Hanna Pakarinen - Euroviisut 2007

Siis jumaleissön eikö suomalaiset oo oppinu että euroviisuissa ei oo paskaakaan väliä mitä siellä laulaa vai laulaako kukaan mitään ollenkaan. Show kisa se on. EI tuolla Pakarisen biisillä pärjätä alkuunkaan. Tänäkin vuonna sen voittaa se jolla on paras show. Ihan se ja sama mistä se laulaa ja mitä se laulaa kuhan biisi on ihan kiva ja show on hienoin. Pakarisen show nyt valitettavasti on täysin mitäänsanomaton, sillä ei tulla saamaan kuin pari säälipongoa mitä aina järjestäjämaalle annetaan. :(

Kyllähän Hanna laulaa osaa, mutta sitä ei nyt ennenkään ole näissä kisoissa mittailtu.

Edit: Puuuush The Buttooooon :D niin joo. onhan siellä nämä huumoriryhmätkin mukana...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oisivat laittaneet vaikka jonkun suomalaisen bändin soittamaan. Viisut on kuitenkin musiikkiohjelma.

no finaalissahan soittaa Apocalyptica.ja tietysti Lordi :D

Laitoin Veikkauksen voittajavetoon 50 euroa Suomelle, vaikkei Hanna voittaisikaan niin hyvään tarkoitukseen menee rahat joka tapauksessa :)

Kilpailun nimeähän ollaan kuulemma muuttamassa ensi vuodeksi East Europe Visioniksi.

Entä se Kalevala-aiheinen taidepläjäys? Puolet Suomalaisistakaan tajunneet mikä siinä on pointtina, niin miten sitten eurohumppaeurooppalaiset. Miksi kuvitellaan, että tekotaiteellisuus on jotenkin hienoa.
Noh.. muistattekos Sydneyn olympialaisten avajaisohjelmaa? En mä ainakaan tajunnu pointtia varmaan hetkeäkään, mutta viihdyttävä se oli silti..

Niin ja Israel sai mun äänet, ei biisin takia, joka ol harvinaisen paskaa, vaan asenteen, joka ol hieman ählämivastainen:) ja olhan se hepreankielinen osuus mahtavan kuuloinen.. ei noista taiteellisista välishowsta koskaan saa mitään pointtia, niitten kuuluuki olla taiteellisia..

Noh.. muistattekos Sydneyn olympialaisten avajaisohjelmaa? En mä ainakaan tajunnu pointtia varmaan hetkeäkään, mutta viihdyttävä se oli silti..

Niin ja Israel sai mun äänet, ei biisin takia, joka ol harvinaisen paskaa, vaan asenteen, joka ol hieman ählämivastainen:) ja olhan se hepreankielinen osuus mahtavan kuuloinen.. ei noista taiteellisista välishowsta koskaan saa mitään pointtia, niitten kuuluuki olla taiteellisia..

oisivat pistäny sen kissantappo ja runkkausfilmin välikevennykseks :D

:hyper:

Teemu Mäki tosiaan ...

E: jos tarkotit, tää mulle tuli mieleen kuitenkin :D .

Siis jumaleissön eikö suomalaiset oo oppinu että euroviisuissa ei oo paskaakaan väliä mitä siellä laulaa vai laulaako kukaan mitään ollenkaan. Show kisa se on. EI tuolla Pakarisen biisillä pärjätä alkuunkaan. Tänäkin vuonna sen voittaa se jolla on paras show. Ihan se ja sama mistä se laulaa ja mitä se laulaa kuhan biisi on ihan kiva ja show on hienoin. Pakarisen show nyt valitettavasti on täysin mitäänsanomaton, sillä ei tulla saamaan kuin pari säälipongoa mitä aina järjestäjämaalle annetaan. :(

Kyllähän Hanna laulaa osaa, mutta sitä ei nyt ennenkään ole näissä kisoissa mittailtu.

Edit: Puuuush The Buttooooon :D niin joo. onhan siellä nämä huumoriryhmätkin mukana...

tulee pakarisesta ihan mieleen se käkkäräpää joka soitti kitaraa... ja soitti vielä vähän väärin koko biisin :D

e: siis sen showsta, eli kiviäkin kiinnostaa kuinka hanna irvistelee lavalla.

En ole koskaan kuullut noin monta paskaa biisiä putkeen parin tunnin aikana mitä eilen illalla viisukarsintoja katsellessa. Oisko ollu Georgia jolla ainoa edes siedettävä biisi.

Luulisi Hannan pärjäävän ihan ok moisen paskajoukon seassa.

Islantiko ei edes pääsy jatkoon? Eilen katseltiin kaikkien ehdokkaiden videot netistä ja kyllä rankkasin tuon Islannin ykköseksi omassa päässäni. Suurin osa ihan kauheeta kakkaa, ehkä vielä menisivät jos ei olisi nähnyt niitä videoita. :urjo:

pääskö ne israelin sekopäät jatkoon :)

No jos se oli viihdyttävää, niin sittenhän se onnistui, mutta olen eri mieltä viihdyttävyydestä.

Olin eilen kattomassa areenalla. Turkki, Puola ja Viro oli ehkä parhaat. Se eka Georgian rumpubiisi toimi ihan hienosti areenalla, telkkarista ei ollenkaan. Belgian 70-luvun diskobiisi sai repeämään ihan totaalisesti. Toivottavasti Ukraina voittaa koko paskan.

Kuuntelinkin noi biisit jo aikoja sitten arvioidakseni voittajaa vedonlyöntiä varten ja ainoat mitkä tähän mennessä iskeneet on Moldova ja Serbia. Ja tietty Sveitsin DJ Bobo mikä jäi harmittavasti finaalin ulkopuolelle.

Joo, kyllä musta Israel ois pitäny päästä jatkoon prkl.

eiks kukaa muu huomannu Baari-maitotonkka-välininsertin blondia? Ai-Van täydellinen nainen noin niinku ulkokuoreltaan.. aivan sikaihana..Menee all-time nähtyjen top5-listalle.

Oikeasti jos euroviisut tahdotaan voittaa joskus uudestaankin, on joka vuosi vaihdettava tyyliä,sen jo voi arvata että pakarisen riimeillä suomi ei viiden sakkiin pääse.

Lordin voiton jälkeen todellinen trance on jäänyt kokonaan pois luvusta.:hyper:

Joten jos kisat halutaan voittaa uudestaan on biisissä oltava hyvä melodia, sekä hyvä kertosäe, sekä todella komea pyrotekniikka.
16 taikka 18 todella kaunista misua heiluttamaan persettään, ja lopussa huima ihmispyramidi. Siinä on voiton ainekset. sekä yksi muija laulamaan jotain todella helppoa ja rimmaavaa.:D :rock: :rock: siinä se eli---->finland 12 points:thumbs:
eli vaikkapa http://www.youtube.com/watch?v=qMqbteSZ2xQ&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=4bKfgam4hb8&mode=related&search=

ja käytännössä http://www.youtube.com/watch?v=OLMvmsFU7Y4&mode=related&search=:rock: :rock:

http://www.youtube.com/watch?v=UCgIG4xK_RU&mode=related&search=

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom