BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Huh huh, huhhuhhuhhuh... huh huh huh huhuhuhuh..... Siinä on kyllä Hanssilla sellainen kasa lihaa luiden päällä, että pientä hirvittää.

Ei noita kyljyksiä selitä kuin geenivirhe jos toinenkin. :lol2:

Huh huh huh huhhuhhuhuhuh. Lavalle!

:hyper:

Huh.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No moron Rock.. hyvä että kyytipuoli järjesty...:D

Ei mitään ku nähdään niin turistaan, ja kyllähän tuo ilta oli tietysti täynnä hässäkää mutta hyvin selvittiin ilman kommelluksia. Rockster on kyllä kuin
tumma versio Dolph Ljungrenista. Pitkä ja iso.

Hah :D No ei siinä sulle selittäes kyllä mikää kovin iso olo ollut:D

Onko sulle Hanssi haittaa paljo töistä reenejä ajatellen? Mulla vähän meinaa olla puhti pois ku viikolla on normityöt ja viikonloput ovella.
 
Kuvia talven -kevään varrelta.
 

Liitteet

  • IMG_1305b2.jpg
    IMG_1305b2.jpg
    131,1 KB · Katsottu: 6 508
  • jalatb1.jpg
    jalatb1.jpg
    122,2 KB · Katsottu: 3 131
  • DSCxxcc2.jpg
    DSCxxcc2.jpg
    70,3 KB · Katsottu: 6 422
niin tekstiäkin yritin lisätä jälkikäteen mutta niin meni bittiavaruuteen koko läjä.

Päällimmäiset ajatukset olivat hmmm...niin mitähän ne nyt oli.

Siis juu...alunperin oli mielessä hiukan että josko tänä syksynä sitten lopulta saisi itsensä kammettua lavalle mutta kyllä ne kiireet ovat vieläkin puristaneet ajan niin vähiin että rutiinitreenit ehtii tehdä mutta siinä kaikki.
Hyvä ystäväni Randenin Janne on kuitenkin tulossa ja tekee töitä 110 lasissa.
Janne tulee olemaan takuulla kova luu. Dietti etenee jo nyt sellaista vauhtia että kyllä tullaan näkemään. Myöskin vanha kunnon treenikaverini Kulmalan Ilkka on tulossa kuvioihin. Illkkaa onkin kiittäminen monista huolto ja kannustuhommista vuosien varrella.

Tänä vuonna raskaassa sarjassa tulee mielenkiintoinen taistelu Boogien ja Mentulan välillä. Hauska nähdä millä kriteereillä pytyt jaetaan.

ps. muuten hauskoja huhuja kuulee aina tuon tuosta. Seinäjoella kuulin jonkun kertoneen minun painoksi 153 kiloa joka on ihan höpöä.
Itse en ole aikoihin käynyt puntarissa saati mittaillut itseäni. Peili ja valokuvat kertovat enemmän. Itse en suuremmin hae massaa vaan lähinnä symmetriaa paremmaksi. Saavat kotlerit ja kutleria haalia sitten enemmänkin.

Kesän aikana on paljonkin kommelluksia joista voisin kertoa mutta kun siihen tarivisi k-18 osion niin jääköön väliin. 190 senttisenä bodarina on aina sellainen b luokan julkkis kun liikkuu ihmisten ilmoilla. Kaikilla on asiaa ja mitä ihmeellisimpiä kysymyksiä. Vanha treenikaverini karate ajoilta tuumasi kun menimme yhdessä kahveelle että meinaa mennä hermot kun ihmiset toljottaa.
Itse siihen kyllä tottuu mutta sivulliselle se on raskasta.
Tuntematon drag racing ryhmä tuli oluelle pubiin eräänä iltana ja yksi kavereista tuli rupattelemaan. Hetken kuluttua hän tuli takas ja sano et mulla on sulle hyvä paita....Mustassa paidassa oli teksti "mitä V****a toljotat kuvan kera. Kuulemma meni oikealle miehelle. Onneksi kuitenkin asenteet lajia kohtaan ovat huomattavasti paremmat kuin joskus.
 
