Halpisrenkaat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kohmelo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Uusien vanteiden ja renkaiden osto edessä nyt keväällä...Millaisia kokemuksia teillä on "halpisrenkaista"? Katselin juuri 17 tuumaisia kesärenkaita ja näitä merkkejä joista en ole kuullutkaan saa jopa 400 euroa halvemmalla per sarja, kuin esim. Michelinin renkaita. Ajattelin vain, että kannattaako kuitenkaan panostaa kaksi kertaa kalliimpiin renkaisiin, jos näissä ei ole kuitenkaan niin paljon eroja...

P.S vähän ajetut 17 tuumaiset renkaat+vanteet ovat myös harkinnan alla, jako 5*112 (audi A4)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Halpaa ja hyvää ei ole olemassa. Ja varsinkin pinnatuista neuvon pysymään erossa.
Olisi tiedossa yksi sarja aluvanteita ja renkaita mutta muistaakseni menee yli 1000€ paketti. Ja juuri tuolla jaolla ja koolla. Missä asut?

Zone-sarja -42%
halpoja on olemassa kohtuullisia, mutta sikaa säkissä ei kannata mennä ostamaan vaan yrittää etsiä sellainen tyyppi käsiinsä kenellä kyseinen sarja on alla ja käydä koe ajamassa ne. uudessa autossa paskat renkaat, on sama asia ku ajais jollain vanhalla lintalla. renkaat on tärkein tekijä ajettavuudessa.

Eikö autolla ajaessa auto ole tiessä kiinni 4 kämmenen kokoisella läntillä??
Renkaat siis lieneen väärä paikka pihistellä.
Kyllä niistä renkaista tulee varmaan äkkiä melko halpa henkivakuutus....

japa sanoi:
Halpaa ja hyvää ei ole olemassa. Ja varsinkin pinnatuista neuvon pysymään erossa.
Olisi tiedossa yksi sarja aluvanteita ja renkaita mutta muistaakseni menee yli 1000€ paketti. Ja juuri tuolla jaolla ja koolla. Missä asut?

Pääkaupunkiseudun lähellä. Tein tarjouspyyntöjä liikkeisiin ja sain tarjouksia, missä uudet vanteet ja erilaisia merkkirenkaita saa noin 1200 eurolla, joten varmaan kuitenkin kallistun tuon uuden setin puolelle. Kiitos kuitenkin.

Onhan se ihan totta, että nämä renkaat ovat kuitenkin tärkeä osa auton ajo-ominaisuuksia, joten en kyllä varmaan ala niissä tinkimään.

Itse ajelin Agin uusiorenkailla ja täytyy kyllä sanoa että aivan tyytyväinen olen ollut. Ja en nyt muista missä testeissä juuri Agin uusiorenkaita kehuttiin hyvän hinta/laatusuhteen ansiosta.

Niin ja onhan sitten Aurora renkaat jotka on todella halvat ei pinnatut. Tosin itsellä ei niistä kokemusta.

phy73 sanoi:
Kato http://www.audiclub.fi/audifinns/index.php siellä on aika paljon renkaita ja vanteita myynnissä. Itse ostin viime kesänä ruotsista Audi A4:ään 8x18" Pirelli Pzero Rossoilla alle tonnilla alle laitettuna, uusilla lukkopulteilla.

Siis minkäkautta nämä vanteet ja renkaat ostit? Kävin katselemassa tuolta linkistä, useiden kumit ovat vaan turhan loppuun ajettu. Ajattelin tilata rengasonlinen kautta renkaat ja varmaan sitten vanteet jostain liikkeestä Suomesta. Rengasonlinen kautta tuntuu saavan halvemmalla renkaat, kuin liikkeestä lähtisi niitä ostamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
-sleeper sanoi:
Itse ajelin Agin uusiorenkailla ja täytyy kyllä sanoa että aivan tyytyväinen olen ollut. Ja en nyt muista missä testeissä juuri Agin uusiorenkaita kehuttiin hyvän hinta/laatusuhteen ansiosta.

Niin ja onhan sitten Aurora renkaat jotka on todella halvat ei pinnatut. Tosin itsellä ei niistä kokemusta.

Itselläni on Aurorat eikä valittamista. Hyvät ajaa, suht hiljaiset ja pitää ihan tarpeeksi ja oli halvat.. Hinta-laatu suhteeltaan erinomaiset!

On noissa halvemmissa renkaissa ihan ajatusta, en siis tarkoita pinnoitettuja. Monesti ovat hiljaisia ja käytössä mukavia (eivät vetele). Monet kalliit renkaat, jotka ovat ehkä hieman parempia jossain pujotteluradalla ovat huonoja näissä asioissa. Turvallisuuden kannalta ehkä on paras tapa ostaa renkaat joita on varaa vaihtaa riittävän usein. Turvallisuuden kannalta ei ole paljoakaan väliä sillä, kuinka monta kymmenystä se testivoittaja oli jossain pujotteluradalla nopeampi jos se sitten pitää ajaa kalliin hintansa vuoksi loppuun.

kohmelo sanoi:
Uusien vanteiden ja renkaiden osto edessä nyt keväällä...Millaisia kokemuksia teillä on "halpisrenkaista"? Katselin juuri 17 tuumaisia kesärenkaita ja näitä merkkejä joista en ole kuullutkaan saa jopa 400 euroa halvemmalla per sarja, kuin esim. Michelinin renkaita. Ajattelin vain, että kannattaako kuitenkaan panostaa kaksi kertaa kalliimpiin renkaisiin, jos näissä ei ole kuitenkaan niin paljon eroja...

Ainakin Nexen merkkisistä halpisrenkaista on ihan positiivisia kokemuksia (koko 235/40 17).. Normaalikäytössä ihan ok niin melultaan, kuin ajattavuudeltaankin :thumbs: , mutta driftailut kuivalla asfaltilla kannattaa jättää väliin.. Nimittäin silloin irtoaa paloja :nolo:

Osta Minervat. Todellinen säästäjän unelma: olleet auton alla jo kolme kesää ja käytännössä vieläkin kuin uudet - eivät ole kuluneet yhtään. Ei sitä pitoakaan kyllä ole, sadekelillä sivuttaispito on nolla ja mutkissa/motarin rampeissa saa ajaa kahta kymppiä. Mutkateillä pääsee aika helposti vinguttamaan kumia. Kivikovat renkaat, jotka ei pehmene edes helteellä. Kuivalla kelillä toimivat paremmin, mutta kyllähän sitä eron huomaisi jos esim. sattuisi tosissaan jarruttamaan. Ei välttämättä auto pysähdy ihan samaan tapaan kuin paremmilla renkailla.

Kyllähän niillä ajaa, mutta ei niihin voi luottaa missään olosuhteissa. Suositeltava ostos käytännössä vain silloin, kun haluat laittaa autosi myyntiin ja tarvitset kahdet renkaat (jostain syystä ostajat aina vaatii kahdet renkaat).

Itselle tuli hankittua Marangonin Vantot. Eipä ole ollut valittamaista ainakaan toistaiseksi. Hinta kuitenkin aika huimasti halvempi kuin esim Michelissä. Kulutuskestävyydestä ei toistaiseksi osaa sanoa mitään, mutta hiljaiset ovat ajaa..

Halpisrenkaista tuli mieleen, että aivan liian usein näkee sen typerän teon että ostetaan järkyttävän isot vanteet ihan ulkonäön takia ja kun rahaa ei jää kunnon renkaisiin, laitetaan niille jotkut halvat paskat, kun samalla rahalla saisi tuuman pienemmät vanteet ja paljon paremmat kumit....

phy73 sanoi:
http://www.kmdack.com/indexfi.php Kannattaa soittaa, ne ei vastaa mailiin.

Vielä tällainen kysymys. Katselin tuolta Ruotsin puolelta vanteita ja lähes kaikki 17" vanteet oli lähtöhinnaltaan 2500-> kruunua, onko nämä ilmoitetut hinnat kappale, vai koko sarjan hinta? Olen ehkä tosi :david: , jäi vain mietityttämään, että voiko Ruotsissa olla näin paljon halvemmat vanteet??

Pää asia minun mielestäni noita halpoja renkaita ostettaessa on se, että ne eivät missään tapauksessa ole pinnatut.
Itse en ole ostanut kuin yhdet kunnon merkki renkaat ja ne olivat aivan loppu 2 kesän jälkeen.Ovat kyllä jonkin verran hiljaisemmat kuin nuo halpikset, mutta kuluvatkin aivan sairaan nopeasti,joka ilmeisesti johtuu hieman pehmeämmästä kumi seoksesta.
Juuri myin pois 2 kesää alla olleet 17" ja kummeissa oli vielä pintaa 5-6mm,olisko ollu jokku falkkenit en oo varma mutta aivan toimivat kummit oli.
Nytkin tallissa odottaa alle laittoa 19" joissa on nankang kummit.
Noista hinnoista en nyt osaa niin sanoa,mutta itse en alkais mistään muista maista katsella kun täältäkin saa aika halvalla vanteita.
Pari vuotta sitten maksoin 17"vanteet ja 215/40 renkaat 650€ ja nyt niistä sain 400€ noi 19" 235/35 makso 1390€ noistakin oli 100€ halvempi tarjous toisaalla mutta halusin kiillotetut vanteet niin päädyin pikkasen kalliimpiin.
Tokihan sitten löytyy vanteita jotka maksaa 1000€ kappale mutta ne onkin sitten tarkoitettu rahamiehille.
Noita vanne sarjoja kun netissä katselee niin ei niistä välilä ota pirukaan selvää että onko ne kappale vai sarja hintoja.Jos vaikka kappale hinta on 500€ ja menet sitten niitä kyselemään, niin se hinta tippuu 600€sarja näin ainakin omalla kohdallani monessa paikassa.

Itse ostin viime kesänä Maxxikset ja olen ollut erittäin tyytyväinen niihin. Antavat vielä 30-päivän tyytyväisyystakuun niinhin tehtaan puolesta eli jos ei mielytä, vie takaisin ja saat rahat pois. Maxxis tosin taitaa olla jopa kohtuullisen arvostettu merkki jenkkilässä, vaikka Suomessa aikas tuntematon. Tosin joka kaupungissa noita ei suomessa taideta myydä...

itse spinnasin bemarilla tossa kehäIII:lla 180-astetta tänään. Alla ei ole edes halpisrenkaat, mutta vannon että ei koskaan tule mun auton alle!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom