BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Suomessa liikenteen valvojat pelastaa enemmän ihmisiä vuodessa kuin henkivartijat kymmenessä.
Pikkasen pitäs pysähtyä miettimään todellisuuta,eikä antaa mielikuvituksen lentää.
Ja ihan oikeesti,haluaistko olla huippupalkattu henkivartija Libanonisssa tällä hetkellä?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos vaan lallille vastauksesta. Itse sitä poliisikouluakin harkitsin. Mutta Esim. liikenne poliisin tehtävät eivät vaan niin mielenkiintoisilta tunnu, jos supoon ei kovin helpolla pääse.

Pääseköhän poliisikouluun ennemmin turvallisuusvalvojan perustutkinnon vai lukion suorittamisen jälkeen? Totta kai siihen vaikuttaa paljon enemmän muut asiat, mutta jos koulustusta miettii.

Onkos muuten niinikedolla joku koulu pystyssä vai pitääkö se vain jotain kursseja bg tehtäviin liittyen?

Kirjoita taas jotain kommenttia kun viitsit/kerkeet.

Armeija ainakin täytyy olla käytynä jotta voi poliisikouluun hakea (tietääkseni).
Esimerkiksi Brysselissä on jonkin verran suomalaisia turvamiehiä diplomaateilla (palkat oli muistaakseni 5000e/kk joka toki on huomattavasti vähemmän kuin mitä Usa.ssa jotkut saavat)
Elokuvien antamat mielikuvat eivät kyllä anna tietenkään oikeanlaista kuvaa alasta. Tänään kuitenkin lähden ja en ehdi enempää asiaa käsitellä mutta jonain päivänä voin raottaa asiaa tarkemmin.
 
myös siviilipalvelusmiehet voivat nykyään hakea poliisikouluun. ja pituusrajoja ei pitäisi myöskään olla.

jos vain oikein muistan.
 
Terveiset Isosta-Britanniasta. Ukko on palannut kotio mutta matkalaukku jäi edelleen reissulle. Onneksi kuitenkin lentoyhtiö paikallisti laukun Amsterdamista ja kaikki pitäisi olla ok viimeistään tänäiltana.

Lontoossa eletään tällä hetkellä ihan omaa elämäänsä terrorismin pelon alla.
Lentokentällä turvatarkastusten taso oli huomattavasti normaalia korkeampi.

Matkalla tutustuin ja tein töitä mm herran nimeltä "JJ" kanssa.
Kaveri otteli UFC.ssä vielä viime vuonna ja toimii muutamien kamppailijoiden
sparrarina mm kaikkein kovimman herra Tito Ortizin sparrarina.
Vapaaotteluista kiinnostuneet varmaan tietävät paremmin kenestä on kyse.

Tällä hetkellä näyttä siltä että tulen matkustelemaan enemmänkin ja luonnollisesti haban kasvattelu tulee jäämään toisarvoiseksi.
Sen verran kuitenkin bodyfani olen että tulen jonkin verran jatkossakin kirjoittelemaan tänne:rock: .

ps. kuvassa kamerapuhelimella ottamani kuva JJ.stä
 

Liitteet

  • DSC00083jj.jpg
    DSC00083jj.jpg
    59,7 KB · Katsottu: 2 256
ps. kuvassa kamerapuhelimella ottamani kuva JJ.stä

Kumpi oli isompi, sinä vai JJ ? Taitaa se JJ olla vähän pienempi poika :)
 
Hyvä kun tänne kirjoittelet. Itsekin meinasin juuri sitä että kirjoita silloin kun kerkeät. Mukava kuulla aina silloin tällöin jotain tarinaa sinulta bodauksesta tai töistäsi, kun itse en ainakaan tunne ketään joka liittyy mitenkään turvallisuus-alaan.:)
 
Hanssi on näköjään ollu gladiaattoreissakin... Kuvien mukaan ainakin, ite olin sen verta nuori siihen aikaaan, että mieleen ei jääny kuin halme...

Mahtaneekohan jossain olla klippejä gladiaattori ohjelmasta? vhs:llä tai dvd:llä tuskin noita saa??
 
Heh, oma avokki on Lapualta kotoisin ja olin siellä tässä joku aika sitten käymässä kun tuli puhetta portsareista(en muista miksi).

Avokin kaveri sitten tokaisi, että: "on täällä Lapuallakin ainakin ollu yks semmonen iso portsari, me sanottiin sitä Fabioksi kun sillä on semmonen rusketus ja takatukka".
Heti kysyin tietty, että onko miten iso jätkä?Niin tytöt sitten mietti hetken ja sano, että on se aika iso.Olin salettiin varma, että puhuvat sinusta;)

Näytinkin sitten sinun kuvia tästä threadista ja sinähän se olit.
Olet kuulemma vielä mukavakin, kait tässä saa kohta varuillaan olla:(
Heh, vitsit sikseen.Oli vaan hauska sattuma:)

Kovia treenjä ja kaikkea hyvää muutoinkin.
 
Hanssi on näköjään ollu gladiaattoreissakin... Kuvien mukaan ainakin, ite olin sen verta nuori siihen aikaaan, että mieleen ei jääny kuin halme...

Mahtaneekohan jossain olla klippejä gladiaattori ohjelmasta? vhs:llä tai dvd:llä tuskin noita saa??
Ois kyllä siisti nähä vaikka ihan :kuvia: kin
 
Heh, oma avokki on Lapualta kotoisin ja olin siellä tässä joku aika sitten käymässä kun tuli puhetta portsareista(en muista miksi).

Avokin kaveri sitten tokaisi, että: "on täällä Lapuallakin ainakin ollu yks semmonen iso portsari, me sanottiin sitä Fabioksi kun sillä on semmonen rusketus ja takatukka".
Heti kysyin tietty, että onko miten iso jätkä?Niin tytöt sitten mietti hetken ja sano, että on se aika iso.Olin salettiin varma, että puhuvat sinusta;)

Näytinkin sitten sinun kuvia tästä threadista ja sinähän se olit.
Olet kuulemma vielä mukavakin, kait tässä saa kohta varuillaan olla:(
Heh, vitsit sikseen.Oli vaan hauska sattuma:)

Kovia treenjä ja kaikkea hyvää muutoinkin.

Thanksit terkuista,

juu täytynee yrittää edes olla mukava kun tuo ulkoinen olemus ehkä saattaa joistakin tuntua hiukan tylyltä.
Tuo Fabio olikin sitten hauska juttu. Lontoossa tuli vastaan 3 noin 18v tyttöä jotka huuteli perään "hei Arnold Swarzenegger" johon tylyyn tyyliini heitin vähän omaa kivaa ja totesin " Arnold small". Tyttöjäkös huvitti.

Eilen sitten alko Jannen ja Iso Arskan kanssa treenit. Syksyn ja talven aikana sitten rakennellaan taas palaa ja katsotaan kevät lumien sulaessa onko ukoilla tarvetta sulatella itseään kisakondikseen.
Omalta osalta voin todeta että pyrin pitämään ruokavalion kohdallaan koko talven ajan niin hyvin kuin se on mahdollista. Paino ei saisi juuri nousta yli 135kg mutta sitäkin jalostetumpana. Suuri vaara on että jos jaksan reisiin panostaa kuin 90 luvun alussa niin paino saattaa jopa mennä 140 tietämille mutta tärkeintä on että nyt ei ylimääräistä pääse tulemaan.
Anyway...se siitä spekuloinnista.

Sivustoja selatessani huomasin Honkalan Timpan kuvat ja kyllähän Vaasalaiset jatkava hienosti Läntisen Suomen perinteitä. Timpat näyttävät olevan vuoron perään kovassa kondiksessa. Kyllähän tässä täytyy poiketa Sportilla ja treffata mämä lännen iso aseiset ukot.
Aina on Vaasan reissun jälkeen ollut motivaatiot kohdillaan.
Timpalle tsemppiä loppurutistuksiin :thumbs:

ps. muuten eikö täällä käy ketään ufc fania joka olisi tunnistanut JJ.tä
 
Vapaaotteluita seuraan ja jotain tiedän mutta toi JJ ei kyllä sano muuta kuin moottoriurheilusta mulle :)

Koko nimen jos tiedät niin sherdogista kyllä löytyy tietoa jos on otellut...
 
Katsoin sherdogista ja en löytänyt sillä lempinimellä kuin yhden, Jonathan Mix. Hänen rekordi oli 0 ottelua sherdogin mukaan, joten nyt on tainnut zeizei vähän värittää :D tai sitten joku toinen ottelija?
 
Katsoin sherdogista ja en löytänyt sillä lempinimellä kuin yhden, Jonathan Mix. Hänen rekordi oli 0 ottelua sherdogin mukaan, joten nyt on tainnut zeizei vähän värittää :D tai sitten joku toinen ottelija?

Sen verran voin heti todeta ettei kaveri takuu varmasti värittäny..oon tavannut useita kavereita joiden oikea nimi selviää vasta aikojen kanssa.
Eiköhän se JJ.kin nimi selviä.
JJ tuo minulle dvd.n jossa on hänen matsejaan niin yritän muistaa kertoa sitten lisää tästä miehestä. Toki tämä tavallaan meneekin off topiciksi.

Toinenkin häkkitappelija on tullut vastaan ympyröissä nimeltään "Dean ?"
kaverilla on oma brassijujutsu koulu Vancouverissa. Häntä kaverit nimittää osuvasti "killing machine" lempparilla.
Vielä yksi asia on se että kaveri (JJ) ei leuhkinut asioilla itse vaan toiset turvamiehet kertoivat hänen sparranneen Tito Ortizia ja jotakuta muuta.
Kuultuani tuon jututin häntä jolloin selvis että mies on vielä viime vuonna otellut itsekkin ??? :) Menestystä tai ei niin kyyti Titon kanssa on varmaan kovaa.

ps. Hei wääntäjä jos olet vielä linjoilla....mieleeni tuli juttu josta JJ kertoi.
Jenkkilässä kuulemma tehdään jotain ohjelmaa (tv.ssä tai netissä) ns. reality juttua jossa nämä kilpailijat treenaa ja valmistautuu otteluihin. JJ.n oli tarkoitus olla yksi näistä kuvattavista ottelijoista mutta kun nämä henkilösuojaus kiireet eivät antaneet myöden niin asia on toistaiseksi jäissä.
Satutko tietään tästä ohjelmasta ja sen taustoista...wäännä muutama rivi jos ehdit.
 
Niitä kamppailukouluja on niin paljon maailmalla ja jossain Jenkeissä esim. vapaapainin taso ihan mieletön, että kyllä siellä on laajaa se ottelijoiden määrä ja taso. Tosin sinne UFC:n tasoisiin tapahtumiin ei ketä tahansa pääse. Suomestakaan ei muita kuin T. Halme toistaiseksi!

Suomessa kun piirit ovat niin pieniä, että täällä kyllä heti tietää minkälainen ottelija on kun nimen kuulee.

Katso muuten sherdogista se kuva mitä tarkoitin kun jotenkin näyttää samalta kun sun kuvaama JJ tai mahdanko kuvitella vaan?
 
Tuo Dean vois ehkä olla Dean Lister.

Tuo tv-reality ohjelma on The Ultimate Fighter joka pyörii jo 4. kauttaan jenkkilöissä. Eli ideana se, että tyypit ottelee jokasen jakson lopussa ja häviäjä putoaa pois. Finaalit on sitten isommalla areenalla ja sen voittaja saa sopimuksen UFC:n kanssa. Sarja on parasta tv viihdettä aikoihin :) Tällä neljännellä kaudella mukana on kokeneita tyyppejä, muissa kausissa on ollut enemmän alottelijoita (no alottelijoita ja kokeneempia sekasin). Tämän kauden ideana tais olla voittajalle tittelimatsi.
 
Tuo Dean vois ehkä olla Dean Lister.

Tuo tv-reality ohjelma on The Ultimate Fighter joka pyörii jo 4. kauttaan jenkkilöissä. Eli ideana se, että tyypit ottelee jokasen jakson lopussa ja häviäjä putoaa pois. Finaalit on sitten isommalla areenalla ja sen voittaja saa sopimuksen UFC:n kanssa. Sarja on parasta tv viihdettä aikoihin :) Tällä neljännellä kaudella mukana on kokeneita tyyppejä, muissa kausissa on ollut enemmän alottelijoita (no alottelijoita ja kokeneempia sekasin). Tämän kauden ideana tais olla voittajalle tittelimatsi.

Ok, nyt oon tuonkin jutun osalta viisaampi.

Deanista mulla ei taida olla kuvaa mutta mies on lopetellut ottelemisen jo joitakin vuosia sitten. Kaveri on Kanadalainen ja naamavärkki on kyllä muotoutunut mukavasti matsien saatossa.
Palaan tohon JJ.hin myöhemmin...:D
 
Jenkkilässä kuulemma tehdään jotain ohjelmaa (tv.ssä tai netissä) ns. reality juttua jossa nämä kilpailijat treenaa ja valmistautuu otteluihin. JJ.n oli tarkoitus olla yksi näistä kuvattavista ottelijoista mutta kun nämä henkilösuojaus kiireet eivät antaneet myöden niin asia on toistaiseksi jäissä.
Satutko tietään tästä ohjelmasta ja sen taustoista...wäännä muutama rivi jos ehdit.

Tarkoitatko The Ultimate Fighteria?
http://www.theultimatefighter.tv/
 
Armeija ainakin täytyy olla käytynä jotta voi poliisikouluun hakea (tietääkseni).
/QUOTE]

Tämä on muuttunut, sillä vuonna 2005 tuli voimaan uudet hakuvaatimukset joissa ei enää vaadita varusmiespalveluksen suorittamista. Yhden lisäpisteen siitä kyllä saa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom