BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt alkaa herrojen jutut kuulostamaan ERITTÄIN mielenkiintoisilta! Rädyllä on ilmeisesti jonkin verran noita vanhempia videoita myynnissä, mutta löytyykö niitä mistään muualta?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
formula7 sanoi:
Molemmat löytyy! Itse olisin kiinnostumut Keijo Reimanin videosta...
muistelen että sellainen joskus olisi tehty. Kiinostaisi myös SM 1984 ja
SM 1997 videot.


Mulla on lähinnä Olympiat vuodelta -84 ja eteenpäin paria kisaa lukuunottamatta sekä paljon ulkolaisia treenivideoita. Arnold Classic 2006 löytyy.

Tuosta vuoden 84 olympiasta jäi vaikuttavimpana mieleeni Samir Bannoutin pose joka inspiroi minua lähes koko sen ajan kunnes sitten lopetin aktiiviurani.

Mike Christian ja Berry De May olivat molemmat karismaattisia esiintyjiä.
Tuohon aikaan muutenkin ammatilavoilla oli enemmän panostusta poseerauksissa.
Mike kävi kanssa helvetin läpi joutuessaan kokaiini koukkuun kesken parhaan kondiksen.
 
Kannattaako sitä enää Lalli lähteä lavalle kun olet sellaisia näyttöjä taannoin antanut, ettei ole epäselväksi jäänyt sen ajan massiivisin kehonrakentaja Suomessa.

Sellaisessa 90 % kunnossa kun kondistaan pitää niin voi vähän enemmin nauttia elämästä, eikä tarvii koko ajan laskea mitä suuhunsa laittaa. Joka tapauksessa näytät kaikkien silmissä perkeleen isolta siinäkin kunnossa :worship:
 
Flexin haastattelussahan Mike kertoi tarkkailleensa naapurin lastentarhaa,hän oli ainoa joka tiesi että pihalla piipertävät pikkuihmiset olivat ulkoavaruuden valloittajia.
Miken kroppa oli kyllä upea,toinen yhtä hyvä oli oma suosikkini Gary Styrdom mahtava äijä!!
 
Historian siipien havinaa

Ekassa kuvassa olin noin 17 vuotias ja noin vuosi harjoittelua takana.
painot pyöri jossain 95-100 kilon välillä.

Tokassa kuvassa olen 21 vuoden ikäinen ja paino kuvassa noin 117 kiloa ja dietillä ollaan ekoja kisoja varten.

Kolmannessa kuvassa olen 20 vuotias ja protskun nimi on enteellisesti protein 92. (mitenkäs siinä tv sarja Lostin mainoksessa sanottiinkaan...)

Neljännessä kuvassa tehtiin mainosta Kemiran osastolle Saksassa olleisiin messuihin. Tuossa painot pyörivät jossain 125 kilon tuntumassa.

Tarkoitus oli heittää yksi kuva ekoista kisoista (1990) mutta enpäs saanut sen kokoa niin pieneksi että olisi tänne mahtunut. Kuva on A4 kokoinen ja se pitäisi saada 10 kuvan kokoiseksi.??? Noissa kisoissa painoin lavalla 111kg.
Parin vuoden urakalla tuli 10 kiloa lavakuntoon + että vähän tiukempana.

Siinähän sitä historiaa taas kerran.

Keskiviikkona tuli treenailtua reidet ja nyt alkaa taas tuntua jaloissa kuin ennen muinoin. 2 ja puolituntia kestänyt reisitreeni on jättänyt kunnon fiilikset etureiskoihin. Pussihousuja pitäs rakennella ja kyllähän ne reiden sivut onkin nyt mukavasti arat.
 

Liitteet

  • 1.jpg
    1.jpg
    76,9 KB · Katsottu: 7 014
  • 2.jpg
    2.jpg
    79,1 KB · Katsottu: 2 169
  • protein92.jpg
    protein92.jpg
    103,5 KB · Katsottu: 1 981
  • kemira.jpg
    kemira.jpg
    17,5 KB · Katsottu: 2 007
Kyllä huomaa jo tuosta 17v kuvasta, että lahjoja lajiin on miehellä ollut... Muutenkin kaikki lallin kuvat erittäin vaikuttavia. Menestystä, mitä ikinä teetkin!
 
naamari sanoi:
Kyllä huomaa jo tuosta 17v kuvasta, että lahjoja lajiin on miehellä ollut... Muutenkin kaikki lallin kuvat erittäin vaikuttavia. Menestystä, mitä ikinä teetkin!
Joo näitä nuoruuden kuvia onki kaipailtu. Hyvin lihaa jo silloin ollu.:)
 
Millainen Tony Halme oli gladiaattorit-aikoina?
Miten te aina kulutitte aikaa bäksteitsillä (Gladiaattorit-ohjelmassa siis)?
 
En ole tähän päivään mennessä nähnyt noin "isoa" 17 vuotiasta.
 
lalli1 sanoi:
Keskiviikkona tuli treenailtua reidet ja nyt alkaa taas tuntua jaloissa kuin ennen muinoin. 2 ja puolituntia kestänyt reisitreeni on jättänyt kunnon fiilikset etureiskoihin. Pussihousuja pitäs rakennella ja kyllähän ne reiden sivut onkin nyt mukavasti arat.
Nuo sinun jopa 3-tuntiset jalkasessiosi ovat kyllä jääneet hyvin muistiin vanhoista Bodaus-lehdistä; voisitko kertoa hieman lisää jalkatreeneistäsi? Olisi mielenkiintoista kuulla millaisella treenillä pitkä mies on saanut rakennettua massiiviset etureidet.
 
kosworth sanoi:
VR_headphones.jpg


Kaikkien aikojen isoin bodari Victor Richards oli iso jo nuorena :D

Victorin mitat...

Sainpa kerran kunnian treenata tämän super jättiläisen kanssa.
Kaveri ei pusero päällä näyttänyt kovin leveältä ja vähän ihmettelinkin että olikohan mies edes kunnossa kun tuli salille. Pukuhuoneessa totuus valkeni....
Voisi kuvailla Vicin kättä että koita nähä pyramidin kaikki seinät yhtäaikaa.
Mahdotonta, niin oli myös Victorin käsi. Ojentajan sivu peitti ojentajan takosan niin että piti kiertää miehen ympäri että sai kunnon kuvan noista käsistä.

Victor aloitti treenaamisen 15 vuotiaana kuuluisien Barbaariveljesten kanssa.
Paino oli 95 kg kun hän aloitti. Tuossa kuvassa Vic on muistaakseni noin 20v.
Mies oli jo silloin Colemannin luokkaa. Ketään ei ollut lähellekkään yhtä paksua.
Luuston leveys oli yllättävän vaatimaton kuitenkin. Usein tämä on nähtävissä mustilla kilpailijoilla.

NECK : 24 inches

SHOULDER : 45 inches

CHEST : 68 inches

BICEPS : 26 inches

FOREARMS : 21 inches

WRISTS : 13 inches

ABDOMEN : 35 inches

WAIST : 34 inches

HIP : 38 inches

THIGHS : 37 inches

CALVES : 24 inches

ANKLES : 14 inches
 
Noniin tulipa lueskeltua mielenkiintoinen artikkeli :) Todella hienoa, että tänne on saatu mukaan vanhoja alan eksperttejä, ennen en ollut Hanssista kuullut, johtuen nuoruudesta ja alan tietämättömyydestä, mutta threadi kyllä antoi paljon tietoa kaverista. Itse olen salilla käynyt suunnilleen 2 ja puoli vuotta, tosin taukoja on ollut ja nyt on taas jätettävä tauolle intin takia(Uttiin lähen nii täytyy nostaa ja pitää juoksukuntoa yllä) hirvittävä hinku tulee kyllä aloittaa bodaus ihan kunnolla, kun näitä juttuja lukee ja kuvia katsoo. Tosi hyvä threadi varmasti kaikille, ja etenkin nuorille, jotka kyllä saavat motivaatiota tätä lukiessa(itse ainakin) Kiitoksia Hanssille upeista kuvista, pitääpä videoitakin alkaa katselemaan kun niitä näyttää mukavasti olevan. Ja kyllä on miehessä kokoa huhhuh :worship:
 
lalli1 sanoi:
Victorin mitat...

Sainpa kerran kunnian treenata tämän super jättiläisen kanssa.
Kaveri ei pusero päällä näyttänyt kovin leveältä ja vähän ihmettelinkin että olikohan mies edes kunnossa kun tuli salille. Pukuhuoneessa totuus valkeni....
Voisi kuvailla Vicin kättä että koita nähä pyramidin kaikki seinät yhtäaikaa.
Mahdotonta, niin oli myös Victorin käsi. Ojentajan sivu peitti ojentajan takosan niin että piti kiertää miehen ympäri että sai kunnon kuvan noista käsistä.

Victor aloitti treenaamisen 15 vuotiaana kuuluisien Barbaariveljesten kanssa.
Paino oli 95 kg kun hän aloitti. Tuossa kuvassa Vic on muistaakseni noin 20v.
Mies oli jo silloin Colemannin luokkaa. Ketään ei ollut lähellekkään yhtä paksua.
Luuston leveys oli yllättävän vaatimaton kuitenkin. Usein tämä on nähtävissä mustilla kilpailijoilla.

Minkälaisilla painoilla vikki pumppaili? :rolleyes:
 
Body SM 1992

jaNsu sanoi:
Noniin tulipa lueskeltua mielenkiintoinen artikkeli :)... ennen en ollut Hanssista kuullut, johtuen nuoruudesta ja alan tietämättömyydestä, mutta threadi kyllä antoi paljon tietoa kaverista...Kiitoksia Hanssille upeista kuvista, pitääpä videoitakin alkaa katselemaan kun niitä näyttää mukavasti olevan. Ja kyllä on miehessä kokoa huhhuh :worship:

http://www.jkkuntofitness.fi/bodysm92.php ...täällä juttu kilpailusta jossa
mies kilpaili viimeisen kerran( Body SM 1992 ).
 
Hulkki sanoi:
Nuo sinun jopa 3-tuntiset jalkasessiosi ovat kyllä jääneet hyvin muistiin vanhoista Bodaus-lehdistä; voisitko kertoa hieman lisää jalkatreeneistäsi? Olisi mielenkiintoista kuulla millaisella treenillä pitkä mies on saanut rakennettua massiiviset etureidet.


Kiitti Hulkki hyvästä kysymyksestäsi. Fysiikan rakentamiseen liittyvät kysymykset ovat aina minun sydäntä lähellä. Mulla oli aikanaa sali yli kymmenen vuotta joka kantoi nimeä Body & Soul...treeni oli elämä mulle.

Tänään mun ihanteet fysiikan suhteen eivät ole samat kuin ne olivat parikymppisenä.
Palaan kuitenkin niihin sen ajan metodeihin.
Jalkojen treenamiseen kipinää antoivat Suomessa mm Olev Annus jolla oli täkäläisen mittasuhteen mukaan valtavat etu ja takareidet. Löysin artikkelin jossa Olev sanoi että ei tee jalkakyykkyä laisinkaan ja että pääpaino on hack kyykyissä.

Omalta osaltani jalkakyykky oli ongelma juuri pitkien reisien vuoksi (190cm).
Kokeilin etukyykkyä ja siinäkin tuli ongelma kun energia meni asennon pitämiseen ja tanko esti pitkissä sarjoissa hapenkulun.


Bodaustreenissä minun pääperiaatteeni on aina ollut harjoiteltavan lihaksen äärimmäinen rasittaminen. Kun sitten osa volyymistä menee jonkun hyvän tekniikan tai asennon pitämiseen niin se on poissa rasituksesta joka pitäisi olla kohdistettu siihen harjoiteltavaan lihakseen.

Yksi kommentti joka myös motivoi minua suuresti oli maailmanmestari Luiz Freitaksen jossa hän sanoi että reidet muodostavat suurimman massan ihmisen lihaksistossa ja näin ollen hyvät reidet nostavat huomattavasti miehen lihaspainoa.
Sama mies hyvillä tai huonoilla reisillä voi painaa +-10kiloa.

Jalkaprässissä minulla oli tapana tehdä toistoja putkeen niin monta kuin vain tulee. Tämän jälkeen pidin kelkkaa ylhäällä ja tein toiston kerrallaan kunnes en kyennyt. Painoa vähennettiin ja jatkettiin samaan tyyliin.
Prässi on oikeasti liike jossa voi puristaa silti menettämättä kontrollia lihaksesta. Tätä ei voi esimerkiksi tehdä olkapäille vipunostoissa. Siihen on sitten omat tekniikat.
Paljon tein hack kyykkyjä ja prässiä superina ja jos vain oli energiaa niin nekin pudotustekniikalla.

Onneksi ympärillä oleva jengi siihen aikaan antoi minulle mahdollisuuden keskittyä harjoitteluun ja eivät yrittäneet rupatella kesken.


Kaikissa liikkeissä minun perusperiaate on että harjoiteltavan lihaksen täytyy palaa ja missään muualla ei saisi tuntua kovinkaan paljon. Jos tuossa onnistuu niin kaikki energia on annettu ja osoitettu oikeaan. Jos selkäsi esim väsyy resisitreeneissä ensin on sinun harjoituksestasi tullut heikko.

Tästähän voisi tehdä vaikka kirjan, mutta jatketaan niin että kysykää tästä lisää niin kerron (viimeistään ens viikolla)

ps.perusjuttuna nämä edellämainitsemani asiat toimivat olet miesten fittness kilpailija tai vaikkapa raskaansarjan edustaja.
 
kosworth sanoi:
Minkälaisilla painoilla vikki pumppaili? :rolleyes:


Me otettiin rinta treeni...mies alotteli lämmittelyn 60 kikon käsipainoilla ja pyysi sen jälkeen 100 kilon käppäreitä.

Voimaa tuolla miehellä piisasi. Siinä vaiheessa oli lopettanut normaalin penkkipunnerruksen. Muistaakseni koska piti liikettä liian loukkaantumisherkkänä. Olisi pitänyt silloin itsekkin uskoa....
 
Voisitko Lalli vastata edellisen sivun gladiaattorit-kysymykseeni?
Olisi mielenkiintoista kuulla sinulta mietteitä tuolta ajalta. :)
 
Allah sanoi:
Voisitko Lalli vastata edellisen sivun gladiaattorit-kysymykseeni?
Olisi mielenkiintoista kuulla sinulta mietteitä tuolta ajalta. :)

Halme on hyvä jäbä, reilu mies oli ja sano mitä ajatteli.
Oli todellinen jenkkityylin show mies. Jenkkilässä alan miehet ovat juuri Tony kaltaisia. Pisteet siitä että mies jolla ei niin erikoisia saavutuksia ole on päässyt noin pitkälle. Kaikesta en nyt ole aina samaa mieltä mutta kuka nyt sitten on.

Vapaat kuului tyyliin niin ettei ei niitä kannata tässä jaella....
 
lalli1 sanoi:
Voimaa tuolla miehellä piisasi. Siinä vaiheessa oli lopettanut normaalin penkkipunnerruksen. Muistaakseni koska piti liikettä liian loukkaantumisherkkänä. Olisi pitänyt silloin itsekkin uskoa....

Jos sopii kysyä, kun toi voimanosto kiinnostaa, niin kuinkas isoilla painoilla noin iso mies on treenannut? Penkki, mave, kyykky, kulmasoutu yms.?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom