Hanna Pakarinen - Euroviisut 2007

Näin/kuulin biisin ensimmäistä kertaa nyt finaalissa ja oli kyllä sen luokan paskaa, että menee ihan samaan kategoriaan kuin Valkovenäjät ja Bosnia Hertsegovinat.

Taas hävettää olla suomalainen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harvalla maalla on tuommoista ns. hittimateriaalia. Minusta toi Hanskin biisu kuulostaa jopa kuunneltavalta musalta jos verrataan muiden maiden kulttuuripläjäyksiin. Hieman ehkä toistava biisi tuo, mutta paras tähän mennessä ja osalta liittyy että tota biisiä on radiossa soitettu ihan helvetisti vaan niin kaipa oma korva on liika tottunut siihen.:D

Mä taas tykkäsin tuosta kappaleesta, makuja on monia. Muuten diggaan kyl noista välivideoista ja tuosta tilaisuudesta. Hyvät bileet Suomi/YLE on musta järjestänyt. :)

EDIT: Ja musta Hanna kyl näytti söötiltä. Vielä ku ois blondi ollut. :kuola: Tosin mä tykkäänkin enemmän hiukan muhkummasta. :)

Olen seurannut Hanna Pakarisen edesottamuksia ensimmäistä kertaa Euroviisujen ja sekä niihin liittyvän keskustelun aikana. Olen hyvin yllättynyt siitä, että Hanna Pakarinen on ehkä eniten rukkikuski, ja nimenomaan ilman t:tä, mitä olen ikinä nähnyt. Jostain syystä olen olettanut jotain ihan muuta koska Hanna on kuitenkin Idols -voittaja(!). Itse esitykseen en ota sen enempää kantaa, mutta ainakin biisi aiheuttaa reilusti myötähäpeää, ja samoin aiheuttaa koko H Pakarisen julkinen esiintyminen. Rukkikuskillakin voi olla karismaa, mutta tämä rukkikuski kyllä vaikuttaa harvinaisen juntilta ja kehittymättömältä. Chris Cornell laittoi sen niin hyvin: "Minulle ei ole väliä miltä näytän, mutta karismaa pitää olla!". Ja koska Pakarisella ei ole karismaa, eikä ulkonäköä, niin tulos on tämä.

Toivottavasti menestystä kuitenkin tulee!

Olen samaa mieltä, mitä tulee esiintymiseen (kansainvälisen) lehdistön edessä. Rempseä (hölmö) eteläkarjalaistyttö menee vielä läpi kotimaassa, mutta kansainvälisesti on aika heikkoa.
Toisaalta, esiintyjänä Pakariselta kyllä karismaa löytyy, mikä taitaa loppujen lopuksi olla kuitenkin kaikkein tärkeintä. Tuolla saralla voidaan Pakarista verrata keneen tahansa kotimaiseen idoliin, ja useimpiin ulkomaisiinkin. Puhumattakaan Euroviisujen vappuviuhkoista. Eli viestisi pointti oli pääpiirteittäin :anssi: ;)

Edit: Noin kaksi vuotta elämästäni rukkikuskien kanssa duunia tehneenä sanoisin kuitenkin, että H.P. on pantavin ammattikuntansa edustaja, jonka allekirjoittanut on nähnyt. ;)

Ei helevata, en koskaan aiemmin ollut nähnyt/kuullut Arkin laulua ja kun sitä on monesta suuntaa hehkutettu niin piti vaan ihmetellä kun tuo homppeli hyökkäsi lavalle, biisikin aika heikko. Eipä tartte minun mielestä ainakaan Pakarisen hävetä biisiään.

Edit. Voisko joku käydä ampumassa tuon Krissen pois nolaamasta itseään (ja suomea).
Edit 2. Saa minun puolesta vaikka Georgia voittaa kun ei suomi kuitenkaan tuplaa saa.

Miksi tota Krisseä? Onko siinä Pohjolan Japanin uusi vientituote? :urjo:

joo hävetti hannan puolesta kun kattoi netistä sen lehdistötilaisuuden..

"ööööö öööööö öööööööö ööööööööö öööööööö jees"

mutta esim toi alotusvideo oli tosi näyttävä eikä mun mielestä tartte noita puitteita hävetä yhtään.

krisseä kohtaan tässä tuntee myötähäpeää. luulen että miljoonat ihmiset ympäri maailmaa ajatteli että mikä helvetin juttu tää nyt on. oikeesti todella tyhmä veto :itku:

Lopettakaahan tuo naurettava dissaaminen, eiköhän se kaikille ole ollut tiedossa että Hanna ei ole akateemisesti koulutettu kielitieteilijä.

Niin hyvin vedetty kuin tuon biisin voi vetää... Positiivinen yllätys :rock:

EDIT: Mitä noihin väliaikajuttuihin tulee niin just oikea linja. Ei tartte olla mitään elämää suurempia taidejuttuja, tai epärealistista kuvaa antavia juttuja. Just tota aitoa viisutunnelmaaha sitä pitää kuvata ja Krisse tuo vaan muistettavuutta, tykkäs tai ei.

Puitteet on järjestetty kyllä todella hyvin ja lordin avauksessa oli munaa isolla M:llä

Tossa joukossa mun mielestä hyvä suoritus Pakariselta.

Täytyy sanoa, että Suomi on onnistunut järjestämään "ison maailman" malliin kyllä kekkerit. Ei tarvitse hävetä kameratyöskentelyä, valoja yms. yhtään.

Hyvä SUOMI!

Kreikka, Georgia, Ranska tähän mennessä kolmen kärki:D sen jälkeen Suomi ja Latvia. Muakin oikeesti vituttaa toi Krisse :urjo: senkin pärstä piti tulla pilaamana nää viisut

edit. Kyl tää ukraina taitaa voittaa

Olen samaa mieltä, mitä tulee esiintymiseen (kansainvälisen) lehdistön edessä. Rempseä (hölmö) eteläkarjalaistyttö menee vielä läpi kotimaassa, mutta kansainvälisesti on aika heikkoa.
Toisaalta, esiintyjänä Pakariselta kyllä karismaa löytyy, mikä taitaa loppujen lopuksi olla kuitenkin kaikkein tärkeintä. Tuolla saralla voidaan Pakarista verrata keneen tahansa kotimaiseen idoliin, ja useimpiin ulkomaisiinkin. Puhumattakaan Euroviisujen vappuviuhkoista. Eli viestisi pointti oli pääpiirteittäin :anssi: ;)

Edit: Noin kaksi vuotta elämästäni rukkikuskien kanssa duunia tehneenä sanoisin kuitenkin, että H.P. on pantavin ammattikuntansa edustaja, jonka allekirjoittanut on nähnyt. ;)

Eli ei ainakaan kannata mennä rukkikuskiksi kesätöihin... No joo, eiköhän nääkin oo niitä makuasioita. Paitsi se karisma. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom