Hankkimisen arvoiset X360-pelit

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pelasin tuota cod kolmosta jonkin aikaa ja ei oikeen iske tuo. vanhahan tuo jo taitaa olla. jotenki muutenkii nuo fps pelit ei iske, paitti halo 3 on must.

seuraavaks pitää varsin ostaa se palkkatappaja peli. assians greedkö sen nimi oli. tänää huusin oblivionin 16 eurolla niin siinä on sitten pelaamista joksikin aikaa. nhl tuli hommattua myös. huippupeli.

Hienolta vaikuttavia julkaisuja on tulossa vielä tänä vuonna, mua kiinnostaa eniten Mass Effect. Biowarelta on lupa odottaa laatua. Halo 3 ja COD 4 tulee varmasti myös tsekattua, samoin Skate ja varmaan myös uusi GTA kunhan se joskus julkaistaan. Guitar Hero 3 taitaa myös ehtiä markkinoille ennen vuoden vaihdetta. Ninja Gaiden 2:sta odotan myös kuin kuuta nousevaa, vaikka tuo jakaakin mielipiteet kahtia niin omasta mielestäni ykkönen oli ehkä viihdyttävin huiskinta ekalle Xboxille. Tuon julkaisua saa vain odottaa ties kuinka kauan.

Assassin's Creedistä meni mielenkiinto, kun pelin paljastettiin sisältävän jotain sci-fi -elementtejä. Voihan se olla, että kyseessä on jotain magia-hommeleita, jotka istuvat peliin hyvin, mutta silti pelottaa että pelin loppupuolella Babyloniin laskeutuu ufoja tai jotain vastaavaa.

Peru se tilaus :D
Meinaan on tulossa HDMI liitäntä vakiona myös Premium konsoleihin, tulevat Euroopassa myyntiin parin kk:n sisällä.

Jos nyt käyn ostamassa laitteen kaupasta, niin onko siinä jo tuo HDMI liitäntä vakiona? Olin kyllä siinä uskossa, että tuo liitäntä olisi ollut jo alusta lähtien, mutta ilmeisesti näin ei ollut.:david:

Jos nyt käyn ostamassa laitteen kaupasta, niin onko siinä jo tuo HDMI liitäntä vakiona? Olin kyllä siinä uskossa, että tuo liitäntä olisi ollut jo alusta lähtien, mutta ilmeisesti näin ei ollut.:david:

Ei ole ihan 100 varmaan tuo jos vanhaa varastoa on... Kannattaa kysyä myyjältä ihan rohkeesti tai sitten kurkkia laatikkoa, lienee kuva liittimestä ja/tai teksti HDMI.

Perusboxissa ei taida olla vielä lainkaan (ovat vasta tulossa), mutta siinä Halo Editionissa ja Elitessä on 100% varmuudella.

Alussa ei siis ollut lainkaan HDMI liitäntää, ainoastaan VGA ja komponentti HD kuvaa varten.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Perusboxissa ei taida olla vielä lainkaan (ovat vasta tulossa), mutta siinä Halo Editionissa ja Elitessä on 100% varmuudella.

Alussa ei siis ollut lainkaan HDMI liitäntää, ainoastaan VGA ja komponentti HD kuvaa varten.

Eilen lähti premium matkaan ja hdmi löytyy.

No mitä eroa se sitten tuottaa, onko se komponentin kautta vai HDMI liitännällä?

No yleensä eipä silmälle näkyvästi mitään, jos nyt haluaa 1080p:llä ulos boxista tavaan niin sitten voi pientä sumeutta olla havaittavissa komponentilla ihan kaapelista johtuen... HMDI:llä ei sitten tule mitään kaapelista johtuvaa häviötä.

No yleensä eipä silmälle näkyvästi mitään, jos nyt haluaa 1080p:llä ulos boxista tavaan niin sitten voi pientä sumeutta olla havaittavissa komponentilla ihan kaapelista johtuen... HMDI:llä ei sitten tule mitään kaapelista johtuvaa häviötä.

Minkälainen tuo komponentti kaapeli on? Ilmeisesti käy kaikkiin televisiohin?

nyt tuli hommattua tuo oblivion. pari kymppii makso ja ainakin alku lupaa hyvää. kyllä todennäkösesti tuon parin kympin arvonen tulee olemaan.

Minkälainen tuo komponentti kaapeli on? Ilmeisesti käy kaikkiin televisiohin?

xbox_360_hd_cable_component.jpg

Se on se kaapeli mikä tulee premium mallin mukana, 3 piuhaa kuljettaa värit (värikomponentit) telkkuun. Tuossa mukana tulevassa kaapelissa on myös perus 1 piuhan video ulostulo ja 2 piuhaa äänille tietty. Mukana seuraa myös scartti adapteri johon tyrkätään tuo video piuha ja 2 ääntä. Kuva on aika surkea tuolla viimeksimainitulla.

Kaikissa telkuissa ei ole komponentti sisäänmenoa.. yleinen jenkeissä, täällä scart liitäntä on yleisempi. Toki uusissa lcd & plasma telkuissa tuo komponentti liitäntä 99% löytyy.

Zone-sarja -42%
Tuli tilattua xbox 360 ja hintaan 329,90 sis postikulut. Nyt vain odotetaan, että posti tuo sen kotia ja pääsee pelaamaan :dance:

Tuli tilattua xbox 360 ja hintaan 329,90 sis postikulut. Nyt vain odotetaan, että posti tuo sen kotia ja pääsee pelaamaan :dance:

Mistäs ruudulta meinaat pelata sitä :) Olen hakannut vegasia livessä ja on kyllä siisti.

Tosin onkohan vaarallista, kun katson 47" ruutua parin metrin päästä? Kun aina välissä on ruvennut meikäläisen näkökenttä "värisemään" parin sekunnin ajan :rolleyes: Ei siis ruutu, vaan silmät.

Mistäs ruudulta meinaat pelata sitä :) Olen hakannut vegasia livessä ja on kyllä siisti.

Tosin onkohan vaarallista, kun katson 47" ruutua parin metrin päästä? Kun aina välissä on ruvennut meikäläisen näkökenttä "värisemään" parin sekunnin ajan :rolleyes: Ei siis ruutu, vaan silmät.

32" lcd televisio. Tälläinen

Joskus kaverilla olen 47" töllöstä pelannut ja todella upealta tuntui. Mutta varmasti saan kyllä tuosta omasta paketistanikin todella hyvät pelikokemukset :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom