Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hihhi sanoi:Hmm. mitä mieltä, pitäiskö mun (ens tilin jälkeen) ruveta vipiksi ja alkaa pitää treenipäiväkirjaa? Helpompi ois kai pitää itsensä sillä tavalla "kaidalla polulla"...
hihhi sanoi:Noniin ekat ehrmannit ostettu, iltapalaksi söin sellaista jonkun täällä neuvomaa raejuustomössöä... Ainoa etten jaksanu syödä siitä kuin kolmanneksen... Tie tulee olemaan piiiitkä ja kivinen.... *huoh*
hihhi sanoi:Noniin ekat ehrmannit ostettu, iltapalaksi söin sellaista jonkun täällä neuvomaa raejuustomössöä... Ainoa etten jaksanu syödä siitä kuin kolmanneksen... Tie tulee olemaan piiiitkä ja kivinen.... *huoh*
..Mutta palkitseva :thumbs:hihhi sanoi:Tie tulee olemaan piiiitkä ja kivinen.... *huoh*
hihhi sanoi:Huuh. Mä en tosiaan ole tottunu noin täyttävään ruokaan. Huono omatunto on koko ajan vaikka en ole syöny viel puoliakaan niistä annoksista ku pitäis (Faidran ohjeen mukaan)...
Ja OT: Hauska tiejuttu tosiaan...
Aivan. Sillähihhi sanoi:(tulis jo palkka, pääsis vipiksi)
hihhi sanoi:ou jee, edistystä... jaksoin kokonaisen ehrmannin välipalaksi... :D
hihhi sanoi:Muttamutta... aiheeseen. On jo niin pakko päästä salille ekaa kertaa oikein tosissaan, että vaikka yliopiston salille pääsee vasta ens viikosta eteenpäin, niin huomenna menen jo. Meen yhdelle toiselle salille, niin saa tämänki alkuun jo kunnolla. Lauantaiksi ajattelin sitte lepoa. Ja sunnuntaiksi aamulenkkiä... Ma-ke-pe olis punttipäivät ja ti lepo. Kuulostaako hyvältä?
ilmielävä sanoi:Lenkin jälkeen ois hyvä syödä. Ei iske katabolia.Safka varmaan oli ihan hyvä, ei se kaurapuuro mullekaan uppoo. Joo ota tarpeeksi rauhallisesti, mutta heitä hevon helvettiin ne pinkit käsipainot jos niitä tarjotaan.
hihhi sanoi:Niin joo training_dayn kommentista tuli mieleen, että mulla ei ole hajuakaan minkäkokoisilla painoilla aloittaa... Eikä myöskään et mitä kaikkea pitäs venyttää... siis niitä lihaksia tietty mitä treenaaki mut en mä varmaan tiedä edes et mitä venytysliikkeitä pitäis milleki lihakselle tehdä.. No joo... Ehkä mä aloitan jollai kilon painoilla... :D tai sit en....