Tän ei ole tarkoitus olla mikään loukkaava kysymys, mutta miksi ihmeessä pidät tollaista massaa yllä jos et meinaa kisata? Eikö vähempikin riittäisi? :) Mee nyt perkele näyttämään se kaapin paikka, vaikka ensi vuonna, sinne raskaaseen! Uskomaton kondis Suomen ja jopa pohjoismaiden mittakaavassa.
 
Tän ei ole tarkoitus olla mikään loukkaava kysymys, mutta miksi ihmeessä pidät tollaista massaa yllä jos et meinaa kisata? Eikö vähempikin riittäisi? :) Mee nyt perkele näyttämään se kaapin paikka, vaikka ensi vuonna, sinne raskaaseen! Uskomaton kondis Suomen ja jopa pohjoismaiden mittakaavassa.



Eipä tuossa mitään loukkaavaa ole. Asia on vain niin että tähän en tarvi muuta kuin suht säännölliset elämäntavat. Toisin sanoen käyn pari kolme salitreeniä viikossa ja sitten syön oikein. Nautin treenaamisesta ja koen edelleen haasteeksi paremman tasapainon hankkimisen. Kun se kunnon kipinä tulee niin annan kyllä lavalla takas kaikki nämä vuodet.

Nyt lähden pakkailemaan laukkuja kohden Lontoota.
Sikäli mikäli tänne ilmaantuu jotain vielä tänään niin yritän vastailla.
 
Tässä taas huomaa kuinka erilaisia ihmiset on, kun joillakin tuollainen massa pysyy yllä terveellisillä ja säännöllisillä elämäntavoilla sekä parilla, kolmella treenillä viikossa, kun taas jotkut ei tule ikinä pääsemään lähellekkään tuollaista massaa vaikka kuinka yrittäisi: söisi / treenaisi / nukkuisi / tropittaisi oikein.

Saattaa kuulostaa katkeralta, mutta oikesti olen hyväksynyt jo aikaa sitten, että itsellä ei ole sitä mitä tarvitaan tuollaisiin massoihin.

Lahjoja täytyy löytyä jo ennen kuin päättää panostaa täysillä kehonsa rakentamiseen.

Täytyy sanoa, että olet poikkeuksellinen yksilö Hanssi :thumbs:

Menee hukkaan kaikki tuo valtava potentiaali jos et nouse lavalle 130 kiloisena ja kireänä kuin viulunkieli. :)


edit. terveellinen vähän väärä ilmaisu, eihän tuollaisen massan pitäminen terveellistä pidemmän päälle ole, mutta on sitä epäterveellisempiäkin asioita elämässä.
 
niin tekstiäkin yritin lisätä jälkikäteen mutta niin meni bittiavaruuteen koko läjä.

Päällimmäiset ajatukset olivat hmmm...niin mitähän ne nyt oli.

Siis juu...alunperin oli mielessä hiukan että josko tänä syksynä sitten lopulta saisi itsensä kammettua lavalle mutta kyllä ne kiireet ovat vieläkin puristaneet ajan niin vähiin että rutiinitreenit ehtii tehdä mutta siinä kaikki.
Hyvä ystäväni Randenin Janne on kuitenkin tulossa ja tekee töitä 110 lasissa.
Janne tulee olemaan takuulla kova luu. Dietti etenee jo nyt sellaista vauhtia että kyllä tullaan näkemään. Myöskin vanha kunnon treenikaverini Kulmalan Ilkka on tulossa kuvioihin. Illkkaa onkin kiittäminen monista huolto ja kannustuhommista vuosien varrella.

Tänä vuonna raskaassa sarjassa tulee mielenkiintoinen taistelu Boogien ja Mentulan välillä. Hauska nähdä millä kriteereillä pytyt jaetaan.

ps. muuten hauskoja huhuja kuulee aina tuon tuosta. Seinäjoella kuulin jonkun kertoneen minun painoksi 153 kiloa joka on ihan höpöä.
Itse en ole aikoihin käynyt puntarissa saati mittaillut itseäni. Peili ja valokuvat kertovat enemmän. Itse en suuremmin hae massaa vaan lähinnä symmetriaa paremmaksi. Saavat kotlerit ja kutleria haalia sitten enemmänkin.

Kesän aikana on paljonkin kommelluksia joista voisin kertoa mutta kun siihen tarivisi k-18 osion niin jääköön väliin. 190 senttisenä bodarina on aina sellainen b luokan julkkis kun liikkuu ihmisten ilmoilla. Kaikilla on asiaa ja mitä ihmeellisimpiä kysymyksiä. Vanha treenikaverini karate ajoilta tuumasi kun menimme yhdessä kahveelle että meinaa mennä hermot kun ihmiset toljottaa.
Itse siihen kyllä tottuu mutta sivulliselle se on raskasta.
Tuntematon drag racing ryhmä tuli oluelle pubiin eräänä iltana ja yksi kavereista tuli rupattelemaan. Hetken kuluttua hän tuli takas ja sano et mulla on sulle hyvä paita....Mustassa paidassa oli teksti "mitä V****a toljotat kuvan kera. Kuulemma meni oikealle miehelle. Onneksi kuitenkin asenteet lajia kohtaan ovat huomattavasti paremmat kuin joskus.

Kesän aikaiset k-18 kommellukset on kyllä pakko kuulla!!:hyper:

Tuli tosta painoasiasta mieleen että oot vissiin joskus ottanu jonkinlaista näytösmatsia Salomäen Joukon kanssa? Yks painijakaveri joskus vaan selitti aivan tosissaan että se Hanssi paino siinä oottelus yli 200kg. Ei voinu ku nauraa.:D
 
Vai että 200kg...tarttis varmaan ostaa morris mini ja lähtee kiertään suomea.
..etupenkin heitänkin heti ekaks poies ja liftarit varautukoon kunnon kontaktiin.
Niin ja katon vois heittää kans pois ...ei kellään sattus oleen vanhaa kunnon morrista myytävänä.:)

Musta elämä vain on turhaa jollei oo yhtään hauskaa....sillä morriksella vois ajaa vaikka boogille kahveelle ja sit jatkaa matkaa....boogi vois vetää siinä matkan varrella kunnon show poseja niin olis muillakin kivaa koko rahalla.

Täytynee varmaan kävästi sielä Lontoon reissulla herra Beanin jutuissa josko sieltä irtois kunnon morris.
 
olen aikaisemmin tässä ketjussa kertonut ystävästäni "Kostista"...varsinainen voimanpesä.
405 kiloa nousee kuin sukka maasta. 430 kiloon jo pitää hiukan nostaa mutta hän jääkin siinä kilomäärässä jo harvinaisuudeksi kun vielä oma paino on varsin kevyehkö.

Ketjustani löytyy meidän yhteiskuva....Latvialainen ammattiturvamies ja meitsi posetellaan keskellä Italian Sisiliaa.

Olkaa hyvä ottakaa mukava asento ja miettikää sitä kivun määrää...

http://video.google.com/videoplay?docid=5525375933697541847
 
No mitä paskaa. Sanoinko et huijausta :david: ? Luulis vaan et menee selkä vituiks moisessa.

Vaikka ei aleta nyt linkitellä tähän mitään kokoelmaa kaikista maailman parhaista nostajista, niin tässä vertailun vuoks Jouko Aholan video, 360 kiloo ja kolmosta tekee..veri tulee suusta ja selkä on sitten ihan mahdottoman mutkalla.

http://video.google.com/videoplay?docid=5525375933697541847

Eli mun pointti on että ei tollasia rautoja nostella, jos vaan kokoajan ajatellaan että onks mun selkä ihan hyväs asennos.. ne ultrakauniillaa tyylillä vetävät jäävät yleensä aika pieniin rautoihin. Toki on poikkeuksia..mutta tosi on ettei tollaset raudat tee hyvää kenenkään selälle, nostaa millä tekniikalla vaan.

Paljonko olet Hanssi itse nostanut? Jos aletaan vaikka suht siistejä "salinostoja" RAW nostoina? Missää liikkui parhaimmillaan ykkönen penkissä, mavessa, kyykyssä?
 
Isot onnittelut Randenin Jannelle :thumbs:

Yksi iso etappi takana ja Turun kisasta raskaan sarjan voitto.
Jannea kun on vierestä katsonut niin pakko sanoa että sitkeä
päämäärätietoinen puurtaminen toi lopulta hienoa tulosta.

Lihakset ovat nyt pyöreämmät ja täyteläisemmät kuin koskaan.
Harjoituksissa mies on todellinen työmyyrä ja sitä on ollut hienoa seurata vierestä....nyt vain kuvia odottelemaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom