BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
lalli1 sanoi:
Huh huh...nyt kaksi treenipäivää jalkojen osalta takana ja aika puhkinainen olo.
Kattelin tossa luolalamies Mustosen pohkeita ja päätin että tänä kesänä pitää kehdata laittaa shortsit jalkaan...siis pohkeille kyytiä...

Energiat on vähissä mutta olen tankkaillut ja takana aamupuuron lisäksi 3 x päivän mittaan spaghettia ja jauhelihaa+ pari kunnon pihviä ja lisukkeet.

Huomisen päivän kyllä latailen ja kattelen Boogin pohkeita ja kuritan niitä taas keskiviikkona...tulee nääs kiire kesä kolkuttelee ovella.

Täytynee muutenkin lukasta huomenna onko tänne ilmestynyt mitään mihin vastailla.???

Minä olen aikasemmassa elämässä ollut Luolamies,Viikinki... hukuin ryöstö reissulla Tanskaan mennessä. (Tosi on):eek:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uskomaton tuo hanssin selkä!:eek:

Mitäs mieltä hanssi olet siitä, että siellä suunnalla on ollut bodareilla aika väkivaltainen maine?
Vähän ehkä yleistämistä, ainakin nykyään siellä on kuulemma ihan rauhallista mutta vielä 5 vuotta sitten bodariporukat olivat usein mukana tappeluissa kaupungilla ja baareissa. Lehdet kirjoitti tuosta isoilla otsikoilla aika paljon. Samoille henkilöille jopa liki 50 eri-asteista pahoinpitelysyytettä.
Eikä ne kuulemma ollut ihan yksittäistapauksia, vaan aika yleistä 90-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa että baarissa saattoi saada bodarilta lättyyn, plus kiristystä ja uhkailua.
Aika usein myös sivulliset saivat luuvitosta jos puuttuivat asioihin.

Mikä siellä oikein ahdisti tuon hullutuksen takana?
Oliko tuossa oikeasti perää vai paisutteliko lehdet vaan noita tarinoita?
 
Mitäs mieltä hanssi olet siitä, että siellä suunnalla on ollut bodareilla aika väkivaltainen maine?
Vähän ehkä yleistämistä, ainakin nykyään siellä on kuulemma ihan rauhallista mutta vielä 5 vuotta sitten bodariporukat olivat usein mukana tappeluissa kaupungilla ja baareissa. Lehdet kirjoitti tuosta isoilla otsikoilla aika paljon. Samoille henkilöille jopa liki 50 eri-asteista pahoinpitelysyytettä.
Eikä ne kuulemma ollut ihan yksittäistapauksia, vaan aika yleistä 90-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa että baarissa saattoi saada bodarilta lättyyn, plus kiristystä ja uhkailua.
Aika usein myös sivulliset saivat luuvitosta jos puuttuivat asioihin.

Mikä siellä oikein ahdisti tuon hullutuksen takana?
Oliko tuossa oikeasti perää vai paisutteliko lehdet vaan noita tarinoita?[/QUOTE]

Väkivaltaakin on monenlaista. On fyysistä ja henkistä. Yleinen ilmiö vaan tuntuu olevan että se on kaikin puolin lisääntymäänpäin.

Olen ymmärtänyt että Seinäjoki on väkilukuun suhteutettuna Suomen väkivaltaisimpia kaupunkeja. Huumetilastoissa tilanne vaikuttaa aika samalta.

Mitä sitten tulee noihin ns "bodareiden" väkivaltaisuuteen täällä niin täytyy sanoa että turhan monelle kaverille annetaan titteli "bodari" vaikka heillä ei ole mitään tekemistä ko. lajin kanssa.

Itseään kuitenkin täytyy voida puolustaa.

Kehonrakennuskin on laji jossa on turha kuvitella pääsevänsä pitkälle jos omaa
huonon roolimallin.....historiasta löytyy hyviä esimerkkejä.
 
Boogie sanoi:
Minä olen aikasemmassa elämässä ollut Luolamies,Viikinki... hukuin ryöstö reissulla Tanskaan mennessä. (Tosi on):eek:

Mää olin samassa veneessä...:lol2:
 
lalli1 sanoi:
Olen ymmärtänyt että Seinäjoki on väkilukuun suhteutettuna Suomen väkivaltaisimpia kaupunkeja. Huumetilastoissa tilanne vaikuttaa aika samalta.

Mitä sitten tulee noihin ns "bodareiden" väkivaltaisuuteen täällä niin täytyy sanoa että turhan monelle kaverille annetaan titteli "bodari" vaikka heillä ei ole mitään tekemistä ko. lajin kanssa.

Taitaapa Seinäjoki ainakin neljän sakissa olla. Tuoltahan nimenomaan löytyi/löytyy paljon noita ns. bodareita jotka eivät hommaansa ilmeisesti urheilun tai kehon hyvinvoinnin takia tee vaan isosta koosta on hyötyä jossain muualla kuin lavalla. Noista huumeisiin yms. liittyvistä "kiristys" tapauksistahan saa lukea joka välissä maakuntalehdestä...
 
No varsinkin juuri media leimasi isot, napeissa salillakäyvät tappelupukarit bodareiksi. Kuvaus sopii isokokoisista nuorista miehistä siellä toisaalta vähän keneen tahansa... siellä päin suurin osa porukasta baareissa, on jokseenkin muuta maata leveäharteisempaa! Tietenkin kun kaikilla on kotona sikoja ja traktoreita mitä on "kurmootettu" pitkin pihoja vuoden vanhasta lähtien.:D
 
Hanssi mä tarjoon sulle röökit niin sä tarjoot mulle pullakahvit 22.4....häh häh
Ai niin sä et polta ,no tuli halpa kierros mulle;) :lol2:
 
Boogie sanoi:
Hanssi mä tarjoon sulle röökit niin sä tarjoot mulle pullakahvit 22.4....häh häh
Ai niin sä et polta ,no tuli halpa kierros mulle;) :lol2:


Joo mä leivon sulle oman pitkon ja laitan sinne yhden ylimääräsen hiivan, hääää.

Sitä voitkin sitten maistella seuraavalla dietillä...
 
putka sanoi:
No varsinkin juuri media leimasi isot, napeissa salillakäyvät tappelupukarit bodareiksi. Kuvaus sopii isokokoisista nuorista miehistä siellä toisaalta vähän keneen tahansa... siellä päin suurin osa porukasta baareissa, on jokseenkin muuta maata leveäharteisempaa! Tietenkin kun kaikilla on kotona sikoja ja traktoreita mitä on "kurmootettu" pitkin pihoja vuoden vanhasta lähtien.:D

Älä unohda "klapihommia" :D

Ja kaikista isoimmat jätkät ei sinne baariin edes tuu vaan on kotona kyntämäs peltua...No joo, vähän off-topiciksi menee..
 
arppa sanoi:
Älä unohda "klapihommia" :D

Ja kaikista isoimmat jätkät ei sinne baariin edes tuu vaan on kotona kyntämäs peltua...No joo, vähän off-topiciksi menee..
hehe Toi oli hyvä heitto!!! Taitaa olla itte pohjalaanen isäntä??:D:D
 
Kuinka Lalli1 palkitset itseäsi kun joku on juttu mennyt putkeen.
Minä juoksen aina pullakauppaan ostaa lämpimät wiinerit, kun on vähäkään aihetta....:kuola: :hyper:
 
Boogie sanoi:
Kuinka Lalli1 palkitset itseäsi kun joku on juttu mennyt putkeen.
Minä juoksen aina pullakauppaan ostaa lämpimät wiinerit, kun on vähäkään aihetta....:kuola: :hyper:

Mä teen sen saman mutta kaupas käväsen autolla...menee pullat paremmin perille.
 
Tässä sitten ollaan Argentiinassa joitakin vuosia sitten. Paino oli tippunut lähes treenaamattomana 125 kilon tietämille. (5 vuotta treenasin 1-2 kertaa viikossa noin 30 min kerrallaan)

Siinä sitten natu ukon lisäravinnepuoli joka koostui pizzasta ja kokiksesta.
Säännöllinen lenkkeily auttoi keskivartalon kurissapitämiseen.
 

Liitteet

  • pic2.jpg
    pic2.jpg
    52,8 KB · Katsottu: 2 217
  • pic1b.jpg
    pic1b.jpg
    76 KB · Katsottu: 4 331
Näissä kuvissa esiintyvät työkaverimme "Black" Tom joka oli edustanut USA.n kickboxin maajoukkueessa.
Toisessa kuvassa Morris joka oli ollut mukana Lennox Lewisin sparraustiimissä.
Morris oli hyvä ystävä mm Eddie Murphyn ja Princen kanssa.
 

Liitteet

  • tom1.jpg
    tom1.jpg
    144,7 KB · Katsottu: 1 118
  • morris1.jpg
    morris1.jpg
    111,2 KB · Katsottu: 1 076
Kun oot noin kovasti reissannu niin monessako eri maassa oot käyny? Mikäs tuo läiskä on sun rinnassa tuossa oikeanpuolimmaisessa kuvassa?
 
Juokse sika juokse....ei ihan ehkä juosijan vartalo mutta joskus vahvamieskisoissa vaan oli pakko. Painot +140
 

Liitteet

  • juokse.jpg
    juokse.jpg
    12,5 KB · Katsottu: 2 019
Turmio sanoi:
Kun oot noin kovasti reissannu niin monessako eri maassa oot käyny? Mikäs tuo läiskä on sun rinnassa tuossa oikeanpuolimmaisessa kuvassa?

Läiskä on joku tahra valokuvassa...maapallo on kierrelty...aika hyvin.
Kaikki maanosat.....
 
Joskus silloin kun autoja kaadeltiin ja Nummiston virallisesti 100 kiloa painava tukki painoikin noin 80 kiloa ??? Tuli valittua väärä aloituspaino.
 

Liitteet

  • vahvinb.jpg
    vahvinb.jpg
    70,9 KB · Katsottu: 1 832
Voi herranjumala noita kinkkuja tossa juoksukuvassa. :eek:

En tiedä onko kysytty jo, mutta muistatko kuinka paljon kaloreita söit päivässä parhaan kuntosi ja kisavuosiesi aikana? Entä paljoko on intake nykyään?

Jatkahan ihmeessä juttelua täällä. Todella mielenkiintoisia juttuja maailmaa nähneeltä kaverilta :thumbs: On se järkäle.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom