Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suht kovia arvosanoja on Bioshock repiny tähän mennessä:
Review scores so far:
PCGamer UK: 95%
PCZONE: 96%
OXM UK: 10/10
Gamer.tv: 5/5
Xbox World 360: 94%
X-360: 10/10
Game Informer: 10/10
Eurogamer: 10/10
Playboy: 4/4
Alternative Press: 5/5
Gamers: 98%
GamesRadar: 10/10
GameSpy: 5/5
1UP.com: 10/10
Console Gameworld: 99%
IGN: 9.7/10
TeamXbox: 9.5/10
GameTap: 10/10
UGO: A
GamePro: 5/5
Linkki vielä varmuuden vuoksi.
Demo oli ihan mukava, mutta ei tullut semmoista tunnetta kuitenkaan että peli on pakko hankkia heti kun se ilmestyy. Taisi olla että demossa oli vain pieni pintaraapasu ja peli paranee alun jälkeen huomattavasti.
Jep, pari peliä näkyis olevan ainakin tasoissa ja ainoataan Ocarina of Time on korkeammalla 99 pojolla. Olen tullut siihen tulokseen että bioshockistakin tuli pakkohankinta, ei voi olla huono peli.Metacriticissä taidetaan viedä tällä hetkellä melkeinpä kaikkien aikojen kovimmilla pisteillä: http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/bioshock
Jep, pari peliä näkyis olevan ainakin tasoissa ja ainoataan Ocarina of Time on korkeammalla 99 pojolla. Olen tullut siihen tulokseen että bioshockistakin tuli pakkohankinta, ei voi olla huono peli.
Kovalla työllä ja tuskalla sain äsken xbox liven toimimaan. Sen kaiken tein mä siksi vain, että saisin noita modeja Oblivioniin. Arvatkaa oliko PIENI pettymys kun tajusin että kaikki xbox marketplacelta imutettavat Oblivion jutskat on aivan turhia. Lähinnä olisin halunnut eroon telepaattivartijoista ja siitä että ölliäiset paranevat oman tasosi mukana...No PC:llä tietty saa niitä kaiken maailman modeja joilla pelin voi muuntaa itselleen sopivaksi, aika samanlaiset ne varmaan muuten on molemmilla versioilla. Itse hakkasin boxi-versiota 110h.
Mitä katsoo bioshockin videopätkiä pelistä, niin sehän on ihan hanurista. Typerää :D Outoa. Kai se on mistä kukin tykkää. Itse tykkään realistisemmista peleistä.
Onko meikä ainoa joka odottaa muna pystyssä Halo 3:sta. Jostain syystä halo on meikäläiselle ainoa peli joka on todella kolahtanut pitkiin aikoihin.
Mikähän helevetti siinä on että 360 hinta on tippunu jenkkilässä jo jopa alle 300 dollariin mutta myö vaan pulitetaan täyttä hintaa?