Halppis MP3-soitin

Gigantti mainostelee EuroLine-merkkistä MP3-soitinta. 1 GB muisti ja hintaa vian 59 euroa. Onko kellään kokemusta kyseisestä soittimesta tai näistä halpismerkeistä ylipäätään? Mitäs parempaa näissä kallimmiissa soittimissa on?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä oon kaverin Logik-merkkistä(se 4gb soitin gigantissa) näppäilly, niin halvaltahan se näyttää ja tuntuu, käyttöliittymä on myöskin suoraan sieltä... mutta kyllä se kaveri on loppujenlopuks ollu tyytyväinen ostokseensa, kait tuo hinta vaikuttannu päätökseen aikaste paljon(hinta/laatu).

mulla oli 512 halppis soitin, jonka annoin pikkusiskolle. Hyvin toimi ja vähemmän siinä oli vikoja kuin kavereitten creativeissa. Käyttäisin sitä vieläkin, mutta muisti loppui kesken.

Gigantti mainostelee EuroLine-merkkistä MP3-soitinta. 1 GB muisti ja hintaa vian 59 euroa. Onko kellään kokemusta kyseisestä soittimesta tai näistä halpismerkeistä ylipäätään? Mitäs parempaa näissä kallimmiissa soittimissa on?

Ostin jouluna -05 kyseisen soittimen ja olen vaihtanut sen kaksi (2) kertaa. Tämän jälkeen vaihdoin kokonaan merkkiä.

Eli en suosittele

Nyt omistan ADVENT merkkistä mp3-soitinta (Gigantista) 512mb taitaa olla saman hintanen kun toi eurolinen 1gb.... ADVENT on toiminut erittäin hyvin!!

Ite ostin jonku halppis mp3-soittimen ja tosi hyvin on toiminut, patteritkin kestää melkein oman eliniän :D . Kovalevy ei ole kuin 512. Hintaa oli jotain 25e.

Ite ostin jonku halppis mp3-soittimen ja tosi hyvin on toiminut, patteritkin kestää melkein oman eliniän :D . Kovalevy ei ole kuin 512. Hintaa oli jotain 25e.

Mistä sait noin halvalla ton soittimen..? Ei oo itellä varaa paljoo enempää laittaa mp3 soittimeen..

Mistä sait noin halvalla ton soittimen..? Ei oo itellä varaa paljoo enempää laittaa mp3 soittimeen..

Espoon omenasta, ja sieltä liikkeestä nimeltä Clas Ohlson Oy, se on joku yleinen kodinkone/työkalutarvikekauppa. 2 vuoden takuu.

Tuo koko oli joko 512 tai pienempi, nyt tuli muistikatkos. :)

Back
Ylös Bottom