Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen seurannut Hanna Pakarisen edesottamuksia ensimmäistä kertaa Euroviisujen ja sekä niihin liittyvän keskustelun aikana. Olen hyvin yllättynyt siitä, että Hanna Pakarinen on ehkä eniten rukkikuski, ja nimenomaan ilman t:tä, mitä olen ikinä nähnyt. Jostain syystä olen olettanut jotain ihan muuta koska Hanna on kuitenkin Idols -voittaja(!). Itse esitykseen en ota sen enempää kantaa, mutta ainakin biisi aiheuttaa reilusti myötähäpeää, ja samoin aiheuttaa koko H Pakarisen julkinen esiintyminen. Rukkikuskillakin voi olla karismaa, mutta tämä rukkikuski kyllä vaikuttaa harvinaisen juntilta ja kehittymättömältä. Chris Cornell laittoi sen niin hyvin: "Minulle ei ole väliä miltä näytän, mutta karismaa pitää olla!". Ja koska Pakarisella ei ole karismaa, eikä ulkonäköä, niin tulos on tämä.
Toivottavasti menestystä kuitenkin tulee!
:lol2: voiko enää homomman näköistä miestä löytää/tehdä? Hyvä ruotsi! :lol2:
Puitteet on järjestetty kyllä todella hyvin ja lordin avauksessa oli munaa isolla M:llä
ja Krisse tuo vaan muistettavuutta, tykkäs tai ei.
Olen samaa mieltä, mitä tulee esiintymiseen (kansainvälisen) lehdistön edessä. Rempseä (hölmö) eteläkarjalaistyttö menee vielä läpi kotimaassa, mutta kansainvälisesti on aika heikkoa.
Toisaalta, esiintyjänä Pakariselta kyllä karismaa löytyy, mikä taitaa loppujen lopuksi olla kuitenkin kaikkein tärkeintä. Tuolla saralla voidaan Pakarista verrata keneen tahansa kotimaiseen idoliin, ja useimpiin ulkomaisiinkin. Puhumattakaan Euroviisujen vappuviuhkoista. Eli viestisi pointti oli pääpiirteittäin ;)
Edit: Noin kaksi vuotta elämästäni rukkikuskien kanssa duunia tehneenä sanoisin kuitenkin, että H.P. on pantavin ammattikuntansa edustaja, jonka allekirjoittanut on nähnyt. ;)