Hankkimisen arvoiset X360-pelit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuka noita arvosteluja oikeasti seuraa? Peli on aina osaksi henkilökohtainen kokemus. Meitsi ostaa tuon heti ja annan sitten palautetta. Mutta en minä kyllä kiinnitä huomiota pääosin päähahmon puheääneen ja lausumiseen kuten tuossa yhdessä arvostelussa oli miinuksia annettu sen johdosta.

Esim Bioshock on saanut 96 bongoa tuolla arvostelumestassa, käyttäjiltä 8.9.

Call of duty 4 sai tuolla myös 95 pistettä, mutta pelaajilta vain 8.4.

Arvostelut ovat siis ihan pelkkää sillisalaattia ilman mitään informaatioarvoa. Joten pelatkaamme itse ja annetaan me oman yhteisön sisällä palautteet pelistä.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aika pitkälti samaa mieltä Miken kanssa.
Itseä kiinnostaa arvosteluissa lähinnä se, että onko peli kuinka pahasti buginen tai muuten keskeneräinen. Silloin yleensä tulee vähän viivyteltyä pelin hankkimisen kanssa, että ehtivät julkaista päivityksiä.

Niille pisteille en anna mitään arvoa, koska usean kerran lyttyyn haukuttu peli on omasta mielestä ollut hyvä ja taas joku arvostelumenestys ollut ihan paska.

Tosin monet pelit tilaan ennakkotilauksena ja ne on sitten itsellä pelattavissa suunnilleen samoihin aikoihin kuin arvostelut luettavissa.

Arvostelukappaletta tässä tahkoan..

Ootko jossain alan julkaisussa töissä vai mistä tuollaisen olet saanut käsiisi?

Itseltä jää pelaaminen julkaisun jälkeen valitettavan vähiin, kun tosiaan 3pvä joulukuuta tulee lähdettyä pariksi viikoksi reissuun. No, joulunpyhinä sitten hyvää tekemistä ME:n parissa ;)

Ja oikeasti, 10 pisteen arvostelu on oikeasti uskottavampi kuin 0 pisteen lyttäys. Ei mikään peli voi saada nollaa pistettä, mutta subjektiivinen ihminen voi antaa 10 pistettä jollekin pelille jos hän juuri sai siitä mielettömän pelikokemuksen.

Esim tässä Call of duty 4:n arvostelua joltain käyttäjältä. Miten suurin osa, jotka ostavat tuon pääosin single player gameksi nauttien leffamaisesta dialogista ja upeasta realismista, kostuisi tuosta paskasta narinasta joka ei liity mitenkään yksinpeliin?

BAD POINTS: To few maps; maps are to small; no vehicles; no random map generator; no map making tools included in software; well known bug in program, I had to over right a file to fix it, should have a patch out right now for it; to many grenades leading to nade-spamming; program still rewards bunny hopping; more options in console needed for server to control parameters such as number of nades, etc.; more realistic killing, I shoot somebody twice and they do not fall down dead or wounded because of extra +health points; increased ability to move in buildings needed, not enough entrance ways and windows to shoot from.

Pointtini on siis edelleenkin, älkää lukeko arvosteluja kuin piru raamattua, sama se on musiikissa, toinen tykkää, toinen ei.

Kuka noita arvosteluja oikeasti seuraa? Peli on aina osaksi henkilökohtainen kokemus. Meitsi ostaa tuon heti ja annan sitten palautetta. Mutta en minä kyllä kiinnitä huomiota pääosin päähahmon puheääneen ja lausumiseen kuten tuossa yhdessä arvostelussa oli miinuksia annettu sen johdosta.

Arvostelut ovat siis ihan pelkkää sillisalaattia ilman mitään informaatioarvoa. Joten pelatkaamme itse ja annetaan me oman yhteisön sisällä palautteet pelistä.
minä seuraan. ignnän arvostelioitten kanssa oon vaan sattuna aina olemaan suht samaa mieltä peleistä. toki poikkeuksia on mutta pääosin arvostelut on mennyt omien mielipiteitten kanssa yhteen. näin täällä, teillä toisin.
edit. kyllä arvostelut yleensä nyt on ainakin suuntaa antavia. eikä pelkkää "sillisalaattia". parashan se ois jos pääsis aina ennen ostopäätöstä vaikka testaamaan peliä jonkun 1-2 tuntia, mutta kun täällä peräkylällä se ei ole mahollista. eikä kehtaa tuota n65€ maksaa se takia että pääsee testaamaan peliä.

Kyllä pelaaminen on nimenomaan subjektiivinen kokemus, mutta kyllä arvostelut silti auttavat ostopäätöksen tekemiseen. Useassa arvostelussa tuollakin ainoa vika COD 4:ssa oli pelin lyhyys, josta olen samaa mieltä tai toisinpäin käännettynä mielellään olisin pelannut pidempään. Pelitarjonta on aika huimaa tällä hetkellä jolloin noista arvosteluista pystyy poimimaan ne kommentit, jotka kiinnostaa. Esim. PES 2008 tekijän haastattattelussa kaveri mainitsi että hänen mielestään peli on hieman epäonnistunut tänä vuonna! Totta helvetissä jos pelintekijä myöntää että kuraa tuli tänä vuonna niin itsekin kohdistan seuraavat eurot vaikka assasins creediin. Meni hieman :offtopic: , mutta kuitenkin....

en kyllä tiiä et pitäskö halo 3 kaveriks ostaa assasians, skate, bioshock vai half life orange box. vai peräti oottaa että tuo mass effect julkastaa. vaikeeta on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
en kyllä tiiä et pitäskö halo 3 kaveriks ostaa assasians, skate, bioshock vai half life orange box. vai peräti oottaa että tuo mass effect julkastaa. vaikeeta on.

Piru ku on just sama ongelma. Eli assassins, skate vai orange box. Kaikki mahtavia pelejä, mutta kun ei vaan tiedä. Bioshockia en osta sillä demo ei iskeny ja jos peli on vielä niin lyhyt kuin sanotaan, niin eipä kiitos.

Piru ku on just sama ongelma. Eli assassins, skate vai orange box. Kaikki mahtavia pelejä, mutta kun ei vaan tiedä. Bioshockia en osta sillä demo ei iskeny ja jos peli on vielä niin lyhyt kuin sanotaan, niin eipä kiitos.
juu saattaa kyllä itellä olla sama juttu tuon bion kaa. kaverilla on tuo kumminkin tietokoneella niin vois käydä sielä pelaamassa sen läpitte. halon ostan joka tapauksessa kun se irtoaa käytettynä jo kohtuu halvalla. ja skate on kuulema erinomainen. vielä ite kun oon aina tykänny skeitti peleistä. ja vieläkun tietää että pelissä on realismia. orange box ois kyllä halon seuraks semmonen varma valinta. varsinkin kun en hl2 ole pelannut loppuun koskaan. assasians taas on vähän epävarma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom