Haluaisko joku auttaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hihhi
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
ilmielävä sanoi:
Lenkin jälkeen ois hyvä syödä. Ei iske katabolia.Safka varmaan oli ihan hyvä, ei se kaurapuuro mullekaan uppoo. Joo ota tarpeeksi rauhallisesti, mutta heitä hevon helvettiin ne pinkit käsipainot jos niitä tarjotaan.

Mulla on sellaiset kotona, kahdetkin vinyylipainot, 1,1kg. ja 2,0kg.... :D Eiku oikeasti ne on sellaiset ku ostin joskus 9-vuotiaana ku isosisko osti jotkut painot ja mä halusin kanssa, niin äiti ei antanu ostaa painavempia.... :D

[/QUOTE]Mulla on sellaiset kotona, kahdetkin vinyylipainot, 1,1kg. ja 2,0kg.... Eiku oikeasti ne on sellaiset ku ostin joskus 9-vuotiaana ku isosisko osti jotkut painot ja mä halusin kanssa, niin äiti ei antanu ostaa painavempia....
HuH! Hyvät naurut sain tosta. :) Jotain iloa työpäivään. Onhan ne 9-vuotiaalle sopivat. Mutta niinkuin training day sanoikin niin kokeilemalla selviää. Sitten vaan lisätää vastusta (painoa) tarpeen mukaan. Muista tarkkailla edistymistäsi, vaikka joku treenipäiväkirja-tyylinen hässäkkä ratkaisu?!?

Joo teen treenipäiväkirjan tänne kunhan saan tilin ja saan siis maksettua vip-maksun.

hihhi sanoi:
Joo teen treenipäiväkirjan tänne kunhan saan tilin ja saan siis maksettua vip-maksun.

Se on ihan hyvä idea, mutta voithan sinä aloittaa treenipäiväkirjan pitämisen ihan perinteisellä kynä/vihko menetelmälläkin. Se on halpaa ja helppoa :)

Jos ei kaurapuuro nappaa, niin kokeile ruishiutaleita/puuroa. Mun suuhun se on paremman makuista ja ruishiutaleet myös raakana paremman makuisia, kuin kaurahiutaleet, rapeampia. Myös neljänviljan puuroa voit kokeilla. Ravintoarvoissa ei ole hirveen suuria eroja noilla peruspuurohiutaleilla, jotta sinänsä ei ole väliä.

Tässäpä muuten kätevä välipalamössön ohje (siis kylmä, jos puuro ei tod. maistu, syö vaikka tämmöistä):
- purkillinen rahkaa
- noin 0,5dl naminamiprotujauhoa (maku valinnainen)
- sopivaksi katsomasi määrä sopivia hiutaleita (mun suuhun siis ruishiutaleet parhaita)
- sopivasti maitoa ohenteeksi, että saa mössöstä semmoista notkeaa ja helposti nieltävää :D

Otetaan riittävän iso kulho tai lautanen. Pistetään rahkat siihen ja päälle hiutaleita. Niiden päälle protujauho, jonka jälkeen lorotetaan maitoa ja sekoitetaan. Sitten vain ruokalusikalla ääntä kohti.

Lisäkaloreita tuohon saa, kun pistää lisäksi sekaan pähkinöitä tai vaihtaa hiutaleet mysliin (sparin sokeriton esim.). Myös protujauhoa voi halutessaan pistää enemmänkin.

Tod.näk. toi satsi on sulle sopiva esim. kahdeksi tai jopa kolmeksi syömäkerraksi nyt alkuun, mutta ei haittaa. Kyllä se ainakin vuorokauden jääkaapissa säilyy. Ton voi maustaa muullakin lailla, esim. omenasose/kaneli yhdistelmällä :kuola: tai sitten käyttää vaikka vaniljan, suklaan tai mansikan makuista protujauhoa ja pilkkoo banaanin sekaan ja taas on :kuola: :D

Joko muuten hihhi olet kunnolla tutustunut Mistress Kristan saittiin, jonka linkitin tuonne aiemmin tähän ketjuun?

ai stumptuous.com? Joo mulla on se kirjanmerkeissä koneella.... Oon joo vähän jo katsellu. :)

Niin ja mä inhoan kaikenlaista puuroa, koska olen koko pienen ikäni JOKA AAMU syönyt ihan väkisin sitä... (paitsi nyt pari viimeistä vuotta....)

ps. ja training_daylle.... Että kyllä mä mielummin teen sen päiväkirjan tänne, kun on muita mahdollisia lukijoita: Tietoisuus pitänee mut kaidalla tiellä... :) Ja ilmeisesti täällä on myös joku "fanikanta" (ainakin teksteistä päätellen) joka haluaa lukea sitä. :D :D

hihhi sanoi:
ps. ja training_daylle.... Että kyllä mä mielummin teen sen päiväkirjan tänne, kun on muita mahdollisia lukijoita: Tietoisuus pitänee mut kaidalla tiellä... :) Ja ilmeisesti täällä on myös joku "fanikanta" (ainakin teksteistä päätellen) joka haluaa lukea sitä. :D :D

Ota ehdottomasti mukaan se treenipäiväkirja myös salille. Näet aina mitä olet edellisessä treenissäsi tehnyt, voi aina seuraavalla kerralla yrittää laittaa vähä paremmaksi, näin saa sitä kehitystä aikaiseen väkisinkin.

Ja siitä treenivihkosta vain kopsaat sitten tänne Pakkiksen treenipäiväkirjaan ne samat tiedot.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
miten tonnaria kannattaa syödä? Söin "tonnikalapaloja vedessä" -purkin niin että valutin vedet pois ja pistin ruokalusikallisen rypsiöljyä.... Eiks sitä öljyäki pitäny syödä? (jotai topiccia ainaki luin niin....) Ja sitte on tullu rahkaa aika hyvin syötyä tänään ja raejuustoa (ja ruisleipää tonnarin kanssa)... Olin myös puntilla.... Huhhuh.. Aika paljon söin mut varmaan kans kulutin sen.... :D Mä alan oppia...... ;)

hihhi sanoi:
miten tonnaria kannattaa syödä? Söin "tonnikalapaloja vedessä" -purkin niin että valutin vedet pois ja pistin ruokalusikallisen rypsiöljyä.... Eiks sitä öljyäki pitäny syödä? (jotai topiccia ainaki luin niin....) Ja sitte on tullu rahkaa aika hyvin syötyä tänään ja raejuustoa (ja ruisleipää tonnarin kanssa)... Olin myös puntilla.... Huhhuh.. Aika paljon söin mut varmaan kans kulutin sen.... :D Mä alan oppia...... ;)

Hyvin menee se tonnari ihan tuolleen vaan, olen itsekin paljon sitä rypsärin kanssa vetänyt. Jos taas haluaa kätevän aterian joka sisältää hiilareita ja protskua, niin keittää riisä sopivan määrän, sotkee purkin tonnaria jaukkoon ja mauisteeksi vaikkapa salsakastiketta. Todella hyvää, halpaa ja helppo valmistaa. Ja ravintoarvotkin kohdallaan.

hihhi sanoi:
miten tonnaria kannattaa syödä? Söin "tonnikalapaloja vedessä" -purkin niin että valutin vedet pois ja pistin ruokalusikallisen rypsiöljyä.... Eiks sitä öljyäki pitäny syödä? (jotai topiccia ainaki luin niin....) Ja sitte on tullu rahkaa aika hyvin syötyä tänään ja raejuustoa (ja ruisleipää tonnarin kanssa)...

No toihan meni aivan nappiin! Sä olet kyllä nopea omaksuja. Asiassa kuin asiassa. ;)

Mun pitää kans harkita tuota vipiksi siirtymistä siinä vaiheessa, kun Vip-osiolle tulee hihhin treenipäiväkirja. Itse asiassa Miken pitäisi pistää sulle ilmainen vippi, koska perässä hiihtää kumminkin satapäinen fanilauma, jotka ei muuten ikinä ryhtyisi vipeiksi. :D

No mitäs teit siellä punttisalilla?

EDIT: Timba79, sua kaivataan tuolla Kamppailuosastolla! Ninjat on tulessa! Vain sinä kelpaat erotuomariksi! Asia koskee Mielisairaita Hoitavaa Naista!

Tein faidran suunnitteleman treenin... Rinta, selkä, olkapäät, hauis...
mut oli ehkä vähän liian kevyt touhu tänää, ei tuntunu viel pal missää..... :rolleyes: tai siis selvinnee aamulla oliko liikaa.... :D (=saanko puettua aamulla....) No joo..
Kamala tynnyriolo.... Söin liikaa.... Melkein ohjeen mukaan jo... Nyt oon pahoillani (erityisesti Faidralle), mut viikonloppuna on pakko ottaa kevyemmin syömisen suhteen... lupaan silti syödä rahkaa ja raejuustoa... (mut mun kalorimäärien verran) :nolo: Mut siis ei pää kestä tätä ihraoloa...

Meni liikaa vuodatukseksi... Sori. Onko muuten joku unimääräkin olemassa mikä pitää vähintään nukkua jos treenaa? :D

hihhi sanoi:
mut oli ehkä vähän liian kevyt touhu tänää, ei tuntunu viel pal missää..... :rolleyes: tai siis selvinnee aamulla oliko liikaa.... :D (=saanko puettua aamulla....) No joo..
Kamala tynnyriolo.... Söin liikaa.... Melkein ohjeen mukaan jo... Nyt oon pahoillani (erityisesti Faidralle), mut viikonloppuna on pakko ottaa kevyemmin syömisen suhteen... lupaan silti syödä rahkaa ja raejuustoa... (mut mun kalorimäärien verran) :nolo: Mut siis ei pää kestä tätä ihraoloa...

Meni liikaa vuodatukseksi... Sori. Onko muuten joku unimääräkin olemassa mikä pitää vähintään nukkua jos treenaa? :D

Heh ihraoloa... Muista, mitä paremmin syöt, sitä paremmin kehityt! :whip: Ja levätä kannattaa mahdollisimman paljon, levossa lihas kasvaa.

Älä enää ajattele kuin pro-ana, kaloreitakin tarvitaan lihasten kasvatukseen. Ei sinusta mitään läskiä tule, syö vain niiden Faidran ohjeiden mukaan. :thumbs:

Se voi olla ihan hyväkin ottaa viikonloppu vähän rennommin. Tämä on kuitenkin aika iso muutos eikä kaiken tarvii tapahtua hetkessä. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa... :)

hihhi sanoi:

Muistapas, että tämä on sun projektisi, ei mun :) Itsesi vuoksi sun sitä tulee tehdä eikä siksi, että Pakkiksella tytöt ja pojat sanoi niin. Pienin askelin eteenpäin niin kyllä se siitä lähtee!

Punttitreeni ja erilainen ruokavalio voi jonkin verran kerätä nestettä, joten älä hämäänny siitä. Varsinkaan jos et ole käyttänyt paljon maitotuotteita aiemmin (rahkaa&raejuustoa) niin saattaa mennä hetki että kroppa tottuu. Mutta kyllä se siitä.

Ja kannattaishan sitä pyrkiä siihen kahdeksaan tuntiin unta vuorokaudessa... mutta unimääräkin on tosi yksilöllinen. Jotkut tarvii enemmän unta, toiset vähemmän.

Joo mun projekti, mutta olen siis tottelematon opetuslapsi. :D Niin ja joo olen huomannu että olen ihan turvoksissa koko ajan.... Kun tosiaan en oo yhtää oikeastaan käyttäny maitotuotteita... kalkki tullu vaan purkista pillereinä.... :nolo: Niin ja mulla on jääny joku uniongelma, en ole moneen kuukauteen nukkunu kuin max. 4h yössä... Ja en siis nytkään nuku vaikka pitäis... :( Kyllä mä kohta menen ku tiedän että saan unta. (vielä en saa)..

hihhi sanoi:
Joo mun projekti, mutta olen siis tottelematon opetuslapsi. :D Niin ja joo olen huomannu että olen ihan turvoksissa koko ajan.... Kun tosiaan en oo yhtää oikeastaan käyttäny maitotuotteita... kalkki tullu vaan purkista pillereinä.... :nolo: Niin ja mulla on jääny joku uniongelma, en ole moneen kuukauteen nukkunu kuin max. 4h yössä... Ja en siis nytkään nuku vaikka pitäis... :( Kyllä mä kohta menen ku tiedän että saan unta. (vielä en saa)..

Unettomuus on varsinkin dieetillä aika monen riesa. Kun kalorit vedetään alas (ja ollaan vielä vähähiilarisella ruokavaliolla - et ole tässä threadissa ainakaan maininnut juuri syöneesi hiilareita) ja lisäksi liikutaan paljon, (muistaakseni) serotoniinintuotanto heikkenee. Täällä Pakkiksella on muistaakseni paljonkin ketjuja asiasta... lueskelin niitä itsekin keväällä kun olin dieetillä ja uni ei välillä meinannut tulla millään. Kroppa kai käy jotenkin ylikierroksilla. Siispä edelleen se neuvo olis SYÖDÄ KUNNOLLA. Illalla vaikka pala ruisleipää kunnon kalkkunaleike- tai tonnikalapäällysteellä niin luulis uni maittavan.

Oletko huomannut että tiettyjen ruokien syöminen päivän aikana auttais unettomuuteen? Mulle paras unentuoja on pikkutytöstä asti ollut kuuma maito hunajalla :)

Kuuma maito hunajalle, kuulostaa jännältä :)
Mulla auttaa unettomuuteen harjoite: n. puolen tunnin lenkki, yhdistettynä meressä uinti (nyt alkaa jo viileneen, mut se on vaan hyvä) ja lenkin jälkeen kuuma suihku/sauna. Sen jälkeen uni tulee hyvin. Vaikka voisi kuvitella että kroppa kävisi ylikierroksilla???
Täytyy kai sit jossain vaihees iteki siirtyy vipiksi, niin voin seuraa tätä edistystä. Ja voin kattoo puntti-mimmien kuvii :D
Haa muilla viikonloppuna off-päivä syömisestä -> sikamätöt, hihhillä ano-päivä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom