseen postaukseen jossa kuvaillaan miten pelkkä epäsuora treeni riittää kasvattamaan valtavat olkavarret ja posteihin joissa todetaan, mitä vähemmän niitä treenaa sen enemmän ne kasvavat.
Noo..ite oon treenannu jo noin 16v ja kädet jäi aikoinaan tohon 40cm ja oli siinä 10v kunnes jätin kaikki hauis käännöt ja suorat ojentaja liikkeet pois siis kaikki toi sali homoilu veke ja nyt on hanskat tossa 45.5 eli jos olisin jatkanu vanhaan malliin niin ois vielä tossa 40cm. Pelkät raskaat punnerrus liikkeet ja vedot nyt ainakin mulla toimii paremmin, mut onhan se helpompaa tehdä hauiskääntöjä ja toivoa, että hauis kasvaa. Muuten en oo koskaan nähnny ketään jolla ois isot hauikset mut pieni selkä, joten kaikki voi kattoa peilistä omaa selkää, jos ei edestä näy kunnolla..tuskin voi haukkareitakaan olla PISTE

Joo itse aattelin kanssa, että jättää "tykit" reenaamatta hetkeen muutakun yksittäisiä sarjoja yms. Tulin siihen päätökseen että tehdään perusliikkeitä ja toiminnallista harjottelua. Eiköhän ne joskus kasva. :)

Kädet, kyynärvarret: 16 sarjaa yhteensä, tällä ohjelmalla rakennettiin 52cm olkavarret

Voimaliikeet:
Kapea penkki 2 x 8 + lämmittelyt loivalla pyramidilla ylös ( itse lyön aina 10kg lisää työsarjoihin kun 2 x 8 menee)
Hauiskääntö kulmatangolla 2 x 8-10

Supersarjat puhtaasti, ojentaja ja hauis ilman taukoja, välissä tauko oman kuntotason mukaan 30-60 sek.

Supersarja 1.

ranskalainen maaten 2 x 8-14
Hauiskääntö istuen 2 x 8-10

Supersarja 2.

Ojentajan taakseiskut taljassa 2 x 8-14 ( parempi tuntuma kuin käsipainoilla koska vastustaa koko liikeradan ajan)
Hauis taljassa scott-penkki yhdellä kädellä tai nojaten vinopenkkiin olkavarsi tuettuna 2 x 8-14( pidä penkki noin vajaan metrin päässä taljasta, ettei hauis pääse lepäämään edes kahva tuotuna lähelle leukaa, kun kulma tulee edullisemmaksi)

Supersarja 3.

Alaspuristus taljassa 2 x 10-15
Hauis myötäotteella 2 x 10-15

jos vielä maistuu
Rannekääntö forkuille

Pitihän tätä kokeilla ja pumppi todellakin oli kauhia! Kerroppa Archey, jos tän viestin satut huomaamaan, että miten teit raskaissa liikkeissä (kapee penkki ja hk tangolla) noi sarjat? Eli veditkö molemmat sarjat samalla painolla ja teit vaan 2x8 vaikka olis tullu 10:kin toistoa? Ja tässä vaiheessa sit seuraavalle viikolle lisää romua ja jos nyt oletetaan, et sitte tuli vaikka 1x8 ja 1x6 ni seuraavalla viikolla samalla painolla yrittää 2x8?

Menikö tarpeeksi sekavaksi? :)

Itselläni on toiminu hauiksen supersetit n.3 kertaa viikossa erittäin hyvin ja tulosta on tullut noin 1cm per 1kk.
Ensin väsytän lihakset käsipainoilla 12-20 toistoa, jonka jälkeen teen suoralla tangolla 10 toistoa vielä.
Tuon teen sitten 4 sarjaa ja hyvin on tulosta tullut.

Aloitin tuon kokeilun n. 3kk sitten ja oon tyytyväinen ollut, treeni taustaakin löytyy 2 vuotta, että siihen nähden tulokset on ollut tosi hyviä.

Pitihän tätä kokeilla ja pumppi todellakin oli kauhia! Kerroppa Archey, jos tän viestin satut huomaamaan, että miten teit raskaissa liikkeissä (kapee penkki ja hk tangolla) noi sarjat? Eli veditkö molemmat sarjat samalla painolla ja teit vaan 2x8 vaikka olis tullu 10:kin toistoa? Ja tässä vaiheessa sit seuraavalle viikolle lisää romua ja jos nyt oletetaan, et sitte tuli vaikka 1x8 ja 1x6 ni seuraavalla viikolla samalla painolla yrittää 2x8?

Menikö tarpeeksi sekavaksi? :)

Lisään raskaassa hauiskäännössä painoa vasta kun täydet kympit tulee kummassakin sarjassa.
Kapeassa penkissä voi lisätä jo kasien kohdalla ja jos kymppi menee siinä niin tee se vasta toisella sarjalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom