Hammassuojat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Useammasta paikasta en lukenut kuin hyvää ko. suojista mutta itsellä meni se keittely vaan taas reisille, vaikka tuli vielä se hifistelevä asennelevykin paketin mukana. Luettuja kommentteja ovat lähinnä olleet loistava istuvuus, jota en yllättäen itse täten saavuttanut. Voi toki hyvinkin olla etten vain osaa.

Oletko jo saanut hyppysiin?

Tässä:
Nyt on Oprot muotoiltu. Malli jonka siis tilasin, oli Opro Gold. Ensi tuntuma käsissä pyöritellessä oli, että suojat olisivat liian pienet omaan suuhuni, mutta miten kävikään.
Ensimmäinen muotoilu: Suojat eivät epähuomiossa osuneet aivan keskelle, eivätkä toisenpuolen ylälaidat muotoutuneet aivan ikenien mukaisiksi, mutta siltikin ne pysyivät suussa vaikka miten hytkyi ja pomppi.
Toinen yritys: nyt kaikki osui kohdalleen ja suojien istuvuus on aivan toiselta planeetalta verrattuna "normaaleihin" hammassuojiin. En saanut suojia pois ylähuulella työntämällä, kuten sain edelliset vaan ne täytyi tosissaan vetää sormilla pois suusta.

Tuon perusteella siis uskallan sanoa, että ovat kokeilemisen arvoiset suojat ja uskon, että ette tule pettymään :5:

HOXHOX! Suosittelen, että laitatte kylmän veden suuhun pillillä imien, jotta suojat säilyttäisivät muodon muotoillessa varmemmin. Itse huomasin, että jos joi suoraan kupista, niin imun aiheuttama paine katosi ja suojat eivät muotouneet aivan kunnolla. Toisella yrittämällä tein näin ja homma toimi ;)

Minä ainakin pesen.... Ostin tuossa jonkin aikaa sitten Opron suojat tuolta Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-Shop.fi kaupasta ja samalla myös semmoiset puhdistus tabletit. Toiminu todella hyvin ja hammassuojiin jää semmoinen erikoinen mutta aika mielyttävä mintun maku. Opro suojista pitää vielä sanoa et ainakin omassa käytössä olevat Opro Gold Premium suojat ovat olleet todella hyviä, ei oikeastaan mitään moitettavaa.

Mulla on Opro Silverit. Tilasin amazon uk:sta ja hintaa tuli posteineen joku 14 €, toimituksessa kesti vajaa viikko.

Mulla oli aiemmin Adidaksen 5 € suojat jotka meni noin sentin pidemmälle kuin mun takahampaat. Vaikka kuinka leikkasin niistä pois niin aina iski oksennusrefleksi. Mä olen siis naispuolinen ja leukaluu on aika pieni. Ajattelin sit näistä Oproista, et jos muokkautuisivat paremmin suuhun. Jo heti laatikosta ottaessa tajusin, että ne oli varmaan kolmanneksen pienemmät joka suhteessa kuin ne Adidakset. Keittäminen sujui mallikkaasti lasten suosiollisella avustuksella (dvd oli ihan hitti!) ja toisella lämmityksellä sain etuhampaiden etureunatkin suojaan sopiviksi.

Hengittäminen sujuu mahtavasti, suojat on nätit, niillä pystyy tarvittaessa jopa puhumaan ja ennen kaikkea: yhtään ei okseta! Näissä silvereissä on siis vähemmän niitä raitoja siellä sisällä kuin goldissa. Pelottaa ihan ajatella kuinka hyvät ne Goldit oliskaan :D

Yhtään osumaa en ole vielä näillä saanut, mutta sitä odotellessa...

Mä en ymmärrä, miksi en muka voi tilata Amazonista Opron hammassuojia suomeen? Ei kai noilla voi nyt olla mitään rajoitteita noiden kanssa.

Mä en ymmärrä, miksi en muka voi tilata Amazonista Opron hammassuojia suomeen? Ei kai noilla voi nyt olla mitään rajoitteita noiden kanssa.

Kaikki myyjät eivät halua toimittaa ulkomaille. Kyllä siellä on myyjiä, jotka niitä Suomeenkin toimittavat, itse ainakin ostin sieltä. Ebayssä tais tosin olla hitusen halvemmalla (Saksa tai UK).

Tilasin omat opron hammassuojat www.säännöt.fi :stä , silverit 14e ja goldit 20e. Halvemmat ainakin kun aikaisemmin postissa
mainitussa Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shopissa ja suomesta tulee. :dance: En sitten tiedä amazonin ja ebayn hinnoista , voi saada toki sieltä halvemmalla :wtf:

Itselle tuli noi Gold premiumit Ebayn kautta briteistä, hintaahan noille kertyi kokonaisuudessaan kotiintuotuna £16, eli varmaan jotain parikymppiä. Toimitusaika maksusta oli 3päivää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muutama vuosi on tässä kamppailtu ja ainoat suojat jotka olen saanut muokattua niin, että oikeasti pysyvät suussa on viiden euron halppikset. viidellä eri suojalla koetettu sen jälkeen.

Tuleekohan tässä silti tehtyä jotain väärin, vaikka nuo ohjeet nyt aina sangen yksinkertaiset onkin?

Lähinnä mietin, että kai ne hampaat pitää muokkausvaiheessa purra tavalliseen etupurentaan, eikä etuylä- ja alahampaat samalle tasolle?

Liian suuresta etupurennasta ei lääkäri ole ole puhunut koskaan, mutta näihin ainoisiin suojiinkin tuli pieni reikä etuhampaiden takapuolelle, luultavasti muokkaustilanteen puremisesta johtuen. Toinen vaihtoehto on tietenkin etten vain osaa.

Itselläni on hieman kiero hammaskalusto ja jäi noiden Oprojen kanssa muotoilu vajaaksi. Eivät kuitenkaan tipu suusta puhuessa, mutta ei niitä sielä voimalla tarvitse ulos ottaa.

Ohan tollanen hinta paljon varsinki jos viidellä eurolla saa toimivat suojat. Toisaalta taas hampaat on sellanen asia mitä ihan mielellään suojaa kunnolla ja jos tolla hinnalla saa just omaan tarpeeseen räätälöidyt erittäin hyvät suojat jotka kestää pitkää käyttöä niin 150€:kin on mielestäni hyvä sijoitus. Tai noh, sanotaan että on se satanen menny joskus huonompaanki käyttöön... ;E

Olen täysin samaa mieltä! Halvemmaks ja turvallisemmaks tulee kun sijoittaa hieman hammassuojiin. Kalliimmaks tulee jos tulee oikeesti kulmasta ja kovalla voimalla esim. polvi ja tyrkkäisee leegot mukanaan.
Eli toisin sanoen, mielummi maksaa ja pitää leegot suussa (:
Joskus vuosia sitte, ku ostin potkunyrkkeilyy hammassuojat, niin käytin hammmassuojia aamulenkillä. Tottuu paremmin. Tai näi ainakin itse totuin :)
Treenin iloa pojat ja tytöt!:dance:

Wilsonin viiden taalan suojilla mentiin melkein vuosi, sitten opron goldit (jostain syystä en ollut tyytäväinen), ja nyt viimeisimpänä Decasportin suojat ja olen todella tyytyväinen.

Pistin Ebay:stä tilaukseen Opron Silver mallin hammassuojat. Tulevat briteistä ja hintaa postikuluineen jäi huimat 11 €. Jäädään odottelemaan kustin polkemista ja katsotaan mitä saatiin.

Pistin Ebay:stä tilaukseen Opron Silver mallin hammassuojat. Tulevat briteistä ja hintaa postikuluineen jäi huimat 11 €. Jäädään odottelemaan kustin polkemista ja katsotaan mitä saatiin.

Pistä infoa sitten kun suojat saat, että miltä tuntuu...
Oon itse miettinyt samoja!

Pistä infoa sitten kun suojat saat, että miltä tuntuu...
Oon itse miettinyt samoja!

Suojat tulivat eilen postissa reilun kahden viikon odottelun jälkeen. Hyvät ohjeet tuli mukana, joiden mukaan sovitin suojat kuumassa vedessä. Jouduin muotoilemaan suojia useamman kerran ja lopulta sainkin ne sopiviksi. Suojat tuntuvat suussa oikein hyviltä ja siroilta, eivät paina, hierrä tai mitään. Odotin kuitenkin, että suojat pysyisivät paremmin kiinni hampaissa sillä kun aukaisen suun ne tippuvat pois ylähampaista. Ehkä ne eivät vain käy kunnolla leegoilleni.
Täällä lisää juttua ko. suojista: lifetimethoughtsblog.blogspot.com

Suojat tulivat eilen postissa reilun kahden viikon odottelun jälkeen. Hyvät ohjeet tuli mukana, joiden mukaan sovitin suojat kuumassa vedessä. Jouduin muotoilemaan suojia useamman kerran ja lopulta sainkin ne sopiviksi. Suojat tuntuvat suussa oikein hyviltä ja siroilta, eivät paina, hierrä tai mitään. Odotin kuitenkin, että suojat pysyisivät paremmin kiinni hampaissa sillä kun aukaisen suun ne tippuvat pois ylähampaista. Ehkä ne eivät vain käy kunnolla leegoilleni.
Täällä lisää juttua ko. suojista: lifetimethoughtsblog.blogspot.com

Itselläni on ollut kahdet Opron Goldit. Ovat pysyneet todella hyvin kiinni hampaissa, en tosin ole tarvinnut kuin yhden muokkauskerran kummallekin.

Laitoithan varmsti ne tarpeeksi löysänä suuhun ja "imit" kunnolla jäähtymisvaiheen ajan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom