Hankkimisen arvoiset X360-pelit

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mistäs ruudulta meinaat pelata sitä :) Olen hakannut vegasia livessä ja on kyllä siisti.

Tosin onkohan vaarallista, kun katson 47" ruutua parin metrin päästä? Kun aina välissä on ruvennut meikäläisen näkökenttä "värisemään" parin sekunnin ajan :rolleyes: Ei siis ruutu, vaan silmät.

Kyllä 47" kokoiselle tv:lle on kaksi metriä liian lyhyt katseluetäisyys. En yhtään ihmettele, jos silmiin ottaa.

Itse katson 40" ruutua noin kolmen metrin päästä, eikä tulisi mieleenkään siirtyä lähemmäs.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Missä sä nyrkkeilijä oot päässy Assassinia kokeilemaan? Miks muuten ihmiset kirjoittaa lähes poikkeuksetta tuohon liian vähän s-kirjaimia?

Missä sä nyrkkeilijä oot päässy Assassinia kokeilemaan? Miks muuten ihmiset kirjoittaa lähes poikkeuksetta tuohon liian vähän s-kirjaimia?

Toi typo johtuu varmaankin mun mieltymyksestä miten se pitäis kirjottaa :D, sori my bad:david:

En oo kokeillu peliä mutta VAIKUTTI erittäin hyvältä peliltä. Pyydän nöyrästi anteeksi jos en selventänyt sitä (EN OLE SARKASTINEN;))

Pakko mennä pelaamaan PKR, moro!

:thumbs:

Yks ässä lisää. En mäkään ollut sarkastinen, nykyään jengi toisinaan pääsee tahkomaan noiden tulevien julkaisujen betoja yms. vaikka mitä väyliä. Hyvältä toi vaikuttaa, kunhan nyt selviää mitä ne sci-fi -vaikutteet on. Vituttaa jos joutuu siinä metsästämään jotain avaruushitleriä.

Kyllä 47" kokoiselle tv:lle on kaksi metriä liian lyhyt katseluetäisyys. En yhtään ihmettele, jos silmiin ottaa.

Itse katson 40" ruutua noin kolmen metrin päästä, eikä tulisi mieleenkään siirtyä lähemmäs.

Silmäs kokoajan joku vitun elohiiri :D Pieni kämppä, ettei saa ruutua kauemmas itsestä. Pitää kai koittaa jotain muuta järjestelyä.

Speedball 2, eli tuo legendaarinen amigapeli julkaistaan Live Arcadessa ensi viikon keskiviikkona. Tietysti grafiikka nykyaikaistettuna. Tuo on ehdottomasti hankkimisen arvoinen!

kävin eile ostaa fight night round kolmosen. 10 tuntia pelaillu ja kohta on career moodi läpi :) aivan huippu mätkintää. seuraavaks ostan sen assisianssin (?) ja halo kolmosen.

Muistakaa käyttää EB Gamesin (myös Gamestop nimellä) vaihtotarjousta hyväksi, se on voimassa tämän kuun vielä.
Eli kun vie 3 vanhan konsolin peliä (xbox, PS2, Gamegube) saa uuden pelin eurolla. Tai kun vie kaksi Xbox360 peliä, saa uuden pelin eurolla. Myös tulevaisuudessa ilmestyviä julkaisuja pystyy ennakkovaraamaan.

Itse olen hankkinut tuolta kaikki syksyn jo ilmestyneet ja ilmestyvät nimet. Olen ostanut frendeiltä pois kaikki vanhat pelit hyllyistä pölyttymästä ja vienyt vaihtoon, säästöä on tullut useita saturaisia.

Samat pelit eivät käy vaihdossa, eli ei kannata käydä hakemassa kymmentä kappaletta sitä halvinta peliä jostain Gigantista ja kiikuttaa vaihtoon. Tätäkin on ilmeisesti porukka yrittänyt... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tällä hetkellä (Skaten lisäksi) on kovassa käytössä Rainbow Six Vegas. Neljän pelaajan live co-op on vaan jotain niin siistiä! Peliä olen tasaisesti pelaillut sen ilmestymisestä saakka, eli jostain viime joulusta.

Kiistattomasti viiden tähden räiskintä, tämä on pakko ostos toiminnasta diggaileville!

Hommasin myös Strangleholdin, sitäkin pitää tänään testailla. Demosta diggailin, just rentouttavaa aivotonta räiskintää, cooleilla Woo jutuilla. Peli tuskin pettää, tosin tuskin sitä nyt kovin montaa iltaa jaksaa tahkota.
Chow Yan Fat, akimbot, hidastuksia, ilmaan lennähtäviä puluja... John Woon leffat on katsottu puhki, joten olihan se pelikin saatava. :)

Tällä hetkellä (Skaten lisäksi) on kovassa käytössä Rainbow Six Vegas. Neljän pelaajan live co-op on vaan jotain niin siistiä! Peliä olen tasaisesti pelaillut sen ilmestymisestä saakka, eli jostain viime joulusta.

Kiistattomasti viiden tähden räiskintä, tämä on pakko ostos toiminnasta diggaileville!

Hommasin myös Strangleholdin, sitäkin pitää tänään testailla. Demosta diggailin, just rentouttavaa aivotonta räiskintää, cooleilla Woo jutuilla. Peli tuskin pettää, tosin tuskin sitä nyt kovin montaa iltaa jaksaa tahkota.
Chow Yan Fat, akimbot, hidastuksia, ilmaan lennähtäviä puluja... John Woon leffat on katsottu puhki, joten olihan se pelikin saatava. :)

Joo toi RS6 on kyllä saatanan kova peli :) Vielä kun hakkaa sitä isolta näytöltä, että näkeekin jotain. Itse vasta Master Sergeant.

sain tänää lainaan tuon vegasin. ei oo kyllä tunnin pelailun jälkeen vielä vakuuttanut. kattoo jos jaksaa vielä pelailla. onneks ei tullut ostettua tuota.

Zone-sarja -42%
sain tänää lainaan tuon vegasin. ei oo kyllä tunnin pelailun jälkeen vielä vakuuttanut. kattoo jos jaksaa vielä pelailla. onneks ei tullut ostettua tuota.

Tuossa pelissähän ei ole mitään vikaa? Varsinkaan motivaatio ei lopu kun sitä hakkaa livessä.

joo tuosta livestä en tiiä. sielä varmaan ihan mukava pelailla. ite en vaan noista rainbow peleistä oo tykänny

Ovat muutenkin minusta menneet kovasti alamäkeen nuo Rainbow Sixit Rogue Spearin jälkeen. Realistisuutta on laimennettu ja arcademaisuutta lisätty.

muuttuukoha tuo peli miten jos laittaa vaikeus tasoks realistic? ite pelailen tuola normaalilla. en tiiä jos laittas liven toimimaan ja menis vähän kokeilemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom