Joudun ehkä hieman muuttamaan mielipiteeni Hannan biisistä. Olen nyt hieman kuunnellut muiden maiden esityksiä ja herra jumala mitä paskaa...En todellakaan haluisi myöntää mutta Hannan biisi on ehdottomasti paras mitä olen tähän asti kuullut kaikista kilpailijoistal. Alla pari esimerkkiä
Ei! Olet väärässä. Tuo on jotain oikeasti huonoa. Karhupaskaa. Leave me alone, i wanna go home... Näen vain
Pakarisen kalsareissaan kellarissa kirjottamassa tätä elämää suurempaa riimiä. Ei jei jei jei!!
Oli ihan parasta viihdettä tuossa yksi päivä kun telkussa Titus Hjelm ja muutama muu sanavalmis ja täyspäinen häiskä arvostelivat noita euroviisubiisejä :evil:
On kamalaa tunnustaa että diggailen salaa Hannaa. Sen ääni on pirun kaunis kun se laulaa matalalta ja se alkuriffi on aika tarttuva ..
Joudun ehkä hieman muuttamaan mielipiteeni Hannan biisistä. Olen nyt hieman kuunnellut muiden maiden esityksiä ja herra jumala mitä paskaa...En todellakaan haluisi myöntää mutta Hannan biisi on ehdottomasti paras mitä olen tähän asti kuullut kaikista kilpailijoistal. Alla pari esimerkkiä
...
:urjo:
Noihan oli "hyviä".. :D Mua ei ainakaan yhtään hävetä, että Hanna edustaa Suomea. Jos asuisin Israelissa, niin kuolisin häpeästä. Aivan kauhea toi Israelin edustaja! :urjo:
IMO Hannalla on hyvä ääni ja se on Suomen tän vuoden ehdokkaista paras! Biisi olisi voinut olla joku toinen, mut menettelee tuokin.
Huomasiko kukaan tällä hetkellä kakkoselta tulevassa euroviisu lähetyksessä, kun niissä biisien välissä tulevissa "video postikorteissa" oli Jouko Ahola siinä ensimmäisessä klipissä..:D
Hitto mitä schaizzea nuo esitykset. Ei ole muut maat ottaneet opikseen, millä euroviisut voitetaan tänä päivänä. Eikö ne parempaa keksi. Hanna Pakarinen pieksää 6-0 tähän asti tulleet.
Huomasiko kukaan tällä hetkellä kakkoselta tulevassa euroviisu lähetyksessä, kun niissä biisien välissä tulevissa "video postikorteissa" oli Jouko Ahola siinä ensimmäisessä klipissä..:D
Jos ei joku nyt sitä vielä huomannut / tajunnut, niin noissa postikorteissa on aika paljon itseironiaa ja huumoria. IMO todella hienosti kaikki zydeemit hoidettu tähän asti. Yleisradion ollessa kyseessä olisin odottanut jotain kuraa, mutta tekijämiehet on olleet siellä nyt näköjään asialla. Ylipäätään parempaan suuntaan mennyt koko lafka viime aikoina, vrt. esim. tuo uusi Extra-kanava.