BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä vielä kirjoittelen ...lähitulevaisuudessa. Treenattukin on ...hmmm....pakko tunnustaa että aivan kuin ennenkin.
Pientä ristiriitaa on ilmassa kun sydän sanoo toista ja järki toista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hanssi ehdottomasti kisoihin!
Reilun puolenvuoden rypistys enää kisoihin, ja siihen on hyvä lopettaa sitten kehonrakennus hetkeksi tai kokonaan jos siltä tuntuu.
Järkeväähän homma ei tietyiltä osin ole, niitä tuntemuksia "että nyt tää saa riittää" tulee kaikille parikymmentä vuotta treenanneille kun järki ja tunne alkaa mennä ristiriidassa.
 
Ehdottomasti Hans mukaan vielä, ei sovi heittää hukkaan vuosien kovaa työtä. Varmasti tukijoitakin riittää viimeiselle ristiretkelle. Go Hans.
 
Mä en ala jos en näe Hanssia syksyllä kisoissa! Jos itekki meinaan vielä kevään kisojen jälkeen yrittää vetää putkeen syksyyn asti niin kyllä sopis "vanhan" herrankin tulla näyttää nuorille miten poseerataan! ;)

Okei, leikki sikseen, tottakai Hanssi, käytä järkeä ja kuuntele päätäsi, älä sydäntä, ellei se sydän nyt ihan tosissaan sano jotain sellaista jota saattaisi katua jälkikäteen? Ehkä se on parasta löytää sellainen keskitie järjen ja rakkauden tämän lajin väliltä?
 
Oot mahtavas kunnos. :eek: Ei noin isoja miehiä ookkaan :worship: :D mites tällähetkellä treenit? kuinka usein käyt? kyllä olis näky jos vielä nousisit lavalle.. vois porukalla leuat loksahtaa.. hyviä treenejä!
 
Muutaman minutin photoshoppaus, tuli vaan mieleen ensimmäisenä kun tuon kuvan näin..
 

Liitteet

  • fellman.jpg
    fellman.jpg
    31 KB · Katsottu: 2 200
Niinpä on taas aikaa vierähtänyt viimeisestä rivistäni...
Päivittäin käyn kyllä pakkiksen sivut koluamassa mutta en vain olen ehtinyt kasata mitään kirjoitettavaa. Pakkiksen lisäksi käyn aina lukemassa myös Body lehden, Boogien ja Kokkosen sivut. Boogie onkin mielestäni sellainen huuliveikko että jos sattuu huono päivä niin tarina mestarilta pelastaa päivän.
Toinen huulisankari onkin sitten lähempänä ..nimittäin Napalmi Vilponen.
Ei olisi huono idea jos takavuosien säämien Tony (Kontiomaa) saisi vaikkapa jatketta Boogiesta ja Vilposesta. Väitän että jos tuo parivaljakko pääsisi töllöön vähän päästeleen parastaan niin ehkä nää naapurin Duudsonitkin jäisi toiseksi.

Pari päivää sitten huomasin Boogielta varsinaisen postauksen...löytyy :http://www.boogiemustonen.fi/ kohdalta maaliskuu 31.
Kyllä ainakin Bogin dietti onnistuisi takuuvarmasti jos minä ja KP oltaisiin huolehtimasta jääkaapin tyhjäyksestä tuossa puljussa.
Muuten ei tainnu Boogi tietää että teen juuri tällä hetkellä töitä henkilölle joka hiljakkoin voitti 3,5 milj euroa.

Niin ja sitten sitä body asiooo...kevään mielenkiintoisin juttu on mielestäni juuri tuo Kokkosen paluu lavoille. Olen ehdottomasti sitä mieltä että kun tässä takavuosina olivat lavalla Vilponen , Boogi ja juuri Kokkonen, nähtiin siinä ehkä kaikkien aikojen komein raskaan finaali. Harvinaista että lavalla on yhtäaikaa kolme tosi kovaa karjua.

Omista treeneistä voin sanoa että mukavasti on hommat taas menossa. Tuntuu että vaikka tässä nyt varsinainen yritys puuttuukin niin tuntuma touhuun vaan on hyvä. Tuossa yhtenä päivänä soutelin alataljalla treenin päätteeksi 30 toistoa 150 kilolla. Täytyy vain vielä olla varovainen koska juuri tuota liikettä en ole ottanut kovaa viimeisen 10 vuoden aikana.

Branch Warrenin videoita olen katsellut ja täälläkin lukenut erilaisia kommentteja asiasta. Mitä tulee noihin Branchin liikeratoihin niin voin vain todeta että myös lyhyilläkin liikeraidoilla on oma paikkansa. Sama liike pitkällä ja lyhyellä liikeradalla voidaan kohdistaa eri paikkaan. Tärkeintä body jutuissa onkin että tiedät mitä tarvit ja millä sen teet.
Malliakin voidaan muokata mutta lihasten kiinnityskohtia et voi vaihtaa.

Kuvista sen verran että yritän jossain välissä saada jotain asiallista matskua jota sitten postata tänne.:thumbs:
 
Niin ja sitten sitä body asiooo...kevään mielenkiintoisin juttu on mielestäni juuri tuo Kokkosen paluu lavoille. Olen ehdottomasti sitä mieltä että kun tässä takavuosina olivat lavalla Vilponen , Boogi ja juuri Kokkonen, nähtiin siinä ehkä kaikkien aikojen komein raskaan finaali. Harvinaista että lavalla on yhtäaikaa kolme tosi kovaa karjua.

Aiotko muuten lähteä etelään katsastamaan Kokkosen kisakuntoa? Olisi mukava nähdä, kuinka iso nuoruuteni massatavoite ;) on livenä -vaikka nyt sitten katsomossa..

Edit: Onneksi ulkomailta tulee Godzillallekin raskaita haastajia. Itse tosin luotan kevyempiin kavereihin tällä kertaa.. ;)
 
Aiotko muuten lähteä etelään katsastamaan Kokkosen kisakuntoa? Olisi mukava nähdä, kuinka iso nuoruuteni massatavoite ;) on livenä -vaikka nyt sitten katsomossa..

Edit: Onneksi ulkomailta tulee Godzillallekin raskaita haastajia. Itse tosin luotan kevyempiin kavereihin tällä kertaa.. ;)

Kyllähän kovasti kiinnostaisi nähdä livenäkin tuo Arin kisakondis.
Toivottavasti dietti nappaisi hyvin sillä mallia ainakin mieheltä löytyy.
 
Hanssi on kyllä asia äijä:rock: aina jaksan sun juttus katsastaa ja lajille sulla ois kyllä paljon annettavaa, niin kisalavalla kuin luentolavallakin. mukavaa luettavaa tämä threadi ollut ja rehellisen oloinen kaveri kyllä juttujensa takana:kippis1:
 
Täytyy kyllä myös myöntää, että olen samaa mieltä monien kanssa. Erittäin karismaattinen tyyppi, jossa on monia (mielestäni) arvostettavia piirteitä. Mukava lukea asiallisia kirjoituksia, joissa tulee myös ilmi ettei bodaus ole koko elämä. Ehdottomasti olisi hyvä, että ainakin kirjoittelisit vielä jatkossa vaikka lavalle ei enää intoa riittäisi. Tässä lajissa kun paljon liikkuu tietoa ihmiseltä toiselle, mutta harvoin niiltä joilla on vankkaa kokemusta. Tai tuntuu ainakin niin olevan.
 
Personal Trainer

Oletko koskaan Hanssi harkinnut Personal Trainerin työtä, sinulla olisi siihen hommaan kokemusta, ja tieto taitoa enemmän kuin .esim Markus Pöyhösellä.
 
Munmielestä Hanssi Fellin kunto on haaskausta... Lavalle se kuuluis, ei tänne tavisjamppojen sekaan :(
 
Oikeesti jos toi käsi-hartia-sivuprofiili ei oo massiivisimpia mitä on, niin mä oon joulupukki. :joulu3:

(Sanokaa mulle, et mä en oo joulupukki! :itku: )
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom