Hampaiden valkaisusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
oli hyvä juttu... hammaslääkäri teki muotit joita pidän silloin tällöin ja tulos on hyvä eikä ongelmia.. olis vaan pitäny hommata jo vuosia sitten

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli täälläkin testattua tuota yotuelia tuubillinen enkä mä huomannut sillä mitään vaikutusta - niinkuin en millään muullakaan hammastahnalla. Sama se on varmaan millä saippualla sitä suunsa pesee. :)

Eilen ostin myös yotuelin tuubin. Uudempaa versiota siitä eli nonclassic.
Nyt 5 kertaa sen 3-5min harjaanneena uskaltaisin sanoa että ihan lupaavalta näyttää. Kellertävyyttä ylä- ja alahampaiden ikenenien läheisyydessä on vähentynyt, mutta ylähampaiden valkoinen keskiviiva on yhä jäljellä tosin ehkä vähemmän erottuvana kuin ennen.
Kokeilu jatkuu innokkaana.

http://www.hollywoodsmile.fi/

Tossa tommone paikka missä nää missit sun muut käy hampaitaan vaalennuttamassa. Kuulemma paras ja nykyaikasin menetelmä, mitä Suomesta löytyy. Jenkeissä kovinki yleistä tuo laservalkasu. Maksaa kyl hunajaa.

Sivuilta otettu;

"(Älä anna hämätä itseäsi epämääräisillä mainoksilla tai joidenkin hoitoloiden vakuutteluilla, joissa kerrotaan uusinta huippua olevasta "laserhampaidenvalkaisusta", mutta käytetäänkin tavallista valolähdettä, kuten Rembrandtia, BriteSmilea tai Zoomia, aidon laserin sijaan. LaserSmile™ on ainoa aito laservalkaisumenetelmä Suomessa.)"

Ja ennen ja jälkeen kuva tätä tuotetta käytettäessä :jahas:
case2Pict1.jpg

case2Pict2.jpg

Toinen kuva otettu salaman kanssa ja toinen ilman.:lol2:

Tv-shopista vaan se ihme geelihärpäke, niin kyllä on kohta semmone pepsodentti hymy, että ei mitään rajaa. :D

Olen mietiskellyt josko kävisin valkaisemassa hampaita. Onko parin vuoden aikana tullut lisää kokemuksia eri valkaisuista? Itse ajattelin kokeilla laser-menetelmää, se on ainakin noista uusin järjestelmä. Onko porukat käyneet kokeilemassa?

vaaleneeko paikat hampaissa samalla kun oikea hammas vaalenee? Ite oon kans miettiny hampaiden valkaisua mutta kun yksi hammas on näkyvältä/etupuolelta puoleksi paikka-ainetta.

Virossa on samat hinnat kuin Suomessa, ainakin niissä paikoissa jotka löytyy netistä. En viitsisi itse sinne lähteä arpomaan, jos vaikka kaikki ei suju hyvin.

Mulle sanottiin hammaslääkärissä, että paikat puhdistuvat valkaisussa siihen väriin joka niissä alunperin on ollut. Riippuu kuulemma siitä paikkamuovin väristä, miten se suussa erottuu valkaisun jälkeen.

eli kannattaa otta paikat pois ennen valkaisuun menoa.

Kavin juuri ostamassa silmatippoja apteekista mun pomolle. ne tekevat sinisista silmista kirkkaammat. tama tuote siis myynnissa ranskan apteekissa. ei kuulemma saa myyda belgiassa.
onko tata suomessa ? vois menna tyohaasteluun krapuloissa.

Kavin juuri ostamassa silmatippoja apteekista mun pomolle. ne tekevat sinisista silmista kirkkaammat. tama tuote siis myynnissa ranskan apteekissa. ei kuulemma saa myyda belgiassa.
Ei mitään tietoa onko Suomessa, mutta laita sitä hampaisiin jos sillä kerran kirkkautta saa lisää. :D

Voiskin piruuttaan hakea säkillisen eri tuotteita vaikka apteekista ja todeta kusetukseksi jokaisen.

Jos haluaa hampaat valkaista halvalla ja stressittömästi niin suosittelen Ebay:ta. Siellä on hampaidenvalkaisutuotteita myyviä putiikkeja aika hyvin. Samoja tuotteita mitä Suomessa hammaslääkärit käyttää kotivalkasussa mutta lätkäsee hintaan yhen nollan perään. Omasta mielestä paras mitä noista oon kokeillu on Opalescence. Sitä saa monen vahvusena, mitä vahvempi peroksidi %, sitä vähemmän aikaa sitä pidetään suussa. Vahvin eli 35% tais olla max tunnin suussa pari kertaa päivässä,mutta ehkä miedommasta kannattaa alottaa ja pitää esim öisin useamman tunnin.

On siellä muitakin vastaavia tuotteita, esim Day White joka toimii samallalailla, mutta tuon Opalescencen koostumus on sitkeintä ja pysyy paremmin suussa.

Siihen päälle kannattaa ostaa itsemuovattavat tray:t ja kuumassa vedessä muotoilla ja leikkailla omille hampaille sopiviksi.

Neljän tuubin satsin saa 10-15 dollarilla joka riittää about kertavalkasuun. Kannattaa toki ostaa varallekkin tavaraa, ne säilyy jääkaapissa vuoden tai pari ainakin. Postikuluista ei kannata maksaa paljon yli 10 dollaria, eli kannattaa valita sopiva kauppa joka toimittaa ulkomaille. Siihen päälle trayt jotka on 5 dollarin luokkaa. Eli noin 50 dollarilla (33e) valkasee hampaansa jo takuuvarmasti.

Nämä ei oo siis mitään tv-shoptuotteita, vaan toimii ihan oikeasti. Vaikutuksen huomaa jo parin päivän käytön jälkeen, ja riippuen lähtötilanteesta varmaan noin viikon päästä useimmat on jo tyytyväisiä. Sivuvaikutuksina voi tulla vihlontaa, ikenet vähän kipuilla jne. mutta ne lähtee yleensä aika nopeaan pois. En tiedä onko tämä maailman paras ja turvallisin keino valkaista hampaansa, mutta halvin ja helpoin ainakin. En ole hammaslääkäri, puhun vaan omista kokemuksista. Suosittelen omalla vastuulla. :)

Siis kirkastavat omaa väriä??. Jenkeissä löysin aikanaan silmätipat jotka kirkastaa valkuaisen ja eron kyllä huomasi varsinkin huonosti nukutun yön jälkeen.

Mä en kyllä enää sorru noihin kotivalkaisutuotteisiin. On ollut joskus muotit ja Opalescensea ja vihloi niin pirusti. Hammaslääkärini mukaan noi on vaarallisia kiilteelle, kun vahvat aineet on suussa tuntikausia viikossa. Vihlonta johtui kuulemma juuri tuosta pitkästä ajasta.

Olen ajatellut mennä ihan asiantuntijalle valkaisemaan hampaat vastaanotolle. Jos jollain olisi vielä kokemuksia ja suosituksia niin ottaisin mielelläni vastaan. Laser on nyt mun ehdokaslistalla korkealla, noista on tarjouksia ollut monessa paikassa.

Hampaiden valkaisu... tää on kyllä niiiin jenkkitouhua :lol2:

Musta on tärkeintä että ne rivit on suht suorassa, ja jos nyt ei aivan keltaiset oo.

Kyllä niistä valkoisista leegoista on hyötyä esim. mun alalla myyntihommissa. Asiakaspalvelussa toimii kanssa. Antaa luotettavamman ja raikkaamman vaikutelman.

Nythän on Pepsodentilta tullut se uusi hammastahna, White Now, joka valkaisee hampaat muka jo ensimmäisellä käyttökerralla. Eilen hiplasin kaupassa sitä tuubia ja ei oikein vakuuttanut, kun siinä luki että "sisältää sinistä vaahtoa, mikä tekee hampaista valkoiset". Tai jotain sinne päin...Jeah :D

Nythän on Pepsodentilta tullut se uusi hammastahna, White Now, joka valkaisee hampaat muka jo ensimmäisellä käyttökerralla. Eilen hiplasin kaupassa sitä tuubia ja ei oikein vakuuttanut, kun siinä luki että "sisältää sinistä vaahtoa, mikä tekee hampaista valkoiset". Tai jotain sinne päin...Jeah :D

Ton hammastahnan vaikutus onkin vähän kaksipiippuinen juttu, sillä se ihan oikeasti valkaisee hampaita jonkin verran (ei paljoa), joskin siinä onkin yksi iso mutta. Meinaan, että hampaat kyllä valkenevat vähän, mutta vain väliaikaisesti. Jopa itse ko. tuubin kyljessä lukee, että vaikutus on vain väliaikainen. Eli ei se siis ihan kusetusta ole, mutta en nyt tiedä, että kuinka hyödyllinen tuote on kyseessä.

Toisaalta onhan tuo tahna silloin ihan kiva, kun pitää mennä esim jonnekin juhliin tai ylipäätään näyttää edustavammalta, niin tolla sitten vaan harjailee ja kappas, hampaat onkin pikkuisen valkoisemmat. Paino sanalla "pikkuisen", koska ei tämä tahna nyt ihmeitä tee.

Jos haluaa oikeasti valkaista hampaitaan ja melko halvalla vielä, niin voin lämpimästi suositella Crest Whitestrips -systeemiä, joka on halpa ja ihan oikeasti toimii aika hyvin. Itse tilasin ameriikan mailta paketin noita, postikuluineen maksoi n. 30 eukkia. Hampaat valkenivat aika kivasti. Kahvin ja tupakan johdosta hieman kellertävät leegot saivat ylleen mukavan valkoisen lookin. Ei minulla nyt sentään mikään hollywood-smile ole, mutta tuollaiset melko luonnonvalkoiset hampaat. Itse olen tyytyväinen.

Mua on kiinnostanut tuo hampaiden valkoisu jo pidemmän aikaa. Mut mulla kun on tosi paha hammaslääkäripelko, niin olen sit luopunut koko ajatuksesta. Mihinkään ostostv:n mömmöihin mä en ole koskaan uskonut, mut hammaslääkärin käsittelyyn voisin luottaakin. Mut mä kun en sinne hammaslääkäriin ihan tosta noin vaan mene, niin pakko unohtaa.

Luehan sigus ja mee sinne vaa rohkeesti :P Ku eikös ton pitäs olla kuitenki täysin kivuton toimenpide?

Itseäni kans kiinnostanut. Ja kiinnostaa edelleen.

E: Typotus on taitolaji.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom