BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Weak sanoi:
Aikooko Hanssi tehdä paluuta kenties joskus?
Lavallehan tuo järkäle pitäisi saada, mutta taisi Hanssi sanoa, että rinta vihoittelee ja kisajutut jäissä hamaan tulevaisuuteen asti. Oli ihan huippua nähdä esim Salovaara lavalla ja olen sitä vaparia kaivannut, kellään ei ole sitä videolla, oli meinaan mahtava.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lalli1 sanoi:
Haluan aina hurjan pumpin lihakseen tavalla tai toisella...pitkät toistot...nopea tahti ...useampaa liikettä perä julkkaa...siinäpä ne ja paljon sapuskaa, oikeaan aikaan

Mikä olisi oikea aika?
 
Mike sanoi:
Lavallehan tuo järkäle pitäisi saada, mutta taisi Hanssi sanoa, että rinta vihoittelee ja kisajutut jäissä hamaan tulevaisuuteen asti. Oli ihan huippua nähdä esim Salovaara lavalla ja olen sitä vaparia kaivannut, kellään ei ole sitä videolla, oli meinaan mahtava.

missä ja koska hän oli lavalla?? olisko jollain jotain vanhempaa videota?
 
Juu Mike, kyllähän välillä olis kovakin hinku päästä lavalle, mutta...

Ainut motiivi olisi olla paremmassa kunnossa kuin viimeksi ja mites sen rikkinäisenä teet...sijoitus ei minua vaivaa kunhan vain kunto olisi style.
Massat päällä kaikki näyttää hyvälle mutta entäs dietin jälkeen.

Onneksi meillä on kuitenkin nämä aikamme sankarit jotka kaikki ovat kovia ja
kannuksensa ansainneet. Treenailen Randenin (-95kg 3. vuosimallia 2005)kanssa ja odotan tulevaisuudelta paljon.

Kysymys oikeasta ajoituksesta syömisen suhteen--vastaus on että itse syön tunteen mukaan...Väliin heittelen protskua...aikanani opetin itseni aloittamaan päivän raskaalla aamu sekä iltapalalla. Protskut olisi hyvä syödä mahdollisimman pienissä erissä. Näin elimistö käyttää kaiken hyväksi mahdollisimman hyvin. Nykyään kuitenkin illalla riittää kevyt juoma jotta voisin pitää painon kurissa.

Aikaisemmin tossa kirjoittelin niistä eri osa-alueista jotka täytyy olla kunnossa jotta kehitys olisi taattua. Homma ei pelaa jos yksikin näistä pettää ja toisaalta samat lait pätee myös harrastelijoilla. Kaiken voi vaan tehdä joko isommassa tai pienemmässä mittakaavassa.

Suurimmat erot mielestäni ammatilaisten ja amaatöörien välillä ovat ns. heikot kohdat. Kun vertaan keskitason ammattibodaria johonkin sm kultamitalistiin niin perusmassat ovat likimain samat mutta sitten tullaan siihen että jokin osa-alue lihaksesta on jäänyt jälkeen kokonaisuudesta. Se vaatiikin sitten omat erikoisharjoituksensa. Olkapää on olkapää vasta kun sekä etu että takaosa ovat samalla korkeudella ...siitä se lähtee. Monilla on etureisissä massaa mutta reiden takaosa on puutteellinen...monet viimeistelyjutskat ovat lopulta ihan simppeleitä kunhan vähän perehtyy asiaansa. Täytyy erottaa mitä eroa on leuanveto leveällä otteella tai sitten ylätalja leveällä otteella. Usein ajatellaan että ne ovat toisiaan korvaavia. Tai mikä ero on ylätaljalla eteen tai taakse. Suomessa on mies nimeltä Marko Savolainen ja siitä näkee että se tietää. Kysymys on paljon enemmästä kuin moni arvaakaan ja paljon enemmästä kuin käynkö 3 vai 4 kertaa viikossa salilla...

Itselläni siintää pieni tavoite ensi kesäksi ja se on että alan taasen treenaamaan jalkojani kuntoon. Luiz Freitaz brasilialainen +90 maailmanmestari tapasi sanoa että jos miehellä on reidet kunnossa niin puolet hänen painostaan on alakerrassa...siitäkös mä kipinän sain.
Parhaimmillani reiden ympärys oli 84 cm ja se kehitys alkoi kun lopetin perusjalkakyykyn ja keskityin enemmän reisiin.

Katsotaan onko eläkeläisellä liian suuri suu,...saattaapa hyvinkin olla.
 
moro hanssi täältä seinäjoelta! treenailen salovaaran kanssa maxiumilla ja olis jonkinlaista ehkä kisamieltä ilmassa ja olis hauska joskus vaihtaa kuulumisia lajia koskien,mut ollaan kuulol, pitäis tulla muuten joskus käymään eg:llä on varmaan fiksu paikka.:thumbs:
 
mersu1976 sanoi:
moro hanssi täältä seinäjoelta! treenailen salovaaran kanssa maxiumilla ja olis jonkinlaista ehkä kisamieltä ilmassa ja olis hauska joskus vaihtaa kuulumisia lajia koskien,mut ollaan kuulol, pitäis tulla muuten joskus käymään eg:llä on varmaan fiksu paikka.:thumbs:


Mulle tossa salin valinnassa ratkaisevinta oli se että on tilaa ja mahdollisuutta tehdä jutut tavalla jolla teen niitä.
Tästä syystä en kovin mielelläni treenaile muualla...jos vedän jotain vipuvarsilaitetta selälle superina ylätalja niin on tärkeää että vehkeet ovat vapaana kun niitä tehdään. Tämän jälkeen toiseksi tulee riittävä määrä happea. Maxium on huippu sali todella hyvillä välineillä mutta koska joutuisimme käymään pahimpaan ruuhka-aikaan niin tässä valinnan peruste.
 
se pitänee paikkansa, meillä saliajat ajoittuu hyvin et pääsee treenaileen ensimmäisten joukkoon ja silloin on vehkeis valinnanvaraa, treenit on hyvin edennyt painoja korotellen viikottain ja täytyy jo tehdä tosissaan töitä sarjois mut ei siitä muuten tule mitään jos ei hiki lennä, pää punoita ja paikkoja kolota seuraavana päivänä, mut näin se homma etenee... treeni intoa teille
 
lalli1 sanoi:
Päälle 30...siis varhaisnuori lähes murkku (nostaa ainaski 2krt oman painonsa)

Heh,...

Terve Lalli1!
Muistatko ne kaksi helevetin isoo karjua Seinäjoelta?
Kilpailivat raskaassasarjassa Botnia-Cup:ssa, mitä heille kuuluu nykyään?
Treenasitte siihen aikaan kimpassa.
Vahinko kun lopettivat kilpailemisen.

Unohtui tärkein asia Hanssi.
Minä toivon kovasti että innostut vielä kisa touhusta.
Lähtisit NABBA:n MR UNIVERSUM kisaan ensi syksynä.
Pappa Heikkinen, Simo Bodganoff ja minä lähdetään.
Mieti rauhassa ja soita mulle. :zzzz: :hyper: :kippis1:
:5: :5: :5:
 
Boogie sanoi:
Terve Lalli1!
Muistatko ne kaksi helevetin isoo karjua Seinäjoelta?
Kilpailivat raskaassasarjassa Botnia-Cup:ssa, mitä heille kuuluu nykyään?
Treenasitte siihen aikaan kimpassa.
Vahinko kun lopettivat kilpailemisen.

Unohtui tärkein asia Hanssi.
Minä toivon kovasti että innostut vielä kisa touhusta.
Lähtisit NABBA:n MR UNIVERSUM kisaan ensi syksynä.
Pappa Heikkinen, Simo Bodganoff ja minä lähdetään.
Mieti rauhassa ja soita mulle. :zzzz: :hyper: :kippis1:
:5: :5: :5:

Juu ne kaks kaverii oli Salosen Jouni ja Rannan Kari Alavudelta, edusti kyllä meidän seuraa "ylittivät painorajotuksen ja pääs edustaan".
Ei vaan pojat on täällä päin bodyhommien uranuurtajia. Alavudelta tuli Häkkilän Petekin,...samalta salilta.

Voisin kyllä lähteekkin teidän mukaan, vaikkapa huoltajaksi. Pitää vain vähäsen treenata et kehtaan tulla pumppihuoneeseen mukaan.

Kävi tossa mielessä että pitäsköhän mun tulla käväseen siellä Kuopiossa päin jätskillä joku päivä.
 
lalli1 sanoi:
Juu ne kaks kaverii oli Salosen Jouni ja Rannan Kari Alavudelta, edusti kyllä meidän seuraa "ylittivät painorajotuksen ja pääs edustaan".
Ei vaan pojat on täällä päin bodyhommien uranuurtajia. Alavudelta tuli Häkkilän Petekin,...samalta salilta.

Voisin kyllä lähteekkin teidän mukaan, vaikkapa huoltajaksi. Pitää vain vähäsen treenata et kehtaan tulla pumppihuoneeseen mukaan.

Kävi tossa mielessä että pitäsköhän mun tulla käväseen siellä Kuopiossa päin jätskillä joku päivä.

No perskele.... eihän tuo ole kuin kiven heitto tänne "Galliaan".:hyper:
:kippis1: :kippis1: :kippis1:
 
Boogie sanoi:
No perskele.... eihän tuo ole kuin kiven heitto tänne "Galliaan".:hyper:
:kippis1: :kippis1: :kippis1:


Juu Obelixille ,...mut mää joudun heittää pari kertaa.

Piilottelehan protskujuomat valmiiksi,...täältä saapuu anemiaa koko painolla
 
Pizzan ystävänä muuten. .,,Mikä on erikoisin pizza täyte jonka oot nähny syötävän Boogi.

Joskus 90 luvun alussa oltiin voimamies kisoissa. Asuin samassa hotellissa 3 krt mailman vahvin kisan voittajan Jon Pal Sigmarssonin kanssa.
Päivää ennen kisaa oltiin syömässä pizzaa ja mukana olivat iso ja vielä isompi Nummisto, Suonenvirta ja vaimot sekä minä ja Jon Pal.

Kaikki muut tilasivat ja saivat pizzan paitsi Jon Pal. Sigmarsson oli show mies niinku sääkin mutta kielivaikeudet teki hänestäkin hiljaisemman. Suomi huumori kukki ja pizzat tuli syötyä. Ajateltiin siinä porukalla että vetäsemmä lettuja kera hillon ja kermavaahdon. Siinä vaiheessa Jon Pal oli jo uppoutunut täysin omiin ajatuksiinsa kunnes sai oman pizzansa vihdoin. Mekin saimme omat lettumme
ja aloimme ladella päälle kermavaahtoa ja hilloo. Tähän Jon Pal tuumi sujuvalla englannin kielellä että on teillä Suomalaisilla erikoinen tapa syödä pizzaa ja nakkasi kermavaahtoa ja hilloa päälle.
Iso ja nälkänen uros veteli pizzan napaansa niin että tuskin näky sieltä kermavaahdon alta.
 
Täällä "Galliassa" kännikalat syö pitzzan päällä pikkukiviä.
Kännissä tiputtavat kadulla lättynsä asfalttiin, ei muuta kuin lätty naamariin vaan kiroilun kanssa, sylkien samalla harvahampaittensa välistä kivet. :eek:
En olis uskonu muuten, mutta näin vierestä. :rock:
 
Mitä helvetin varten sun pitää haukkua koko ajan niitä juoppoja? Samalla lailla nekin vois haukkua sua hölysuuksi, paskanjauhajaksi, hormonipossuksi, joten älä viitsi koko ajan niitä haukkua.
 
Jukka86 sanoi:
Mitä helvetin varten sun pitää haukkua koko ajan niitä juoppoja? Samalla lailla nekin vois haukkua sua hölysuuksi, paskanjauhajaksi, hormonipossuksi, joten älä viitsi koko ajan niitä haukkua.
Otetaas se herne nenasta ja tajutaan etta taalla heitetaan lappaa. Ja hyvaa sellaista!
 
Jukka86 sanoi:
Mitä helvetin varten sun pitää haukkua koko ajan niitä juoppoja? Samalla lailla nekin vois haukkua sua hölysuuksi, paskanjauhajaksi, hormonipossuksi, joten älä viitsi koko ajan niitä haukkua.

Itsesäälissä rypömistä ja viinapullojen kanssa omassa paskassaan rypömistä ei pidäkään kaunistella.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom