Hankkimisen arvoiset X360-pelit

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Testailin tuossa Strangleholdin demoa, vaikutti aika messevältä maxpayneilyltä, mennee loppuvuoden hankintalistalle yhdessä Halo 3:n ja assasins creedin(ehkä myös uuden änärin) kanssa.. Kannattaa ladata ja koittaa, hyvin hupaisaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kipi I;1630787 Sekä killzone 2 [url sanoi:
http://www.youtube.com/watch?v=eyFGk_Or6FI[/url]

Eipä taida killzone boxille tulla...

Zone-sarja -42%
Kun katsoo näitä uusia pelejä, varsinkin tulossa olevaa assasin's creediä ja codia, ei voi kohta olla ostamatta tuota xboxia.

Kun katsoo näitä uusia pelejä, varsinkin tulossa olevaa assasin's creediä ja codia, ei voi kohta olla ostamatta tuota xboxia.

Toi Cod4 on aivan jotain tajutonta mun mielestä.

Missä ollaan 5-10vuoden päästä. Pelottavaa :hyper:

Ei voi tietää :)

Kyllä mä olisin siitä lähes varma ;) KZ kun kuitenkin on se "Sonyn vastaus Halolle" tai ainakin sen on tarkoitus olla :D

Kyllä mä olisin siitä lähes varma ;) KZ kun kuitenkin on se "Sonyn vastaus Halolle" tai ainakin sen on tarkoitus olla :D

Katotaan niin leviää vielä. Vaikka eipä tuo peli ehkä kovin kummoinen ole :) Toki jos tykkää ton tyylisistä peleistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo, no tuli se sitten tilattua 2 min sitte... Ja unohtui mainita Halo 3.

Peru se tilaus :D
Meinaan on tulossa HDMI liitäntä vakiona myös Premium konsoleihin, tulevat Euroopassa myyntiin parin kk:n sisällä.

voi voi ku on nuita hyviä pelejä taas tulos muutama, onko pakko?!
menee rahat joutaviin peleihin:D

cod 4 vaikuttaa messevältä, ehdottomasti aion hankkia.
kuten myös gta IV:n.

ja..nfs pro street vois olla kans kova?

:eek:

Liveen tullut ilmeisesti tänään Gold ja Silver pelaajien iloksi Bioshock demo. System Shockkien henkinen jatko-osa on ainakin videolta näyttänät todella hyvältä ja tunnelmalliselta. Lataukseen menee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom