Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä varsin yksiselitteistä tekstiä. Ehkä ne leikkaamani sivulauseet sun muut sälät jollain minulle oudolla mekanismilla muuttavat tuon leikatun pätkän merkitystä olennaisesti.AndyS sanoi:Montako kertaa olet treeniaikanasi ihan oikeasti potkaissut täysillä vastustelevaa kaveria palleille niin lujaa kuin lähtee?
jos niitä ei ole treenattu säännöllisesti ja tosissaan, ei olla yhtään sen paremmassa jamassa, kuin mitään treenaamaton maallikko.
AndyS sanoi:Tosissaan treenaamista on se, että tekniikkaa tehdään aluksi kevyellä kontaktilla paikallaan olevaan pariin. Sitten aletaan koventaa kontaktia ja lisätä liikettä. Iskua toistetaan lukemattomat kerrat osana erilaisia kombinaatioita ja erilaisissa puolivapaissa harjoitteissa. Sitä käytetään kevyessä sparrissa ja sitä käytetään kovassa sparrissa.
Yksinkertaisetettu esimerkki: Entäs jos haluaakin lyödä siihen naulan kantaan ja vieläpä lujaa? Mä veikkaan, että timpurilta onnistuu helposti, muilla saattaa lipsahtaa peukaloon.NHB sanoi:Yksinkertaistettu esimerkki: Tarvitseeko vasaralla löydä täysiä peukaloon, jotta voisi luottaa siihen, että se se sattuu.
NHB sanoi:JJa toisaalta, jos ihminen on jännitäjätyyppiä, niin harvoimpa se kunnosta on kiini. Esimerkkinä vaikka sun tapaaminen Young Sukin kanssa. Kun provosoiva utelusi sai Sukin korottamaan ääntään, niin sulla meni jo homma sille asteelle että otit jo "taistelusennon", jota et itse edes täysin muista. Olihan sullakin jo tuolloin varmaan lähelle 10 vuotta treeniä takana. Olisiko kuntopiiri auttanut sinua tuossa tilanteessa?
Huomaatko toistavasi itseäsi?
reino sanoi:No niin musta vähän tuntuikin, että te olette loppujen lopuksi samaa mieltä asiasta.
Eikös se potku munille ole perinteisesti sellainen herrasmiesmäinen tappelun aloitusmerkki? Vähän niinkuin karatessa kumarretaan tai nyrkkeilyssä lyödään ne hanskat yhteen.
Joten jos sitä haluaa erikseen harjoitella, niin treenaa IP:n aloitustilanteeseen (siihen kun vielä uhotaan ja tönitään) pari hyvää "sormet/nyrkki silmille - potku munille" -kombinaatiota eri etäisyyksille (jalkapöytä, sääriluu, polvi). Näitä yhtäaikaisia ylä- ja alakerran hyökkäyksiä, mitä esim. WT:ssä tms. on paljon.
Ja jättää sen jälkeen homman omaan arvoonsa. Jos potkut sisäreiteen onnistuu hyvin, niin kyllä sieltä ne kassitkin tarvittaessa löytyy. Jos ei muuten, niin vahingossa. Ja toisaalta, miksi sortua tappelemaan ämmämäisesti, jos perusmyllytys on niin vahvaa, että tie rauhaan ja harmoniaan löytyy ihan vaan reisiä potkimalla.
EDIT: he he, Grill & Ground, tuo pelätty nakkikioskityylisuunta :D
reino sanoi:Jos potkut sisäreiteen onnistuu hyvin, niin kyllä sieltä ne kassitkin tarvittaessa löytyy. Jos ei muuten, niin vahingossa.
hunter killer sanoi::kippis1: Tie rauhaan ja harmoniaan? Herranjumala...olisin menny itekki sinne jos oisin tienny sen olevan tuon etsimistä(hieman hukassa, varsinkin tuo harmoniapuoli)
hunter killer sanoi:Piis ja lööv poijjaat, ei se tappelemalla asiat selviä!Niistä pittää puhua!!!