Koulu alkaa 5. syyskuuta, joten siitä eteenpäin pääsee taas aktiivisesti punttikselle.
Nyt tahtoisin alottaa jonkun järkevän ohjelman, ja tarvitsisin neuvoja sen aloittamiseen. Arvelin, että täältä vois saada vinkkiä ja kannustusta. :whip:
Joten ohjeita. Annan kyllä taustatietoa enemmänkin jos joku oikeasti haluaa neuvoa...
muoks. niin sori, viesti saattaa olla epämääräisesti muotoiltu, mut olen uusi täällä , ja en tiedä ihan mistä lähteä liikkeelle.
Nyt tahtoisin alottaa jonkun järkevän ohjelman, ja tarvitsisin neuvoja sen aloittamiseen. Arvelin, että täältä vois saada vinkkiä ja kannustusta. :whip:
Joten ohjeita. Annan kyllä taustatietoa enemmänkin jos joku oikeasti haluaa neuvoa...

muoks. niin sori, viesti saattaa olla epämääräisesti muotoiltu, mut olen uusi täällä , ja en tiedä ihan mistä lähteä liikkeelle.

eikö oo kätevämpää sekoittaa rahkaan ananasmurskaa eikä viipaleita, tulee koostumukseltaan tasaisempaa mössöä ja maistuukin paremmalta!
Käy heti huomenna ruokakaupassa (ainakin Alepat ja SMarketit myy) ja poimi pari purkkia Ehrmannia ja joku sokeriton Fun Light (vadelma ja sitruuna on mun suosikkeja) ja sitten maistelemaan. 
)