BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Missäs päin Hanssi meet ku ei oo hetkeen täälä kuulunu mitää? Menikö Lontoon reissu hyvin?

Morjens Rockster,
reissut meni hyvin ja torstaina aamulla pitäs hypätä taas Seinäjoen kentältä eteenpäin. Muutaman treenin ehdin Jannen kanssa vetää ja hyvältä tuntuu.
Kesän jälkeen alkaa taas pumppi irtomaan. Parasta on se kun menen salille on olo kuin tyhjä pussi ja treenin jälkeen alkaa paidan alla joku pyrkimään ulos.
Pientä vastoinkäymistäkin oli kun reisi revähti kesken hack kyykkyjen. Lopputreenit menikin sitten ihan vain reisiojennuksia tehdessä ihan naurettavan pienillä painoilla. Kummallinen revähdys kun ei se enää muutaman päivän päästä vaivannut ollenkaan.

Anyway...Rockster heitä mulle vippipostia ja sinne vaikka mailisi niin josko yritetään järkätä sitä seminaarihommaa teille jossain välissä.
Ainakin lupaan yrittää etsiä sopivaa aikaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pieni kuvallinen tervehdys Italian Palermosta. Mukana kuvassa taatusti yksi maailman vahvimmista miehistä. Konstantin Konstantinov vetäisi kisoissa maasta hurjat 430 kiloa (oman painon ollessa 124,8kg/189cm) . Konstantinin mukaan maailmasta löytyy tällä hetkellä 2 miestä jotka kykenevät virallisesti nostamaan enemmän. Molemmat kaverit kuitenkin ovat noin 160 kiloisia eli huomattavasti Kostaa painavampia.

Kiireisiä hetkiä on vietetty ja ruokailut olleet sitä ja tätä mutta onneksi taskuun saa aina ujutettua FASTin proteeini patukkaa ja näin päivän annosta saadaan täydennettyä.
:thumbs:
 

Liitteet

  • DSC00109.jpg
    DSC00109.jpg
    132,5 KB · Katsottu: 4 336
Joo, pelkästään kuvasta päätellen luulisi, että jos Konsta vetäsee 430 kg, niin Hanssi kiskoo ainakin 600 kg :lol2: ;).

EDIT:
number one sanoi:
Ei se koko vaan miten vetää maasta
Kiitos, että kerroit tämän. Enpä olisi tuota tiennyt.
 
Aiotko Hanssi tulla fitness expoon? olisi kiva nähdä miestä pitkästä aikaa livenä, kun treenikin on maistunut:)


Jep, kyllä tässä viimeisiä valmisteluja tehdään ja huomenna rikkoutuu yli kymmenen vuoden body expo selibaatti :hyper: :hyper:

Joku tossa kyseli olkavarren mittaa niin uskoisin että kyllä se yli 50 sentin on ehkä joitakin millejä päälle. Totuus on että en juuri enää mittaile, keskityn enemmän symmetrian parantamiseen.

See you tomorrow...:)
 
Kyllähän tuo nyt jo aivan sairasta on, kun 189/125 mitoilla varustettu köriläs on täysi kynis Hanssin rinnalla. :eek:

Olisi hienoa jos Mike ottaisi Hanssista muutaman kuvan kunnon studio-olosuhteissa. :worship:
 
Pari kuvaa vertailussa

Kesällä otin muutaman kuvan ihan vain nähdäkseni miten homma etenee. Mustavalkoisessa kuvassa huomaa miten huonosti kesällä tuli panostettua jalkojen treenaamiseen. Päätin että asialle on tehtävä jotain mutta koska juuri reidet minulla ottaa vastaan kohtuu hyvin niin ajattelin odotella hetkeä jolloin taas pystyn kunnon panostuksiin ja niinpä tässä reilun parin viikon aikana tuntuukin että alkaa taasen juoni löytymään.
Haaveena olisi saada reidet näyttämään samanlaisilta kuin parhaina aikoina.
Suurin intoni olisi saada paranneltua symmetriaa ja uskonkin että uusi käsiohjelmani ja selkä ohjelmani auttavat minut siihen päämäärään.

ps. Mike oli muuten hienoa että kävit siinä paiskaas käpälää...enhän minä muuten sua olis siellä löytänyt ja mitä tulee siihen patsastelemiseen niin siitä saa syyttää Vilposta...meinasi jäädä koko kisa näkemättä kun Vilponen pääsi tarujen päästä kiinni ja juttu luisti.:D
 

Liitteet

  • 060723032354.jpg
    060723032354.jpg
    161,5 KB · Katsottu: 3 557
  • DSC00174_edited.jpg
    DSC00174_edited.jpg
    134,5 KB · Katsottu: 3 691
Paljonko reidet kasvanu tossa välissä? Jotain 20cm varmaan :D
 
Paljonko reidet kasvanu tossa välissä? Jotain 20cm varmaan :D

Ei sentään niin paljon mutta jotain pientä lisää on tullut reiden ulkosyrjään.

Olen lupautunut pieneen projektiin tässä loppuvuoden aikana ja ehkä tässä pian päästän touhuamaan kunhan saadan lihat ryhtiin.
 
morjes hanssi!! kattelin eilen tutulta saamaani vahvamieskisavideota. vuosi taisi olla 93 ja kisapaikka Boogie´s Gym. olit siella poseeraamassa ja palkintoja jakamassa. gladiaattoreista tuttu barbikin taisi olla palkintojen jaossa.

olit kyllä hirmu kunnossa. selkä oli aivan mieletön kun lähdit kävelemään kamerasta pois päin.

kisaamasssa mukana ollut boogiekin hyppäsi sun kanssa lavalle ja oli kyllä boogiekin aivan uskomaton. aivan eri näkönen mitä ennen lopettamista.
 
Mä en tiedä miten jengi katsoo noita kuvia, mutta noi reidet on kohtalaisen loistavassa balanssissa yläkehon kanssa. Hanssin reiden malli on todella hyvä.

Niin ja noita kuviahan mä menisin Hanssista ottamaan kiljuen jos vain paikka aukeaa. Jumaleissön poijaat kun tulis kovaa HC kuvaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom