Hanna Pakarinen - Euroviisut 2007

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saa nähdä näkyykö huomenna Euroviisujen ohjelmistossa jotain niinkin suomalaista kuin kansitakkeja, tuulipukuja, vyölaukkuja sekä Karjala-lippiksiä.

Kyllä muulle maailmalle pitäisi näyttää ja kertoa koko totuus, eikä vain Lapin upeita maisemia tai saunan uljaita kiukaita.

Saa nähdä näkyykö huomenna Euroviisujen ohjelmistossa jotain niinkin suomalaista kuin kansitakkeja, tuulipukuja, vyölaukkuja sekä Karjala-lippiksiä.

Kyllä muulle maailmalle pitäisi näyttää ja kertoa koko totuus, eikä vain Lapin upeita maisemia tai saunan uljaita kiukaita.

Onhan meillä Marko from Finland tms.

En itse pidä koko Hanna Pakarisesta, viimeistään siinä vaiheessa alkaa hajottaa ihan huolella kun se avaa suunsa. Tsekatkaa vaikka joku sen haastattelu youtubesta tms. Persoonana vaan niin tosi kylmä ja etäinen ja tosi jätkämäinen. Karisma ei vaan riitä viihdemaailmaan, ehkä olisi syytä palata trukkikuskiks. Mä toivon hänen uralleen ja viisuihin onnea, mutta tällasta tää vaan on, jos puuttuu intohimoinen asennoituminen siihen mitä tekee, niin se vaan heijastuu ulospäin niin että "se jokin" puuttuu.

En itse pidä koko Hanna Pakarisesta, viimeistään siinä vaiheessa alkaa hajottaa ihan huolella kun se avaa suunsa.

Samaa mieltä, ihan nätti tyttöhän se on mutta kun se suunsa avaa niin voi sitä myötähäpeän määrää. Lisäksi laulun sanat leave me alone, i want to go home -- voi luoja, eikö kukaan ole kertonut että moinen riimitys kuullostaa niin nololta että tekee mieli vaipua jonnekkin. :itku:

Toinen asia mikä hajoitti jo huolella oli se kun ihan julkisesti esiteltiin että lavan ovat suunnitelleet taikin opiskelijat. Onhan se varmaan halvempaa käyttää opiskelijoita mutta ei hyvää päivää vaan :itku:

Kolmas asia on tuo mustiin pukeutumisen cooliuden kuvitelma jota nyt matkivat sitten kaikki suomalaiset artistit jotka kynnelle kykenevät. Se että se sopii HIM yhtyeelle ei tee siitä erityisen hienoa myös kaikille muille.

Neljäs asia (kun nyt vauhtiin päästiin) on tuo kuvitelma että kun lordi voitti -on kaikki hevi ja myös maalaiskylien hevimiehet/tyyli yhtäkkiä jotenkin hienoa.
Tämä huomioiden täytyy olla todella tyytyväinen ettei edustajaksi valittu näitä karsinnoissa olleita hevibändejä -- siitä häpeästä ei olisi toipunut koskaan.

Edit: Onnea vaan jokatapauksessa.

Toivottavasti Georgia vie. Ainakin semeissä se esitys jäi päällimmäisenä mieleeni. Harmittaa kyllä vähän Kyproksen puolesta kun siitä biisistä ois saanu oikeesti tosi hyvän kun ois vaan parissa kohtaa muuttanu sitä biisiä hieman =/ Nooh kattellaan nyt miten tuossa finaalissa käy, pitänee varata kuoharia messiin jos vaikka Georgia voittaa :D

ps. Piratebaystä saa torrenttina noi euroviisubiisit suht nopeesti tällä hetkellä, kun kaikki ihmiset ympäri Eurooppaa latailee niitä. :)

Luulen, että Ukrainan Verka Serduchka tulee ja voittaa :D Ainakin eilen illalla Areenalla finaalin ennakkonäytöksessä jengi oli ihan fiiliksissä, kun Verka tuli lavalle.

Finaali näytti oikein hyvältä ja moni biisi pisti jalan vipattamaan. Lordin esitys oli varsin sähikäinen ja finaalin päätösnumero hieno ja omaperäinen (voi tosin olla, ettei iske ainakaan vanhuksiin :) ). Toivottavasti näyttää ja kuulostaa hyvältä myös telkasta katsottuna!

hyvin veti. ei tolla ainakaan viimoseksi jäädä se on varma. paras biisi tähän mennessä.

Ei ollenkaan huono esitys..:thumbs:

e.siis Pakarisella

Joo, itekin yllätyin miten hyvän kuulonen oli biisi telkussa. Top kymppiin on saumat, voittoon ei kyllä millään voi uskoa..

Ps. Valkovenäjä sukkas isosti.

hyvin veti. ei tolla ainakaan viimoseksi jäädä se on varma. paras biisi tähän mennessä.

Täysin samaa mieltä. Harvoin näissä kekkereissä kuolemattoman hienolla biisillä voitetaan, vaan sillä miten kappale esitetään. Kyllä Hannassa munaa on.
Ja turha itkeä Pakarisen sanoitusta, kuunnelkaa nyt hyvät ihmiset mitä tuubaa nämä kaikki lyriikat ovat, ja ovat olleet jo 40 vuotta!

Edit: Nopea kategorisointi Euroviisu-biisien aiheista:
1. Onnellinen / Onneton rakkauteni
2. Pelastan maailman/Euroopan
3. Syleilen koko maailmaa/Eurooppaa
4. Olen perkeleen hauska

Irlanti mitä vittua? Meikäläinen äänestää näissä viisuissa ja ääni menee Irlannille.

Ihan hyvä oli Pakaran veto, paras tähän asti. Kyllä tolla biisillä pitäis 10 parhaan joukkoon päästä.

Helvetti se valkovenäjän solariumpoika oli :urjo: Naama ruskee, mut kädet oli ihan vitivalkoset.

Olen seurannut Hanna Pakarisen edesottamuksia ensimmäistä kertaa Euroviisujen ja sekä niihin liittyvän keskustelun aikana. Olen hyvin yllättynyt siitä, että Hanna Pakarinen on ehkä eniten rukkikuski, ja nimenomaan ilman t:tä, mitä olen ikinä nähnyt. Jostain syystä olen olettanut jotain ihan muuta koska Hanna on kuitenkin Idols -voittaja(!). Itse esitykseen en ota sen enempää kantaa, mutta ainakin biisi aiheuttaa reilusti myötähäpeää, ja samoin aiheuttaa koko H Pakarisen julkinen esiintyminen. Rukkikuskillakin voi olla karismaa, mutta tämä rukkikuski kyllä vaikuttaa harvinaisen juntilta ja kehittymättömältä. Chris Cornell laittoi sen niin hyvin: "Minulle ei ole väliä miltä näytän, mutta karismaa pitää olla!". Ja koska Pakarisella ei ole karismaa, eikä ulkonäköä, niin tulos on tämä.

Toivottavasti menestystä kuitenkin tulee!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom