BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Jukka86 sanoi:
Mitä helvetin varten sun pitää haukkua koko ajan niitä juoppoja? Samalla lailla nekin vois haukkua sua hölysuuksi, paskanjauhajaksi, hormonipossuksi, joten älä viitsi koko ajan niitä haukkua.

Heippa Jukka86!
En ole aatellut, että joku näistä mun juoppo-jutuistani loukkaantuisi -ellei satu itse tunnistamaan itseään jostain kertomuksistani...???
"Se koirahan älähtää, johon kalikka kalahtaa" sanoo jo wanha sananlaskukin, heh heh...
Juuri siksikin EN MISSÄÄN VAIHEESSA ole maininnut näiden örveltäjien nimiä, että sinänsä jos mua joku täällä tredillä haukkuu hölösuuksi, hormoonipässiksi, tms. niin onhan se ihan eri juttu kun mun nimi ja persoona täällä tiedetään. :rolleyes:
Vaikka mitä sitä kieltämään, oon ihan samaa mieltä, jos sillä saan jonkun onnelliseksi. :hyper:

En oo absolutisti eikä mulla oo mitään viinan ottoo vastaan niin pitkään ku kontrolli säilyy.
Valitettavan usein kontrolli on jääny nurkan taakse ja näistä jutuista oon yrittäny repiä täällä huumoria ku sitä oon katellu ovella jo 20 v. :rolleyes:

KOITTAKAAHAN HYVÄT IHMISET MUISTAA SE HUUMORI!!! :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan se niin että kyllä ovella joutuu monenlaista kuulemaan...parhaat vakkarit on kun ihmetellään et kysellään henkkareita vaikka olis täytetty pari viikkoo sitten 18. Eipä tuota ohtasta saa luettua...

On jäänyt mullakin tuo ajatusten lukeminen vielä opettelematta....

Boogie on huippu humoristi...totes mulle aikanaan et kuulijalla on vastuu kun juttelee savolaisen kanssa
 
Totta helvetissä juoppoja ja narkkeja saa haukkua ja pitääkin. huumori on sitä että kurjuudesta saadaan ainakin muille hauskuutta, ja mies ketä nauraakin juopolle on parempi kun sellanen ketä ei edes ole huomaavinaan.

Onhan noita alkoholisteja nähty läheltä ja kaukaa, mutta vaikka kuinka sairaudeksi sanoisi niin ite ne sitä paskaa litkii. Minä ainakin pilkkaan ja haukun niitä, mutta jeesin niitä silti jos apua tarttevat, en siis vihaa.

"Juopon työ on rankka työ, kukaan ei kiitä mutta moni lyö.

Ja silloin kun hyvin hoitaa työnsä, viettää aina putkassa yönsä."
 
;) Moikka lalli ja bogie ei kannata ees kuittailla ton 86:n älähdyksiä. Pienenä pikku pipo ja pikkusen isompana tiukka vyötärö niin minkä sille mahtaa. :hyper:
Kaiken laista sitä maa päällään kantaa mutta jos ei ole huumoria ja on paha olla niin yleensä se elo jää lyhyemmäksi vaikka ne sanoo et se tuntuu pitemmältä se tylsä elo. Minä en vaan käsitä että mitä tuossa nyt oli joka juoppo joskus puottaa evväät kentään ja siitä suoraa mekafooniin. Itelläkin joskus käyny sillaan kun on muutaman kupillisen kumarassa. Aamulla luulee että on ollu töissä kun on santaa suu täynnä:hyper: Ja juopothan on kännissä siksi että niillä ois hauskaa tai ne tekis jottain hauskaa. Jos ei ne muuta keksi niin paskovat housuunsa. Munsta Bogie tuntuu että pitäs melekeen lopettaa kirjottelu kun täällä ei oo kun noita äitin pikku pullamössö poikia.:wanha:
 
pexxi
V.I.P
Hanssi Fellin kuvat

--------------------------------------------------------------------------------

Ohessa miehen ystävällisesti lähettämät kuvat. Pyynnöstä omassa threadissaan.
Attached Thumbnails

__________________
"Chuck Norris' penis has a toe nail."
-----------------------------------------
pexxi@pakkotoisto.com

on siinä miehellä kokoa :) ei voi muuta sanoo ;)
 
:worship: Jon Pal oli muuten viimesen päälle show-mies. Mä olin joka vuosi töissä kun järkättiin täällä nuita europe-herkules kisoja. Kuskasin kilpailijat majapaikasta kisaan ja takas. Olin aina sitten avittamassa jotain kisaajaa. Siinä sivussa oli aina joitain eri esiintyjiä esim. Mietaa, Nykänen, euroopan pisin mies ja semmottii. Jon Palilla oli aina aikaa jokaiselle ja se ei koskaan ollut ärtyisä. Mä muistan kerran kun se euroopan pisin mies oli myöhässä ja Käpylä tai joku sano et mee hakeen se hotellihuoneesta. Mä koputin sen ovelle ja se aukas mä näin vaan silmien eessä hopeisen levyn jossa luki levis. Se oli sen vyön solki. helv... että se oli pitkä. O.D. oli kans aika järkäle.:kippis1: :wanha:
 
Jukka86 sanoi:
Mitä helvetin varten sun pitää haukkua koko ajan niitä juoppoja? Samalla lailla nekin vois haukkua sua hölysuuksi, paskanjauhajaksi, hormonipossuksi, joten älä viitsi koko ajan niitä haukkua.

Juoppoja pitääkin haukkua! Kaikki juopot on vitun turhaa porukkaa, jotka pitäs pitäs jauhaa alfaltinpaikoiksi. Lienee syy tuli selväksi miksi niitä haukutaan ?
 
Järkkäilevät vielä SVM-kisoja, asuvat Turun seudulla. Nummisto ilm. Turussa ja Suonenvirta Naantalissa. Ilkka on ovimiehenä Turun Killassa, ei kamalan isossa kunnossa, mutta vielä 60+-miehenäkin hirmu vahva. Niin vahva että viime haastattelussa minkä luin ei viitsinyt tuloksiaan sanoa, sanoi että ovella vaan kaikki tulee valehtelijaksi väittämään:)

Suonenvirta myy ainakin voimamies-DVD levyjä, poliisin hommia ei ennää tee kai. Ei mikään pieni ole, mutta paino enempi rasvaa nykyään.

Joku voi korjata ja lisäillä, mutta tossa jotain.
 
Onpa mukavia nämä lepopäivät tässä treenien välillä. Eilen tuli treenailtua vähäsen käsiä. Eka tunti meni ojentajia pumpatessa ja seuraava puolituntinen hauista ladatessa. Tänään ja huomenna saa ottaakkin rennosti ja syödä hyvin.
Itseasiassa kävästiin Vaakunassa pihvillä vaimon kaa ku tuli 10 v. hääpäivä täyteen.
Pikkasen tuntuu olo lämpimältä neulepaita päällä...varma merkki siitä että paino on nousussa. Ovella mää käytän aina t paitaa, kun pitää kestää koko ehtoo samalla paidalla.

Työkaverit tossa lähettelivät terveisiä Fizi saarilta...ja mää tässä odottelenkin koska taas lähetään.
 
Moi Hanssi.
Mua rupes kiinnostamaan, et oletko sä alunperin kotoisin seinäjoelta tai muualta e-p:n alueelta? Pisti vaan silmään nuo "mää", "sää", "lettu" ja "ohtaan" sanat, joita käytät. Nuohan ei yleensä kuulu perus eteläpohjalaisen sanavarastoon, vai ootko kenties saanu vaikutteita tampereen tai oulun suunalta?
 
RRKalle sanoi:
poliisin hommia ei ennää tee kai. Ei mikään pieni ole, mutta paino enempi rasvaa nykyään.

Oli ainakin vielä 1-2 vuotta sitten poliisikoululla kenttätaktiikan opettajana (ylikonstaapeli) ja siellä turkkusessa päin omassa kihlakunnassaan. Sitä en osaa sanoa, ettäkö olisi juuri nyt poliisin hommissa, mutta toisaalta ihme, jos ei olisi, kun vuosi sitten vielä oli. Ja isolta se telkussakin on näyttänyt - mitä sitten, jos viiskymmpisellä voimamiehellä on mahaa?

Ja alkuperäiseen treahdiin - mukava kuulla, kun "elävät legendat" täällä jutustelee mukavia ja muistelee vanhoja.
 
Tape sanoi:
Oli ainakin vielä 1-2 vuotta sitten poliisikoululla kenttätaktiikan opettajana (ylikonstaapeli) ja siellä turkkusessa päin omassa kihlakunnassaan. Sitä en osaa sanoa, ettäkö olisi juuri nyt poliisin hommissa, mutta toisaalta ihme, jos ei olisi, kun vuosi sitten vielä oli. Ja isolta se telkussakin on näyttänyt - mitä sitten, jos viiskymmpisellä voimamiehellä on mahaa?

Ja alkuperäiseen treahdiin - mukava kuulla, kun "elävät legendat" täällä jutustelee mukavia ja muistelee vanhoja.


Lisäsin sen "kai"-sanan sinne kun huomasin että noista poliisinhommista en ollu varma, hyvä että korjasit. Itse en ole aikoihin nähnyt, vaikka usein tuli Turussapäin ennen nähtyä.

Enkä mä ole sanonut että siitä mitään että 50-v voimamiehellä on mahaa. Jos joku kysyy voimamiehen kuulumisia niin olennainen osa sitä on fyysinen kunto/suorituskyky, siihen vastasin. Eli on Large mutta löysä.

Se on kyllä hyvä että täällä on alettu kiinnostua näistä vanhemmista legendoista niin body- kuin voimapuolellakin.
 
Nummistohan täytti 60-vee tais olla 2004. Oli Kaleva-sanomalehdessä sen haastattelu ja Ile sano vielä ottavansa 150kg penkistä ja 250kg maasta, ja tunnetustihan miehen sormikoukkuvoimat ovat maailmantasoa. Muistan kun pari vuotta sitten J.Virtanen oli Ylen aamu-tv:ssä Ilen kera ja pojat vetivät sormikoukkua, no Ilehan sen vei 100-0. :D

edit: Ja ihan muistutukseksi, jos joku ei muista, Ilehän on edustanut Suomea myös olympialaisissa jonkin sortin melonnassa.
 
Boogie sanoi:
Hirveenpaljon onnitteluja teille minulta ja Murulta 10 v. Hääpäivän johdosta.
:worship: :worship: :worship:

Thanks Boogi,...luin ekaks että "hirven paljo" ja aattelin et josko sä oot lähettääs mulle kunnon hirvi paistia mutta noh...aina ruoka mielessä...sitä se teettää!!!:kuola: :kuola: :kuola:
 
lalli1 sanoi:
Juu ne kaks kaverii oli Salosen Jouni ja Rannan Kari Alavudelta, edusti kyllä meidän seuraa "ylittivät painorajotuksen ja pääs edustaan".
Ei vaan pojat on täällä päin bodyhommien uranuurtajia. Alavudelta tuli Häkkilän Petekin,...samalta salilta.

Moro! Ei sulla sattuusi olemaan kuvia tai vireoita Jounista ja "Nallesta", ja miksei Petsastakin? Olis vaan kiva nähärä niitä ku ovat alunperin saman kylän ukkoja. Itte alootin pikkuloppina reenaamaan niihin aikoohin ku ko. äijät oli kovimmas tikis...
 
Jaakoppi sanoi:
Moro! Ei sulla sattuusi olemaan kuvia tai vireoita Jounista ja "Nallesta", ja miksei Petsastakin? Olis vaan kiva nähärä niitä ku ovat alunperin saman kylän ukkoja. Itte alootin pikkuloppina reenaamaan niihin aikoohin ku ko. äijät oli kovimmas tikis...


löytyy...laitan tuleen kun saan erään vehkeen huollosta...(video klipin)
 
on kyllä mahtavaa kuulla juttua eläviltä legendoilta, kiitos siitä :worship: ..jos niitä videoita löytyy niin kaikki treenipätkät ovat motivoivaa katsottavaa :thumbs:
 
Olakinte sanoi:
edit: Ja ihan muistutukseksi, jos joku ei muista, Ilehän on edustanut Suomea myös olympialaisissa jonkin sortin melonnassa.


Soutajahan Ile joo oli, ihan maailmantasoa. Soutelee vieläkin Turussa dragon-souduissa. (ei liity nimim. dragoniin, häntä ei Ile soutele, Ile on 100%hetero)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom