BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä Hanssi kuuluu. Ei oo hetkeen törmäilly mihnää. Vai onko kylmä syksy ajanu miehen sisätiloihin?:D Työkeikkaa varmaan ainakin riittää?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä Hanssi kuuluu. Ei oo hetkeen törmäilly mihnää. Vai onko kylmä syksy ajanu miehen sisätiloihin?:D Työkeikkaa varmaan ainakin riittää?


Moron Rocky...kuukauden päivät oon saanut treenailla taas omalle tyylilleni sopivalla tavalla. Kesä oli kiireistä aikaa ja lähinnä yritin pitää kuntoa yllä. Paljon uusia ja toimivia jippoja on nyt takataskussa. Kaikki tietenkin riippuu kaikesta mutta jos vain olosuhteet sallivat niin uskon että vielä saavutan tavoitteeni ja täytän tämän 190 senttiä mukavan sopusuhtaisilla ja täyteläisillä lihaksilla. Xrakennetta olen kehitellyt koko vuoden ja pian taas alan hakemaan lihakseen paksuutta. Oli miten oli niin kerran vielä kiipeän lavalle tai sitten vain hiljalleen siirryn classic bodybilding linjoille (ilman kisoja) porkkana saisi tietenkin enemmän kipinää mutta kehonrakennuksessa niitä ei paljoa jaella.
 
Hanssi ja Boogie samalle lavalle, ja samaan kisaan... miten mulle tuleekaan mieleen, että voisi näyttää lavalla olevan ihan oikeesti jopa "vähän" kivaa... ellei muuta niin ainakin hieman pilkettä silmäkulmassa ;)
 
Eipä sitä tiä vaikka vielä vedettäis legendan kanssa kunnon show...boogi esiintyy taustalla Antti Tuisku ja minä tiputanssia. Pantas koko systeemi ihan uusiksi. Eipä sentään kyllä sitä joku raja showllakin pitää olla.
Nyt on sitten kuukauden päivät päässyt tekemään hiukan parempia jalkatreenejä ja alkaa jotain hahmottua. Edellisestä jalkatreenistä on viikon verran vierähtänyt. Ongelmatonta treeni ei kuitenkaan ole ollut tänäkään vuonna. Paljon on joutunut järkeistämään treenamista ja muutoksia on ollut tehtävä koko ajan. Supersarjat sekä pudotus sarjat ovat lähestulkoon kokonaan poies. Myöskään en treenaa ihan loppuunsa saakka sarjoja. Enemmän kiinnitän huomiota siihen että oikea lihas tekee työn ja siihen että toistoja ja volyymiä riittää. Esimerkkinä viimekertaisesta jalkatreenissä tein noin 40 sarjaa kaiken kaikkiaan. Toistot eivät tipu alle 15-30 juuri missään sarjassa. Elimistön taistelusta äärirajoilla kertoo se että usein jalkojen treenaamisen jälkeen keho reagoi lievällä kuumeisella olotilalla.

Sitten muutama kommentti syksyn kisoista...Olympiassa Wolf säväytti. Tällä miehellä on mittasuhteita ja kehitys on ollut pääasiassa lihaksissa eikä keskivartalossa. Toinen vastaavanlainen oli Martinez jolla on kanssa upea x malli. Tuon linjan kun säilyttäisivät niin lajin tulevaisuus olisi turvattu.
Sm kisoista ...raskas sarja on kahden tosi jätin taistelu ...voittaako isohkon massan hankkinut Bull Mentula vaiko iso ja tasaisesti kehittynyt Jääskeläinen. Toinen mielenkiintoinen ja mielenkiintoisempi varsinkin minulle on Randenin Janne ja Kimmo Pätärin kaksintaistelu.

Lopuksi oli hienoa nähdä kahden vuosien takaisten ystävien esiintymistä Jyväskylän kisoissa. Ilkat Kulmala ja Salovaara jotka molemmat osasivat tehdä vaparin josta moni voisi ottaa oppia.

Sitten lopuksi sikäli mikäli Lahteen tulee lähdettyä niin kaikist mielenkiintosin asia...tarjoaako Boogi sittenkin ne kuuluisat munkki kahvit.
 

Liitteet

  • reiskat.jpg
    reiskat.jpg
    162,7 KB · Katsottu: 13 648
Eihän nois reisis ole mitään järkeä. Takareidetki ihan hillittömät. Ton paketin ku viimeistelee ja vetää kireäksi ni ei ole vaikea veikata kuka raskaan sarjan valtias Suomessa.

En tiedä mistä johtuu mutta tämä vanhempien kehonrakentajien liha on jotenkin erilaista moneen nuoreen verrattuna. Sellaista treenaamalla väännettyä. Nuorilla näyttää usesti sellaiselta broilerimaiselta äkki syötetyltä. Olen aina ihmetellyt tätä asiaa ja tullut siihen johtopäätökseen, että se treeni on ollut jotenkin erilaista ja rajumpaa vanhemman polven ukoilla. Lallillakin vaikka massaa paljon niin sellainen nesteturvotus ja sairaan näköisyys puuttuu kokonaan. Vaikka lihaa perkeleesti niin urheilullisuutta löytyy kehosta.

Laitas lalli treenivideo itsestäs niin varmasti löytyy ostajia. Itseäni ainakin kiinnostaisi kovasti sellainen julkaisu jossa kertoisit ja näyttäisit miten treenata oikein.
 
SM- 2008?

Saitko kovasti virikkeitä Lahdessa Hanssi ensi vuoden SM-kisaaan.
Kaikkeni koitin ja puhuin pienen pääsi ympäri ja uskon että tulet ensi syksynä +100 kg hurjassa kunnossa!!!!!!
Lupaan tehdä sinulle vapaaohjelman!!!!!
 
Sika hyvä ketju löyty täältä ja kokopäivä tätä luettu! Hervottoman kokonen ukko tuo lalli, toivottavasti lavalla joskus! :rock:
 
SM- 2008?

Saitko kovasti virikkeitä Lahdessa Hanssi ensi vuoden SM-kisaaan.
Kaikkeni koitin ja puhuin pienen pääsi ympäri ja uskon että tulet ensi syksynä +100 kg hurjassa kunnossa!!!!!!
Lupaan tehdä sinulle vapaaohjelman!!!!!

Hei Boogi , meillähän oli oikee kunnon classic bodi teemi koolla (Reikku ja Iso paha ja muut) ...kahvetta juotiin ja asiassa ei pysytty ollenkaan ja minähän tipahdin jo kärryyltäkin...viimestään siinä vaiheessa ku ylileveä Vilposka saapu paikalle. Miten se menikään se juttu ku piti olla aitaus jottei se karkaa alkoon ja minä ku luulin että puhuvat vaimoistaan ni puhuivat koirista nää isot herrat.

Tottakai sitä kipinää löi vähän joka paikas ku sielä istuttiin ja eiköhän se oo homma puoliks valmis jos sää sen vaparin kehittelet.
Mutta muista mää otan asennon vain joka toisella tahdilla. Niin ja muuten Mr Olympia kisat on tarkotettu niille jotka osaavat olla ruokaaikaan kotona ei siis mulle.

ps. Boogi sille sun todella hienolle vaimolles pari halia multa mutta muista! varovasti.
 
Hanssi voisi kommentoida vähän tuota viikonloppuista Olympiaa, mitä mietteitä käydystä kisasta?

Kisa on vielä katsomatta mutta se mitä päällimmäisenä jäi mieleen oli Dennis Wolf...leveä ja paksu...tyylikäs rakenne...keskeltä ohut ..jalat ja selkä leveät...classisen hieno vapari kohokohtineen. Victor Martinez on myös tyylikäs kaveri jolta odotan tulevaisuudessa paljon.
Sitten oli muutama niitä joiden ruuansulatus ei toimi kunnolla ja ei näyttäny pulla oikeen sulavan vatsassa. Saattaa olla toki että vika olikin hiivassa....sijoituksiin en suuremmin sitten ota vielä kantaa.
 
Mielenkiintoista Lalli!
Ens syksy on sitten ehkä kaikkein kiinnostavin kautta aikain jos sinä, Herrasen Jussi, Jurvansuun Antti ja jos vielä Napalmi on saanut salin pyöriin niin että ehtii kisa kunnon luomaan tulee mukaan. Voiko body-kansa enempää vaatia. Ja koskaanhan ei tiedä vaikka tuo idä suuri vielä tulis. Boogi kun tekee vaparin ja vedät sen läpi niin se on siinä. Boogin vaparit kun ei jätä ketään kylmäksi. Ei varsinkaan naisia. ;)
 
nosto.
vielä uskossa,jopa 110 kiloissa.
kompuroidaan,mutta hans,olet hieno mies...ei se ikinä häviä.siu.
simsoneita ptää olla meille pienille.
 
vastaan

Mulle ei avautunut selaimessa tuo sivu, mutta liekö Hanss Felli sama henkilö, joka 90-luvun alussa kilpaili seinäjoella jossain pienehkössä bodauskilpailussa? Siellä kävi tuo yks ruotsalainen ammattilainen myös vieraana. sitten oli oulun veljeksistä toinen ainakin.
Kävin tuommoista kisaa katsomassa nuorempana, olin vähän tuhdissa kunnossa itsekin..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom