BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Tein jo alkuperäisen tekstin joka oli pidempi mutta kone kaatui kesken.
(teksti katosi)
Yritän tehdä tiivistelmän niistä asioista joita kirjoitin.

Mullistavin kokemus mulle oli kun opin treenaamaan käsien sijasta käsien eri osia.
Esimerkiksi en treenannut enää vain ojentajia vaan aloin treenaamaan ojentajien ulkosyrjää erikseen ja takaosaa erikseen.
Tämän tajusin kun näin Victor Richardsin kädet läheltä. Kun edestäpäin näin hänen jättimäisen ojentajan ulkosyrjän niin jouduin kiertämään hänen taakseen nähdäkseni ojentajien takaosan.

Toinen ratkaiseva juttu oli kun lopetin painoihin tuijottamisen.
Aloin tekemään liikkeitä enemmän tunteella. Hauiksien treenaamisen lopetin kokonaan tangoilla ja käsipainoilla. Ongelmanani oli ylivahvat forkut ja olkapäät.
Pitkänä miehenä oli ongelma pitkät raajat. Jos olet pitkä bodaaja ja aioit näyttää lavalla isolta ja mallikkaalta täytyy sulla olla paljon lihaa siellä.
Ralf Möller oli esimerkki siitä miten iso jättiläinen ei oikein lavalla tahtonut näyttää miltään. Miehen vierellä kun seisoi tuntui kuin kerrostalo olisi ollut paikalla.
Bodauksessa musta hienointa ovat nämä pienet yksityiskohdat ja pienet patit jotka antavat kivisen näkymän lavalla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lalli1 sanoi:
Toinen ratkaiseva juttu oli kun lopetin painoihin tuijottamisen.
Aloin tekemään liikkeitä enemmän tunteella.
Bodauksessa musta hienointa ovat nämä pienet yksityiskohdat ja pienet patit jotka antavat kivisen näkymän lavalla.

NYT LALLI1 PUHUU ASIAA.
Olen koittanu monet kerrat kertoa/selittää, että bodaus ei ole voimamies,painonnosto,vomanosto kilpailua.
Vaan lihaksia tehdään tuntumalla/tunteella. :haart:
Bodaus kisassa juuri YKSITYISKOHDAT ratkaisee voittajan. :worship:
Kisaa ei voita kovin penkkaaja tai kovin kyykkäjä, eli iso rintaisin karju.
VAAN PITÄÄ OLLA SOPUSUHTAISIN ROPPA ja KEHON YKSITYISKOHDAT TEHTY (joka puolella lihaksia) :thumbs:
Monta kertaa näkee kisoissa mahtava jalkaisia karjuja, mutta pohkeet on kun Etiopian bambumiehillä. :lol2: Sitten itketään miksi se hävis vaikka on jalkaa vaikka muille antaa.... niin miksi? Siinäpähän mietitte. :rolleyes: :wall:
Hyvä LALLI1 olen monet kerrat muistellu meidän törttöilyjä, no silloin oltiin nuoria ja komeita, nyt ei olla kumpaakaan heh heh...:lol2:
 
Aika helvetin tiukka toi Rambon tahtiin heitetty poseeraussetti!:rock:
 
heh, heh...tulipa boogi mieleen kerran silloin...toiset veti lipun salkoon, ja me taidettiin vetää fillari. Taisi olla joku virallinen voimamiesten liputuspäivä.

Loppua tuskin kannataa täällä kertoo...muuten toi pohje juttu oli paha..jäbä on näämmä ottanu vähän etumatkaa.
 
lalli1 sanoi:
heh, heh...tulipa boogi mieleen kerran silloin...toiset veti lipun salkoon, ja me taidettiin vetää fillari. Taisi olla joku virallinen voimamiesten liputuspäivä.

Loppua tuskin kannataa täällä kertoo...muuten toi pohje juttu oli paha..jäbä on näämmä ottanu vähän etumatkaa.

Turku-92 SM-kisan punnituksessa, mä tipahdin perseelleni kun näin sinut eka kerran livenä.
Käsissä oli sormen paksuiset suonet, kun heitit paidan niin mä säikähdin että onko nämä ufobileet. :eek:
Olit niin RANKAN näkönen että muut näytti työväentalon talkoolaisilta heh heh...:lol2:
Kun tulokset julkastiin, niin mä huusin ääneni pellolle... oli aivan oikeusmurha perk..! Sillon mä päätin että kun Hans ei saanu kultaa niin mä otan sen sitten monta kertaa kostoksi tuomiolle. :curs:
Tiesitkö muuten Hans että maailmanloppu tulee 2028-29?
Älä naura siellä isomies perk... häh häh :lol2: :lol2:
 
Boogie sanoi:
Kun tulokset julkastiin, niin mä huusin ääneni pellolle... oli aivan oikeusmurha perk..! Sillon mä päätin että kun Hans ei saanu kultaa niin mä otan sen sitten monta kertaa kostoksi tuomiolle. :curs:
Okay Boogi, saat anteeksi sen että joit mun protskut.
Ei sentään mennyt turhaan.

Tuu vaan käymään Seinäjoella, tääl lännes on huomattavasti lämpimämpi ilmasto.
 
Mikäs se Lalli sun oikea nimi on ku netistä löytyy tuhat eri versiota, kuten: Hanssi Felli, Hanssi Fell, Hans Felli ja Hans Fell...
 
Olakinte sanoi:
Mikäs se Lalli sun oikea nimi on ku netistä löytyy tuhat eri versiota, kuten: Hanssi Felli, Hanssi Fell, Hans Felli ja Hans Fell...

Jep, se oikea on Hanssi Fell ja juontaa siitä että isäni oli aito Britti.
Synnyin Lontoossa ja perheeni aikomus oli Suomen sijasta muuttaa Australiaan.
 
lalli1 sanoi:
Jep, se oikea on Hanssi Fell ja juontaa siitä että isäni oli aito Britti.
Synnyin Lontoossa ja perheeni aikomus oli Suomen sijasta muuttaa Australiaan.
Onneksi tulitte Suomeen kun noi ilmatkin Australiassa on ihan paskat... :hyper:

Propsit Hanssille noista epäkkäistä, on meinaan komeet! Kuten tietysti koko mies. Ja lisäpropsit pohjanmaalaisuudesta. :thumbs:
 
Cassyput sanoi:
Onneksi tulitte Suomeen kun noi ilmatkin Australiassa on ihan paskat... :hyper:

Propsit Hanssille noista epäkkäistä, on meinaan komeet! Kuten tietysti koko mies. Ja lisäpropsit pohjanmaalaisuudesta. :thumbs:


Toi epäkäsjutska on musta hauska kun ei niitä ensinnäkään yleensä itse näe ja toiseksi multa kyseltiin aina paljon miten niitä treenaat samoin ku forkkuja.
Kumpiakaan kun en varsinaisesti treenaa, siinä ne ovat kehittyneet erilaisten selkä ja muiden liikkeiden mukana.
 
lalli1 sanoi:
Toi epäkäsjutska on musta hauska kun ei niitä ensinnäkään yleensä itse näe ja toiseksi multa kyseltiin aina paljon miten niitä treenaat samoin ku forkkuja.
Kumpiakaan kun en varsinaisesti treenaa, siinä ne ovat kehittyneet erilaisten selkä ja muiden liikkeiden mukana.
No, hyvät geenit? Joka tapauksessa, arvostan.
 
Hyvät on äijällä geenit ja hyviä juttuja. Millaisia ovat olleet parhaimmat selkätreenisi. Esim. sarjoja, palautusaikoja, palautumista.....vastaa jos jaksat, kaikkeahan ei ihminen voi alkaa selittämään.....:)
 
kannibaali sanoi:
Hyvät on äijällä geenit ja hyviä juttuja. Millaisia ovat olleet parhaimmat selkätreenisi. Esim. sarjoja, palautusaikoja, palautumista.....vastaa jos jaksat, kaikkeahan ei ihminen voi alkaa selittämään.....:)

Jaahas..just tulin salilta ja pitäs vääntää protskujuomat. Illalla myöhemmin olis tiedossa lohikastiketta perunoiden kera, nam.

Juu ja just pumppailinkin selkää...tyyliin alasoutu vipuvarrella superina maastaveto polvien korkeudelta. Raudat on ihan lasten kengissä mutta pumppi oli mahtava.
Keskiselässä on hyvä fiilis.
Meidän sali muutti just joten leuanveto jäi väliin koska tanko oli vieläkin ruuvamatta kiinni. Vedimme korvikkeeksi ylätaljaa vuorotahtiin.

Tauot ja sarjapituudet vaihtelee...5 toistosta joskus 40 toistoon.
Saunassa oli mukava katella kun verisuonet pönötti reisissä, toki vaimo vähän kauhisteli. Edellisessä jalkareenissä tuli otettua reisiojennusta 40+ toistoilla..
Oma paino pyörii jossain 135-140kg.n tietämillä. Olo on kuitenkin mukava ja yritän rajoittaa ettei pääsis liikaa tuleen niitä kiloja.
Tässähän sitä taas tulikin,..
 
Aikooko Hanssi tehdä paluuta kenties joskus?
 
Weak sanoi:
Aikooko Hanssi tehdä paluuta kenties joskus?


Jaahas, kyllä taitaa jäädä tekemättä mutta ei koskaan kannata sanoa ei koskaan joten ???

Sitäpaitti sitten joutus treenaamaan kun nyt vaan saa treenata.

Tuli muutes mieleen noista poke hommista kun multa aina kysellään et paljonkos menee penkistä niin yleensä vastaan et 100 kiloo,...ja on se kumma ku ei ne ikinä usko,...

Joku kysy viime perjantaina et mistä oot saanu tommosen selän, sanoin kaverille et Seinäjoen anttilasta. Pitäshän se nyt aikusen miehen ymmärtää että ei niitä mistään saa, heh heh.
 
lalli1 sanoi:
Saunassa oli mukava katella kun verisuonet pönötti reisissä,
Oma paino pyörii jossain 135-140kg.n tietämillä.

Ei sitä rasvaa varmaan kauheasti ole jos suonet näkyvät selvästi ? Itellä ne katosivat pari vuotta sitten näkyvistä...luultavasti lopullisesti. :D
 
Olakinte sanoi:
Ei sitä rasvaa varmaan kauheasti ole jos suonet näkyvät selvästi ? Itellä ne katosivat pari vuotta sitten näkyvistä...luultavasti lopullisesti. :D


Tiedä tuosta rasvasta tänä päivänä. Muistan joskus kisadiettiä vetäessäni että kun kerran saunan jälkeen menin peilin eteen niin ohtassani kierteli useita pikkulillin kokoisia suonia+ ne kaikki muut suonet... siinä kävi mielessä että ei kannata tänään lähtee iltaa istumaan,...luulevat piankin frankensteinin muuttaneen kylään. (kuvittele 130kilonen ukko suonikohju ohtassa diskossa bailaamassa)

Nuo suonet ovat kyllä oikeasti perua mun tavasta treenata.
 
Nuo suonet ovat kyllä oikeasti perua mun tavasta treenata.[/QUOTE]

Miten reenata sillein että suonet tulee näkyviin ?
 
tabe sanoi:
Nuo suonet ovat kyllä oikeasti perua mun tavasta treenata.

Miten reenata sillein että suonet tulee näkyviin ?[/QUOTE]

Haluan aina hurjan pumpin lihakseen tavalla tai toisella...pitkät toistot...nopea tahti ...useampaa liikettä perä julkkaa...siinäpä ne ja paljon sapuskaa, oikeaan aikaan
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom