Halpisproteiini haussa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarkko
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt on taas purkki lopussa ja on tarkoitus hankkia lisää proteiinia tilalle.

Proteiini tulee palautusjuomaan sekä protskudrinkkeihin joita menee myös välipalana.

Kiikarissa olisi yksi edullinen proteiini mutta en viitsisi ostaa 5kg ämpäriä jos on ihan paskaa kamaa.

Kyssäri modeille: voinko kysyä erään nettikaupan myymästä tuotteesta kommentteja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkoitus olisi hommata Nutriplussan 90+ protskua mutta hiukka epäilyttää toi että kuinka paljon siinä on soijaa tms. eli onko vatsa ihan kuralla koko ajan. Ravintoarvot näyttäisi hyvältä: proteiini 90,2%, hiilari 1,5% ja rasva 1,4%.

Aiempi protsku on ollut ProPower Whey 1.8 kg ämpäri joka on ollut melko hyvää mutta hiukka siitäkin tulee ilmavaivoja.

Eli jos joukosta löytyy Nutriplussan vannoutuneita kannattajia/vihaajia niin heittäkää hieman kommenttia että kuinka "fart-free" tavaraa se on.

Heittäkää myös vinkkejä perusprotskuksi joka olisi hyvää (lue alle 20e/kg ja vähä-laktoosinen)

No ei se välttämättä niin sentin päälle ole mutta aina sitä yrittää löytää sen halvimman...

Mitenkäs tuo kun tossa on noin paljon hiilaria mukana, toihan menis melkein jo sellaisenaan palautusjuomana (1:3.7 suhteella)

Itse tulee aina laskettua jauhoista puhtaan proteiinin kilohinta joka tuossa näyttäisi nousevan jo melko korkeaksi (2x Nutriplussa).

Aina on tullut käytettyä proteiinina perusheramössöä joka on sen alle 20e/kg (proteiinina) ja eri threadeja lukeneena en ole vakuuttunut kalliimpien tarjoavan minun tarkoituksiini välttämättä parannusta.

Mike

Minua kiinnostaa tuo Bull`s Basic Protein mutta en löydä mistään sellasta tietoa, että missä suhteessa siinä on nuo eri proteiinit? Paljonko heraa, paljonko maito ja paljonko soijaa. Olisin ikikiitollinen jos sinä (tai joku muu) viitsisi vastata.

Originally posted by jarkko
Nyt on taas purkki lopussa ja on tarkoitus hankkia lisää proteiinia tilalle.

Proteiini tulee palautusjuomaan sekä protskudrinkkeihin joita menee myös välipalana.

Kiikarissa olisi yksi edullinen proteiini mutta en viitsisi ostaa 5kg ämpäriä jos on ihan paskaa kamaa.

Kyssäri modeille: voinko kysyä erään nettikaupan myymästä tuotteesta kommentteja?

Jos tosi halpaa haluut niin ota wrangen riisiproteiinii...
Okei maku aika :urjo: mut kyl tottuu.

Originally posted by XeX
Minua kiinnostaa tuo Bull`s Basic Protein mutta en löydä mistään sellasta tietoa, että missä suhteessa siinä on nuo eri proteiinit? Paljonko heraa, paljonko maito ja paljonko soijaa. Olisin ikikiitollinen jos sinä (tai joku muu) viitsisi vastata.
Itse asiassa pussin kyljessä ei ole erikseen sanottu eri proteiinilähteitten keskinäisiä suhteita. Perustana ultrasuodatettu herakonsentraatti, joten sitä varmaan suurin osa ja pienemmät määrät sitten soija- ja maitoproteiinia antamassa proteiinille pitkäkestoisempaa vaikutusta. Mun mielestä kyllä hyvä välipala/iltapalaprotsku ja hinta-laatusuhdekin hyvä.

Osta bullssin basic mansikkaa. Ei tartte valittaa pahaa makua ja hintaakaan ei oo älyttömästi. Mä en menis ostamaan mitään maustamatonta. Bulls on jees!

Originally posted by Odu
Osta bullssin basic mansikkaa. Ei tartte valittaa pahaa makua ja hintaakaan ei oo älyttömästi. Mä en menis ostamaan mitään maustamatonta. Bulls on jees!

Kiitos vastanneille.

Olen tähän asti sekoittanut itse heraa, maito ja soijaprotskaa mutta se maku, se maku. Soija on niin hirveän makuista sontaa, että se pilaa 1/4 osanakin muiden maun (vaikka herana on ollut fastin mansikka). HYI HITTO.
Ja toisena vaikeutena on eri protskien sekottaminen (teen koko kuukauden satsin yhdellä kertaa) sillä se on melkoista sotkemista kun ei löydy tarpeeksi isoa astiaa missä sekoittaa. Jätesäkissäkin olen joskus sekoittanut, mutta proteiinipölyä on koko keittiö täynnä kun sitä lappaa lopulta purkkeihin. Siksi tuollainen "valmismassa" olisi helppo ratkaisu vaikka hivenen kalliimpaa onkin.

minulla oli tuota US bulkkia (mansikka) joka sisälsi soijaa. en voi kyllä maun puolesta suositella. ihan kun puuroa olisi juonut. tosin siinä taisi olla myös paljon jotain vehnänalkiohässäkkää yms.

Miksis täällä haetaan halpis proteiinia ja sit etitään jotain pikkupussia? Eikö sitä joka äijällä kuitenkin mene ämpäritolkulla vuoden mittaan. Pakkis-kaupan paljousalennuksista en tiedä, mutta itse olen eräistä muista liikkeistä ostanut noin 200-300 euron läjissä ja tulevat halvaksi. Heraa saa 12 euron kilohinnalla, eli protskugramma maksaa 1,44 senttiä. ;)

Itse ostin juuri kaksi 900 gramman pussia erään tamperelaisliikkeen halpisheraa. Mausta (ja lukemista päätellen) tuote lienee aivan samaa kuion esim. nutriplussan matsku. Menee siis mukavasti alas maustamattakin, vaikka silloin tällöin soosaan mukaan banaania. Hintaa oli kymmenen egeä/pussi.

Originally posted by Odu
Oisko kellään mitään hajua millä nää bullsit on makeutettu? Ei haluis aspartaamia saati asesulffaami K:ta mättää turhaan nassuun...

Re: Re: Halpisproteiini haussa...

Originally posted by battleaxe
Jos tosi halpaa haluut niin ota wrangen riisiproteiinii...
Okei maku aika :urjo: mut kyl tottuu.

Riisiproteiinia??? Tämän täytyy kyllä olla vitsi???

No joo, perushalpisheraa haulitornin juurelta matkamuistoksi tarttui minunkin matkaani. Pienenä himpulana naisenrimpulana (alle 100kg) yritän sitten nieleskellä sitäkin että kasvaisin. Yök, mutta kuitenkin aika hyvää kun lisää vähän kaakaojauhetta (oikeaa sellaista, rasvoineen kaikkineen).

Re: Re: Re: Halpisproteiini haussa...

Originally posted by Akikonomu
Riisiproteiinia??? Tämän täytyy kyllä olla vitsi???

Face it, se ei ole vitsi. Riisiproteiiniahan on ollut myynnissä jo pitempäänkin.

Onko kukaan vielä maistanut ProPowerin uutta suklaa-caramel wheytä? Itse olen vetänyt muutaman pöntön tuota ProPowerin maustamatonta wheytä, mutta ajattelin kokeilla tuota, kun alkaa pikkusen kyllästyttämään neutraali maku. Hintakaan ei näyttäisi olevan kovin paha verrattuna monien muiden valmistajien maustettuihin protskuihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom