WTA
Banned
- Ikä
- 42
Johtuuko tämä lopputulema tuosta spinnauksesta. Ei taida olla mitään tekemistä halpisrenkaiden kanssa jos ei osaa autolla ajaa.Tyggis sanoi:mutta vannon että ei koskaan tule mun auton alle!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Johtuuko tämä lopputulema tuosta spinnauksesta. Ei taida olla mitään tekemistä halpisrenkaiden kanssa jos ei osaa autolla ajaa.Tyggis sanoi:mutta vannon että ei koskaan tule mun auton alle!
Tyggis sanoi:itse spinnasin bemarilla tossa kehäIII:lla 180-astetta tänään. Alla ei ole edes halpisrenkaat, mutta vannon että ei koskaan tule mun auton alle!
Tyggis sanoi:Lähinnä tarkoitan, että en enään aio säästellä renkaita ostaessa. Ei ole paskapuhetta, että vaikka renkaissa olisi pintaa ne tulisi vaihtaa viimeisään 3 vuoden välein. Tollanen spinnaus ja kuolemaa silmiin katsominen avaa vähän niitä rahapussin nyöriä.
Tyggis sanoi:Saksasta renkaat, voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu. Mistä firmasta tilaat ne, onko aikaisempia kokemuksia ja saako myös auton renkaita?
Rengas- Onlinen hintoihin ainakin sisältyy toimituskulut, joten ei ole hyötyä.Tyggis sanoi:olisko kimppatilaus? säästäis postikuluissa
Jos budjetti on rajoitettu, niin jotkut paikat tarjoavat renkaita myös käytettyinä. Pk-seudulta mm. undergroundmotorsport
. Tähänkin joku vois todeta että ei se mitään maksa kun tuntee jonkun alan liikkeestä, mutta jollei tunne niin esim vianorilla 4 rengasta vanteille + tasapainotus = 65e ..
rengas myyjänä voin sanoa että niitä urpoja on pilvin pimein jotka ostaa ensin kalliit vanteet mutta sitten ei oo vara ostaa renkaita.