Halvimmat DVD+r Dual layer spindleboxit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tape80
  • Aloitettu Aloitettu
Mistäs olette tilanneet? Olen muutamia ihan ok tarjouksia löytänyt, mutta jos tiedätte jonkin überhalvan paikan netissä niin ilmoittakaa.

Koteloitakin voisi olla hyvä saada samasta kaupasta, ei tosin mikään pakko...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
paskamaha2k sanoi:
http://www.nierle.de/
Tuolta kannattaa kattoa jos ulkomailta tilailu kiinnostaa, ite oon ollu osallisena porukassa pari kertaa mikä on tuolta tilannu, tavarat tulee hyvin perille ja hinnat on kohdallaan!

Sama mesta ja homma toimii ripeästi ja luotettavan oloisesti. Hinnatkin on suhteellisen kilpailukykyiset, riippumatta mihin vertaa.

Suosittelen :thumbs:

Ei kannata sitten ostaa mitä sattuu noname-merkkejä, ovat täysin paskoja monesti ja menevät äkkiä lukukelvottomiksi.

Tilattiin tuolta nierlestä ja kamat tuli nopeasti ja halvalla. Mutta:

Itse tilasin tämmöisiä (halpoja tietty): CMC Yellow, ja hyvin ovat palaneet ja toimineet ilman ongelmia.

Kaveri taas tilasi näitä GB Prodye, ja on sen jälkeen valitellut, että ainakin 50% on mennyt rikki polttaessa. Molemmilla pitäisi olla laadukkaat polttavat asemat. Ja ohjelmana Nero.

En tiedä sitten mistä tuo johtuisi. Sattuike maanantaikappale-boksi vai merkki huonompi? Onko tuo levyjen tilailu ihan tuurikauppaa? Cd-r levyillä ei ole vastaavaa itselle koskaan sattunut (eikä siis sattunut nytkään, vaan kaverille).

Itse en noista levyjen merkeistä mitään tiedä. Mitkä noista valmistajista sitten ovat hyviä ja mitkä eivät? Kannattaako ottaa halpaa (~20e) vai sitten noita astetta kalliimpia (~30e)?

Jos ei hirveitä määriä tilaa niin verkkokaupasta saa kanssa aika halvalla niitä mitkä tallinnasta tulee. Ja aika usein on tarjouksia, ettei tule postikuluja ollenkaan.

Nierle taitaa olla suosituin paikka. Sieltä on minullekin tullut jokunen levy ja ei mitään ongelmia. Viimeksi tilasin sonyn dvd levyjä ja koteloita. Nyt joku 10 levyä poltettu leffoiksi ja kaikki toimineet. Mutta taas esim kaupasta ostettu maxellin levyä ei edes asema tunnista vaikka aivan samankokoinen jne.

Mikä ero muuten noilla + ja - leveyillä on? Kun kuulemma kaikki asemat eivät tunnista kuin toisia. Minulla ovat toimineet kummatkin.

Back
Ylös Bottom