BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Treenitkin sujuu mukavammin kun on hyvää seuraa mukana!!!
 

Liitteet

  • DSC00416b.jpg
    DSC00416b.jpg
    168,8 KB · Katsottu: 3 792
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä ihmeen treenipaikka tämä on, sepelille rakennettu :D .

BTW: onkos toi seuralainen Hanssin vaimoke?
 
Noniin sitä on päästy oikeen ulkoreenejä vetämään:D Laitteekki näyttäs olevan laadukkaita. Mites muuten aikaa vietetty ku reenaillen?
 
Hanssin ojentaja näyttää aivan uskomattomalta tuossa kuvassa! :worship:
 
mahtava ois nähä hanssi livenä, varmasti aivan järkyttävän kokoinen ukko kun on pituutta ja massaa nuin pirusti.
 
Minä Ja Mustavalkoinen Maailmani

Niin se vaan on kesä vierähtänyt tyliin 3 treeniä viikossa jotka ovat pisimmillään olleet kolme varttia. Pienillä painoilla ja kovalla tahdilla on puristettu. Tauot sarjojen välillä ovat olleet noin 15 -30 sekuntia mutta.....syksyn saapuessa ja iltojen hämärtyessä alkaa Lallin ruoska taas puhumaan.

Naisille tämä onkin helppoa...vaimokin se vaan puskissa pumppaa kun riittää kotoa löytyvät varusteet...kesän jatkoja kaikille
 

Liitteet

  • 06.jpg
    06.jpg
    111,3 KB · Katsottu: 5 550
  • 060721125510.jpg
    060721125510.jpg
    207,9 KB · Katsottu: 4 428
No nyt se repes...käyn säännöllisesti lukemassa tuoreen ukkomiehen herra Mustosen sivuja ja kuinkas ollakkaan sieltähän se haaste irtosi.

Muuten tulkoon sitten onnittelut tässä häiden johdosta...kukahan varasti murun häiden päätteeksi ja kuka onki morsiamen sukkanauhan...kait nääkin vanhat häätraditiot tunnetaan tuolla Boogielandissa. Melkeinpä toivoisin että se olisi ollut tukki Pasanen tai vaikka itse Ile Kanerva.

Muuten Boogi näin sen vanhan opettajan joka tapasi ravata Kuopion ja Seinäjoen väliä menneinä vuosina ja joka aina toi minulle tuoreita uutisia Boogin treeneistä. Taisipa ne terveiset tulla takasinkin.

Kyllähän tämä Boogin suuri toive täytyy vielä toteuttaa jotta saadaan taas jatkaa niitä vanhoja kujeita niinkuin aina ennenkin.

Viikonloppuna joku kaveri luuli minua amerikkalaiseksi showpainijaksi joten täytyy vielä vähän treenata että muistuttaisin enempi bodaria...
 
millähän ilveellä sitä sais tuon lallin nousemaan lavalle :rolleyes:
en ennen ollut kovinkaan kiinnostunut kehonrakennuksesta mutta nyt kun oon nähnyt kuvia että pitkäkin mies voi saada lihasta niin pieni toivon kipinä syttyi että ehkä sitä minäkin... oon nimittäin yli 190cm itekkin:D
 
Suomen Lou Ferigno

Hanssin fysiikka ja ulkonäkö tuo nopeasti katsottuna mieleen Lou Ferignon. Luonteeltaan Hanssi vaikuttaa olevan mukavimmasta päästä oleva ihminen, samaa ei voi sanoa Ferignosta. Eikä Arnoldin psyykkaus olisi tehonnut Hanssiin yhtä hyvin kuin Ferignoon v 1975 Mr Olympiassa. Kyllä mä uskon että itse kisassakin Hanssi olisi pistänyt paremmin Arnoldille kampoihin kuin Ferigno. :offtopic:
 
Hanssin fysiikka ja ulkonäkö tuo nopeasti katsottuna mieleen Lou Ferignon.
Ferrignolla oli vain melkoisen laiha jalkaosasto massiivisiin rantalihaksiin (kädet, olkapäät, rinta) verrattuna, vaikka mies paransikin kehonsa sopusuhtaisuutta huomattavasti palatessaan kilpalavoille 90-luvun alussa. Hanssilla sen sijaan jalat ovat todella kova lihasryhmä, varsinkin ottaen huomioon ukon pituuden.

Tässä kuva 80-luvun alusta, jolloin Ferrigno keskittyi TV-uraansa ja jalkatreenit olivat jääneet jopa vähemmälle kuin nuoruuden kilpavuosina:

attachment.php
 
Taustalla oleva jätkähän selkeesti nauraa Loun rimpulajalkoja :D. Tuossa kuvassa on kyllä selvästi ylä- ja alakerta eri paria.
 
Miusta näyttää kuin nuo kaks ukkoa olisi kokonaan eri kuvasta. Muutenkin tuo kuva on mielenkiintoinen olosuhteiltaan. Luo uskomattoman illuusion Platzin kondiksesta. Puoliteholla treenannut, rennosti taustalla seisova Lou vs. kisakunnossa oleva, posliiniksi ajeltu, lihat pumpattu ja jännitetty, etualalla seisova Platz. Okeasti ero ei ole noin suuri miltä se näyttää tuon kuvan mukaan. Tää on ollut aina kiinnostava kuva tarkasteltavaksi.
 
huvittavat nuo Ferignon implanttipohkeet:itku:

Hanssi näytät kyllä kovalta! ja pistähän Boogielle kampoihin ja vie kuin pässiä narussa.. :lol2:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom