Ohhoh miten hieno muutos ja niin helposti k82:lla! Todella hieno juttu - hampaista kannattaa huolehtia!
Oon saanu tässä todeta kuinka loistavaa on kun on asiantunteva ja huolellinen hml!
Ikinä ei oo ollut rautoja, hammasluu on kunnolla valkoinen, reikiä ollut muutama mutta hammaskiveä kertyy kun on pieni suu ja tiukat hammasvälit.
Tänä kesänä puhkesi sitten viisauden hampaat (ennen sitä ihmettelin miksi niskat on leukohin saakka niin jumissa), toinen ien tulehtui silloin toista kertaa ja oli TODELLA kipeä..edes kodeiini ei auttanut. Kävin kotipaikkakunnalla (yksityisellä, mli) hml:ssä - huuhteli sitä NaCl:lla ja määräsi "miedon" antibiootin!! (wtf) Tilanne pahentui, kipu oli sietämätön ja se mitä sain nukuttua oli jääpussi poskella ja kaiken maailman mömmöt huivissa. Viikko meni melko pitkälti jätskin voimin :/
Olin todella epätoivoinen kipuineni. Menin päivystykseen (hki) yksityiselle n. klo 19, ilman soittoa/aikaa, hml (kirg) otti silti vastaan!!
Katsoi/kokeili tilannetta ja sanoi etten kestä edes puhdistusta tai parantavan aineen laittoa ilman puudutusta. Ja voin kertoa - ikinä en oo ollu onnellisempi ku sillon kun sain sen piikin!! Homma hoitui, otti samalla röntgenit, määräsi tujut antb+hiivalääkkeen samalla ja varasi ajan poistoon!
Hml oli todella mukava, asiantunteva sekä häneltä uskalsi kysyä vaikka mitä! Suositteli myös että kävisin kysymässä mielipiteen oikomishoidosta; 4 keskimmäistä alahammasta ovat ahtautuneet/työntyneet muuta rivistöä hieman eteenpäin. Samalla kysyin parin alahampaan epätasaisuudesta ja hän sanoi ettei kestäisi kuin hetki niin ongelma poistuisi hiomalla! ..ja mä kun ajattelin että se on joku iso proggis!
Nyt sitten konsultoimaan oikkaria. Tuntuu hassulta kun ei ikinä mitään ongelmia hampaiden kanssa ole ollut! Hampaat on ollu mulle aina niin tärkee juttu että haluaa hoitaa ne kuntoon kun on kerran mahdollista!
Ja kaikille jotka kärsivät keltaisista hampaista - suosittelen valkaisua, se tekee ihmeitä hymylle!