Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja ennen ja jälkeen kuva tätä tuotetta käytettäessä :jahas:
Ei mitään tietoa onko Suomessa, mutta laita sitä hampaisiin jos sillä kerran kirkkautta saa lisää. :Deli kannattaa otta paikat pois ennen valkaisuun menoa.
Kavin juuri ostamassa silmatippoja apteekista mun pomolle. ne tekevat sinisista silmista kirkkaammat. tama tuote siis myynnissa ranskan apteekissa. ei kuulemma saa myyda belgiassa.
onko tata suomessa ? vois menna tyohaasteluun krapuloissa.
eli kannattaa otta paikat pois ennen valkaisuun menoa.
Kavin juuri ostamassa silmatippoja apteekista mun pomolle. ne tekevat sinisista silmista kirkkaammat. tama tuote siis myynnissa ranskan apteekissa. ei kuulemma saa myyda belgiassa.
onko tata suomessa ? vois menna tyohaasteluun krapuloissa.
Nythän on Pepsodentilta tullut se uusi hammastahna, White Now, joka valkaisee hampaat muka jo ensimmäisellä käyttökerralla. Eilen hiplasin kaupassa sitä tuubia ja ei oikein vakuuttanut, kun siinä luki että "sisältää sinistä vaahtoa, mikä tekee hampaista valkoiset". Tai jotain sinne päin...Jeah :D
Mua on kiinnostanut tuo hampaiden valkoisu jo pidemmän aikaa. Mut mulla kun on tosi paha hammaslääkäripelko, niin olen sit luopunut koko ajatuksesta. Mihinkään ostostv:n mömmöihin mä en ole koskaan uskonut, mut hammaslääkärin käsittelyyn voisin luottaakin. Mut mä kun en sinne hammaslääkäriin ihan tosta noin vaan mene, niin pakko unohtaa.