BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Jups sanoi:
"hyvä ystäväni on jo vuosia yrittänyt takoa päähäni sisäisen energian merkitystä."

Hyvä vaan ettei ole mennyt perille, koska tuo sisäinen energia, ki, on melko salatieteellistä eli okkulttista filosofiaa.

Jos joku on kiinnostunut kuinka kung fu -mestarin tasoinen henkivartija hakkaa tosielämässä gangstereita kappaleiksi, lukekoon kirjan "Kesytä tiikeri", josta tietoa enemmän http://www.rikurinne.com/index.php?sid=96

olen kanssasi eri mieltä, mutta tämä on väärä thread ja foorumi tollasten seikkojen spekuloimiseen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jups sanoi:
"hyvä ystäväni on jo vuosia yrittänyt takoa päähäni sisäisen energian merkitystä."

Hyvä vaan ettei ole mennyt perille, koska tuo sisäinen energia, ki, on melko salatieteellistä eli okkulttista filosofiaa.

Jos joku on kiinnostunut kuinka kung fu -mestarin tasoinen henkivartija hakkaa tosielämässä gangstereita kappaleiksi, lukekoon kirjan "Kesytä tiikeri", josta tietoa enemmän http://www.rikurinne.com/index.php?sid=96


Tiedän mitä ajat takaa...ehkä ilmaisin asian väärin.
Lyhyesti kysymys oli palleahengityksestä ja siitä haettavasta liike energiasta.
Tässä ei ole kyse joogasta tai muusta mietiskelystä vaan ihan fyysisitä treeni liikkeistä.
Voima lajiin haetaan hengityksen ei lihasten kautta.

Tuo Tony Anthonyn tarina on aika mielenkiintoinen. Tiedän myöskin kavereita joita laji on vienyt liian pitkälle ja ovat itsepuolustuksen sijaan käyttäneet tekniikkaa hyökkäykseen.
Tutustuin Kanadassa erääseen kaveriin joka kilpaili ns UFC matseja ja vetää brasilian jujutsu koulua Vancouverissa. Kasvot ovat jo melkoisen kolhiintuneen näköiset.
 
On siinä miehellä lihasta luun päällä ei voi muuta sanoa, isäkin kehu kuvia ja sano , että oikea härkä tuo mies. :D
 
Tuohon supinaatioon liittyen. Näin tässä vähän aikaa sitten salilla tyypin, joka teki ilmeisesti tuolla menetelmällä hauiksia taljassa kahvalla. Hän vaihteli rissojen korkeutta ja veteli yhden käden kerrallaan sivuttain seisoen (vaikea selittää).

Alkoi vain kiinnostaa, kun tämä näytti todella tehokkaalta ja tyypillä oli kyllä erittäin mallikkaat ja paksut hanskat. Ei mitään hajua liikkeen nimestä (mikäli on edes mikään ns. "virallinen"), joten sattuisitko kellään olemaan tästä tietoa?
 
SS-Adler sanoi:
Joo vilasin itteki justiin samaa juttu bodilehestä harmi ettei kerenny vielä lukemaan kun piti mennä rautaa nöyryyttämään.

Kyllä olet SUOMEN KARSKEIN ja ISOIN BODARI MITÄ OLEN KOSKAAN NÄHNYT!!!!!!!:eek:

Kyllä mä sinuna vaan tulisin lavalle näyttämään miten se kunnon mousti tehdään perk...:worship:
 
Miten Hanssi treenaat olkapäitä? Mulla on vähä vaikeuksia saada niihin tuntumaan vaikka oon kokeillu pitkiä ja lyhyitä sarjoja mutta silti liikkeet tuntuu enemmän jänteis ja nivelis ku lihaksis. Välillä luulin löytäneeni vipareis sivulle oikeen tekniikan tekemällä yhen käden kerrallaan mutta muutaman viikon treenin jälkeen hyvä tuntuma katosi.Liikkeet teen mahdollisimman puhtaasti ja kokeneemmilta nostelijoilta oon pyytäny kattomaan että tekniikka pysyy hyvänä. Onko mitään perus juttuja ja tekniikoita jolla saa kunnon tuntumaa lihakseen??
 
Kerran viidakossa tapasin munkin mutta en syönyt kun olin dietillä...:hyper:
 

Liitteet

  • viidakko.jpg
    viidakko.jpg
    78,4 KB · Katsottu: 2 340
pieni vinkki perheelliselle ja miksei muillekkin...hiukan fairya ja kädet kestää kunnon selkäreeniä.
 

Liitteet

  • tiski.jpg
    tiski.jpg
    43,1 KB · Katsottu: 1 938
Huh! Kyllä tuota viidakkokuvaa katsellessa voisi uskoakkin että Hanssi söisi tuon munkin yhtenä suupalana. Niin iso äijä on! :worship:
 
Voi perkele mitkä olkapää/hanska -setit munkkikuvassa :kuola:
 
nettipullistelija takaapäin....valittetavasti mun sonyerikkson kamerapuhelimella ei saanut parempaa kuvaa. Sovittiin Jannen kanssa että nakkaamme vähän treenikuvaa tässä keväämmällä.

Paidan nakkaan poies sitten kun jaksan ajella mun rintahapsut.

Siinä meneekin sitten viikko.
 
fairy kuvassa nuo epäkkäät yrittää tulla tuon college paidan läpi väkisin. tajuton mörkö tuo lalli kyllä on :rock:
 
Joo, todellakin on taidettu käydä pikkusen siellä sorvinkin ääressä, kuten itsekin sanoit, vaikkei kisalavoilla ole nähty aikoihin.

:eek:
 
Rispektit Hanssille, ihan mieletön oot:rock: :thumbs: Löysin tuolta jk kuntofitneksen sivuilta tällaisen kuvan ... Herra Fellihän se siinä.. mutta noihin aikoihin olin vielä niin pikkupillu.. ja pojatkin nykyään kovin erinäkösiä.. niin ketäs nuo muut on? Onko se Keräsen Peter tuossa keskellä ja Salovaara tuolla oikeassa laidassa?
Kuva: http://www.jkkuntofitness.fi/galleria922.php

Olisi kyllä huippua päästä kuuntelemaan noiden aikojen body starien juttuja. Itseasiassa mun ensimmäiset bodaus lehdet näkyy olevan vuodelta 1993. Kauhuissani yks päivä tajusin, että ensimmäiset bodauslehdet tuli sitten hankittua, kun olin 11-12 vuotias!! Tais olla sitä ikäluokkaa ku muut saman ikäset osteli nykkäreiden julisteita tai my little poneja.. Voi äiti ja isi raukkaa, kun saivat perheeseen hc-bodyfanin!
 
Huh huh...nyt kaksi treenipäivää jalkojen osalta takana ja aika puhkinainen olo.
Kattelin tossa luolalamies Mustosen pohkeita ja päätin että tänä kesänä pitää kehdata laittaa shortsit jalkaan...siis pohkeille kyytiä...

Energiat on vähissä mutta olen tankkaillut ja takana aamupuuron lisäksi 3 x päivän mittaan spaghettia ja jauhelihaa+ pari kunnon pihviä ja lisukkeet.

Huomisen päivän kyllä latailen ja kattelen Boogin pohkeita ja kuritan niitä taas keskiviikkona...tulee nääs kiire kesä kolkuttelee ovella.

Täytynee muutenkin lukasta huomenna onko tänne ilmestynyt mitään mihin vastailla.???
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom