Hampaiden valkaisusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on joskus ollu Yotuelilta pari eri tuotetta. Ei minkäänlaista vaikutusta yhtään mihinkään. Jenkeistä toin Whitestripesin halpisversiota CVS:ltä ja ihan ok on pelittäny ku jaksais vaan lätkiä niin strippejä hampaisiin vähä useemminki :D Otin niitä mitkä sulaa itestään suuhun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen myös suunnitellut hampaiden valkaisua, koska en ole omien hampaiden väriin täysin tyytyväinen. Tuossa mitä katsoin, niin näyttäisi olevan monen moista eri menetelmää. Zoom -valkaisu, laser -valkaisu, kotona tehtävä valkaisu jne. Lista on pitkä. Onko jokin tietty menetelmä kehittyneempi, kuin muut? Kertokaas kokemuksia?

No aloita vaikka Crest WhiteStripsillä ja pese uudella Oral 3D Whitella. Seuraava askel on hammaslääkäriin, se maksaa sen n. 300. Itse olin joskus Zoomissa, ihan ok.

Nuo crestin liuskat on pirun tehokkaita ja halpoja. Itsellä tosin luonnostaan kellertävä hammasluu joten huomannut että tummuu aika nopeasti uudestaan liuskojen jälkeen. Mutta suosittelen kyllä. Crestin tahna on myös hyvää ja valkaisee oikeasti vaikka onkin 4kertaa kalliimpaa kuin perustahnat. Eli liuskat ja tahnaa tulemaan niin pääsee alkuun edullisesti.

Noita crestin tuotteita löytyy ihan "suomi"sivuiltakin vaikka nekin tulee jenkeistä. Google käyttöön...

Yksi kokeilemisen arvoinen tuote on vaikkei periaatteessa liity valkaisuun, pepsodent white gold tahna. Jättää sinisen kalvon hampaisiin joka taittaa valoa. Toimii ainakin itsellä.

Nostellaas vähän ketjua. Mulla on hampaat pitkään ollu semmonen juttu, että niille ois halunnu jotain tehä. On alkanu kiinnostaa hampaiden valkaisu, ei kotikonstein vaan ihan kunnon valkaisu. Onko täällä kokemuksia noista eri laservalkaisuista yms. Niin paljon eri paikkoja ja eri menetelmiä, että pää menee sekasin. Mulla on yhdessä etuhampaassa hiukan hypoplasiaa eli tommonen kevyt laikku, peittyykö se hampaan mukana vai pitääkö tommoset korjata sitten jollain kuorella?

Nostellaas vähän ketjua. Mulla on hampaat pitkään ollu semmonen juttu, että niille ois halunnu jotain tehä. On alkanu kiinnostaa hampaiden valkaisu, ei kotikonstein vaan ihan kunnon valkaisu. Onko täällä kokemuksia noista eri laservalkaisuista yms. Niin paljon eri paikkoja ja eri menetelmiä, että pää menee sekasin. Mulla on yhdessä etuhampaassa hiukan hypoplasiaa eli tommonen kevyt laikku, peittyykö se hampaan mukana vai pitääkö tommoset korjata sitten jollain kuorella?
Ootko koittanut crestiä, vai eikö säästäminen kiinnosta? :)

Piti googlettaa ku en tienny mistä kyse, toimiiko tommoset läpyskät? Tullu vaan ajatelleeksi ettei noi kotikonstit oikein saa mitää merkittävää aikaan. Onhan toi laserit vähän kalliita, hampaat vaan "vaivannu" niin pitkään, että haluisin jotain muutosta.

Voi olla aika hiljaista saada laserin tulosta millään kotiliuskoilla, mutta kai ne jossain määrin toimivat. Laseroinnissa on huomionarvoista lähinnä, että se voi sattua jäätävän paljon. Lähteenä varsinkin tämä kosmeettisten toimenpiteiden arvostelusivusto, joka näppärästi ilmoittaa worth it/not worth it -prosentit ja arvioijien määrät: Zoom Whitening Worth it? Reviews, Cost, Pictures - RealSelf En tiedä, onko eri lasereissa eroja kivun suhteen. Laseroinnin aikana hampaan rakenne kuivuu ja kipu johtuu siitä. Osittain valkaisutulos johtuu myös kuivumisesta ja hammas jossain määrin kellastuu taas, kun siihen palaa seuraavina päivinä kosteus.

Valkaisusta

Mulle on kolme kertaa tehty hammaslääkärissä valkaisu. Oralissa 10 vuotta sitten, sen jälkeen 2x medismilessa. Kaikkien jälkeen on vihlonut hampaat tosi paljon, mutta on todellakin ollut sen arvoista. Nyt tilasin Ebaysta tollasen valkaisusetin; en muista paljon maksoi, mutta ainakin alle 20€, koska en halunnut maksaa tulleja. Vähän jännittää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom