Halpisherat, ystäviä vaiko vihollisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slikki
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Rahkanaama, jos itseäsi köyhäksi viittaat, niin onko Pakkotoisto sitten jotenkin pois lompakostasi? Ainakin kommenttisi muualla ovat kohtuullisen pakkotoisto vastaisia.
Juu, omasta puolestani minä puhun. En ole varma mitä tarkoitat tuolla pakkotoisto vastaisuudella. Jos tarkoitat sitä kun kritisoin Fastin (Funcfoodin) hinnoittelupolitiikkaa, niin sitä ei kannata ottaa henkilökohtaisesti (pakkotoistovastaisena).

Yleensäkkin jos kritisoin jotain, sanon sanottavani ajattelematta sen tarkemmin kuka on kohteena. Tästä johtuen minua on aiemmin syytetty *** vastaiseksi ja nyt Pakkotoisto vastaiseksi. Mitähän seuraavaksi? :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No sua nyt on syytetty minuksikin. Eräällä toisella tahollahan on aina tiukassa paikassa tapana syytellä kaikkia Mikeksi. Jos mä haluaisin kaataa paskaa jonkun niskaan, niin enköhän mä tekisi sitä tämän median kautta.

On mennyt ihan saatanan säälittäväksi koko netti, mun tekemisiä kytätään suurennuslasilla ja kaikesta tulee porua.

Meidän kauppaa vastaan hyökätään varsin ahkerasti ja aina samaan suppuun kehutaan meidän kilpailijaa. Mass blastin väitetään aiheuttavan diabetesta jne. Kaikesta huolimatta tuokin tuote on myynyt tässä kuussa reippaasti yli tuhat kiloa.

Mä käytän halpisheraa sekä kalliimpia jauheita ihan maun takia. Mautamaton halpa hera menee palkkarissa hyvin mass blastin kanssa ja maustettuja käytän välipaloilla. Mulle maku on tärkein. :D

Pistetään nyt vielä tähän, että tuli juuri hankittua ehkä maailma huonointen sekottuvaa heraa (ultra performancen whey). Onneksi vain pari kiloa, mutta vittumaista kun shakeriin jää klöntteinä puolet jauheesta ja puolet menee veden mukana alas. Joutuu käytön jälkeen aina tiskiharjalla hinkkaamaan, jos haluaa saada ne paskat pois.. :curs: Tota paskaa en enää koskaan hanki.

Mike sanoi:
Pakkotoisto ei mainosta missään, josko tämä forumi on itsessään iso mainos ja moni kokee sen antaman hyödyn arvokkaaksi ja päättää suunnata ostoksensa myös samaan kauppaan.

Sen haluan sanoa, että itse panostan aina vain enemmän omaa aikaani sisällöntuottoon. En nosta palkkana Mike´s median tuottoa, vaan investoin kaikki mainosmaksut ja vippimaksut takaisin forumiin kuvien ja muiden muodossa(kameralaitteet, matkat jne). 25 000€ oli liikevaihto viime vuonna toiminimelläni ja melkein kaiken lykkäsin takaisin mutkan kautta tänne. Joku muu voisi rahastaa kylmästi vain kaiken pois, pistää pop up mainoksia, härskisti tykittää suoramarkkinointia ja vastaavaa. Mä pidän tärkeänä että asiakkaat saavat sitä oheispalvelua. Tätä arvostavat monet ihmiset ja siitä olen iloinen.
:worship: :worship: :worship:

Mike on vaan paras äijä! Siis itse arvostan oheispalvelua todella paljon. Ja IMO on mukava aina tulla kaupalle juttelemaan ja ostamaan jotain. Mutta IMO FAST ei ole niin hyvä merkki niin kuin jotkin muut, nyt en puhu tuosta toisesta liikkeestä vaan yleisesti. Esim. valmis palkareissa pelkästään herakonseraattia, IMO vähintään siinä pitäisi olla kahta eri laatua. Mutta on noi FAST:in protskut hyviä ja kyllä niitä joskus ostaa. Ja nuo Func Foodin Amerikan sarja on loistava, jos sinne saisi vielä muutaman tuotteen lisää niin pojat!:whip:

:offtopic:
rahkanaama sanoi:
Ymmärrän kyllä tuon palstan tukemisen, esim vip-jäsynyyden muodossa, mutta että vielä pitäisi lisäravinteista maksaa extraa tukeakseen palstaa, niin se ainakin menee minulta hieman yli. :rolleyes:

Eiköhän pakkiksellakin tehdä bisnestä ihan niinkuin muissakin liikkeissä, pakkohan sitä jostain on rahaa repiä, eikä sitä tule jos myy kaiken netolla pihalle. Mun mielestä ei pakkiksella kuitenkaan ole todellakaan pahat hinnat, vaikka olisin kyllä valmis maksamaan pientä extraa jo vaikka palstan tukemisen nimissä, niin paljon hyötyä (rahallista, ajallista, ruumiillista säästöä) pakkista lukemalla saanut.

On muuten pakkiksella sitä paitsi halvempiakin nuo FASTIN tuotteet mitä täällä muutamassa paikallisessa liikkeessä.

Mites toimii, jos sekoittaa esim. Fastin vaniljan makuista jauhoa n.desin ja maustamatonta jauhoa desin keskenään? Onko mitään järkeä?
Maustamatonta nyt saa halvimmillaan alle 9 eunulla, joten hintaa ajatellen olisi varmaan ihan kannattavaa ostaa yksi vähän kalliimpi pussi jotain hyvää ja sekoittaa sitä sitten keskenään jonkun maustamattoman kanssa.

Ainakin luulisi tuon olevan taloudellisempaa, vai olenko metsässä? :D

Clayman sanoi:
Mites toimii, jos sekoittaa esim. Fastin vaniljan makuista jauhoa n.desin ja maustamatonta jauhoa desin keskenään? Onko mitään järkeä?
Maustamatonta nyt saa halvimmillaan alle 9 eunulla, joten hintaa ajatellen olisi varmaan ihan kannattavaa ostaa yksi vähän kalliimpi pussi jotain hyvää ja sekoittaa sitä sitten keskenään jonkun maustamattoman kanssa.

Ainakin luulisi tuon olevan taloudellisempaa, vai olenko metsässä? :D
Mä teen ainakin niin, että mulla on 4kg pönikkä maustamatonta heraa, johon ostan kaveriksi jotain Fastin maustettua kamaa. Taloudellisuudesta en tiedä, kun en ole niin tarkkaan laskenut, mutta maku on ihan jees. Palkkariin vielä maltoa ja vähän kaakaota, niin menee hyvin alas treenin jälkeen.

Lisäksi voi vielä vaihdella makuja sopivin väliajoin, kun ei noi 900g Fastit kauaa riitä. Ei pääse kyllästymään.

No minä oon maistanut XL:stä seuraavat maut ( oon käyttäny ko tuotetta n. 1v) :

Cafe Latte
Vanilja
Banaani
Mansikkaa
Kookos
Suklaa

Ja siinä ne oli vieläpä paremmuusjärjestyksessä (makutottumuksista sen verran että en tykkää liian makeasta ja tärkein on aromi(eli pitää maisua siltä mitä laatikossa lukee))

Toiseksi miksi asioida Pakkiksella eikä esim. nimeltä mainitsemattomassa asematunnelin liikkeessä?

1.Saat tuotteista tietoa EI katteettomia lupauksia (ex. +700%prosentin testoRAGET!!11)
2. Siel o mukavii sällei tiskil (mike&jouni)
3. Boogie käy siel kahvilla
4. Saat saman katon alta kaikkea mitä tarviit (ei tarvi hakee vitskut yhest puljusta ja halppisherat toisesta)
5. ne tilaa mulle XL cafelattea ainaki 1 pussi ku 2 viikon päästä meen siel käymään vai mitä Mike? (pliizz)

eiku osta sieltä mistä haluat mutta muista treenata kovaa! ei tää jumppaminen mikään välineurheilu ole :thumbs:

on kyllä pakkiksella jotkut tuotteet kalliita, mutta onhan ne muutenkin. siis pakkis myy kaikkein kalliimpia tuotteita. itse kyllä hankin halpa heran halvasta paikasta ja kalliimpaa heraa en oo ostanu vielä. mutta esim. kun ehkä jos kesällä töihin pääsisin, niin ostan ainakin 21972346 kiloo kamaa talvee varten. hei muuten, kauan yleensä tollanen pussi kestää avaamattomana?

Helvetti, mistä muusta kaupasta saatte näin paljon tietoa ennen ostopäätöksen tekemistä?

Itsekkin kohtuullisen noviisi olen näiden lisäravinneasioiden kanssa (mikä ei ole yllättävää kun on kestävyysurheilutausta) ja tältä foorumilta saan varmasti kaiken tarvitsemani lisäravinteisiin liittyvän tiedon, valmiiksi koottuja paketteja, annostus- ja käyttövinkkejä jne... Sitten ei muuta kuin paketit tilaukseen. Jos vertaan esim. halvimman paikallisen ja pakkiksen hintoja, pakiksella 100€ (sis postikulut) tilaus saattaisi irrota 92€ paikallisessa. Mielelläni tuen tällaisen asiakaslähtöisen kaupan toimintaa ja saan varmasti haluamani tuotteet sekä tiedon. Ja saan sitä myös ostotapahtuman jälkeen.

Marketissa saan vittuuntuneen myyjän tuijotuksen (ei noin lihavan miehen tarvis enää LISÄravinteita ostaa :) ).

- pro-pakkotoisto liike -

mjarva sanoi:
Helvetti, mistä muusta kaupasta saatte näin paljon tietoa ennen ostopäätöksen tekemistä?

Tietoa on maailma täynnä ja se on yleensä ilmaista (kirjasto, netti yms.)

mjarva sanoi:
Itsekkin kohtuullisen noviisi olen näiden lisäravinneasioiden kanssa (mikä ei ole yllättävää kun on kestävyysurheilutausta) ja tältä foorumilta saan varmasti kaiken tarvitsemani lisäravinteisiin liittyvän tiedon, valmiiksi koottuja paketteja, annostus- ja käyttövinkkejä jne...

Kun on sitä tietoa sitten hankittu, kannattaa suhtautua siihen myös kriittisesti. Kaikki valmiit ehdotukset, varsinkin lisäravinteiden osalta kannattaa pian unohtaa ja aloittaa miettimään omilla aivoilla, mitä sitä todella tarvitsee kehittyäkseen.

Uskoisin että tällä elämänkokemuksella ja koulutuksella omaan riittävän medialukutaidon.

En äkkiseltään googlettamalla löytänyt muita suomalaisia lisäravinnekauppoja, joissa vastaavanlaista informaatiota liikkuu. Toki kehonrakennusfoorumeilta saa tietoa, mutta miten se täältä saadusta eroaa?

Itse olen ainakin hyötynyt foorumista mitä suurimmassa määrin.

Niin ja aiheeseen liittyen: en ole itse huomannut proteiineissa kovin suurta eroa, oli Fastin tai jonkun muun.

Mike sanoi:
Maso on kyllä yltiöpäisesti Pakkotoisto-vastainen, mutta silti on kirjoittanut tänne 401 postia. Herojen hinnoissa on niin pienet erot loppupeleissä, että joillekin ratkaiseva tekijä voi olla tämmöisen Pakkotoiston olemassaolo.

Kai noista posteista muutakin löytyy kun kritiikkiä pakkotoistosta? Onhan tässä muutama vuosi pakkista selailtu, eikä minulla foorumista ole koskaan ollut mitään kovin pahaa sanottavaa. Joskus olen kritisoinut joitakin seikkoja, mutta kai se on ihan hyvä asia keskustelun kannalta. Ja aina olen pyrkinyt kantojani jotenkin perustelemaan.

Minusta pakkiksen foorumi on hyvä nimenomaan siitä, että keskustelu on vilkasta ja kritiikkiä voi esittää. Jos te lähtisitte sensurointi ja bannilinjalle, niin uskottavuus tältä foorumilta menisi hetkessä. Minä kyllä erotan reilusti kaupan ja foorumin erikseen. Ostan mielummin heran halvalla jostain muualta, mutta foorumin lukemisesta voisin vähän maksaakin, jos siitä jotain pyydettäisiin. Yltiöpäisesti pakkotoisto-vastaista minusta ei kyllä saa.

Maso sanoi:
Kai noista posteista muutakin löytyy kun kritiikkiä pakkotoistosta? Onhan tässä muutama vuosi pakkista selailtu, eikä minulla foorumista ole koskaan ollut mitään kovin pahaa sanottavaa. Joskus olen kritisoinut joitakin seikkoja, mutta kai se on ihan hyvä asia keskustelun kannalta. Ja aina olen pyrkinyt kantojani jotenkin perustelemaan.

Minusta pakkiksen foorumi on hyvä nimenomaan siitä, että keskustelu on vilkasta ja kritiikkiä voi esittää. Jos te lähtisitte sensurointi ja bannilinjalle, niin uskottavuus tältä foorumilta menisi hetkessä. Minä kyllä erotan reilusti kaupan ja foorumin erikseen. Ostan mielummin heran halvalla jostain muualta, mutta foorumin lukemisesta voisin vähän maksaakin, jos siitä jotain pyydettäisiin. Yltiöpäisesti pakkotoisto-vastaista minusta ei kyllä saa.

Täytyy sanoa, etten lähtisi hehkuttamaan sitä kuinka täällä voi esittää kritiikkiä. Tai ainakin sitä hyvin harvat uskaltaa/viitsii esittää?

Mike sanoi:
Maso on kyllä yltiöpäisesti Pakkotoisto-vastainen, mutta silti on kirjoittanut tänne 401 postia. Herojen hinnoissa on niin pienet erot loppupeleissä, että joillekin ratkaiseva tekijä voi olla tämmöisen Pakkotoiston olemassaolo.

Tavallaan ymmärrän Miken reaktion, koska suurin osa eräällä "vessanseinällä" Pakkista/sen tuotteita "kritisoivista" teksteistä on turhanpäiväistä louskutusta vailla sen suurenmpaa merkitystä. Silti ei kannata vetäytyä ns siilipuolustukseen ja teilata automaattisesti kaikkea kritiikkiä jota Pakkotoisto/tuotteet saa osakseen. Tarkoitan juuri sitä, että jos joku sanoo jotain muutakin kuin nuolee persettä, niin ei se automaattisesti tarkoita henkilön olevan Pakkotoistovastainen. :rolleyes:

Kyllä ainakin omiin kritiikkeihin on usein se totuuden siemen kylvetty, harvemmin trollaan ihan trollaamisen ilosta, vaikka joskus saatan sitäkin tehdä.

Kritiikkiin ei saisi koskaan vastata, vaan pitäisi olla hiljaa. Pitänee jatkossa niin tehdä ja antaa ylimielinen kuva. Me emme edelleenkään voi tarjota Suomen edullisinta heraa, koska emme itse valmista. Siitä on turha koko kauppaa syyttää.

Muuallahan on sitten sitä kritiikkiä tehtiin tässä mitä tahansa. Siksi epäilys herää aina kun tänne tulee vastaavaa juttua. Esittäkää kritiikkinne esim tuotteen valmistajille, älkää Pakkotoistolle.

Mike sanoi:
Kritiikkiin ei saisi koskaan vastata, vaan pitäisi olla hiljaa. Pitänee jatkossa niin tehdä ja antaa ylimielinen kuva.
Niin, tuossa vain joudutaan miettimään annetaanko lopulta ylimielinen kuva, vai kuva jossa kritiikin esittäjä luulee olevansa oikeassa, kun kukaan ei puolustaudu. :rolleyes:
Me emme edelleenkään voi tarjota Suomen edullisinta heraa, koska emme itse valmista. Siitä on turha koko kauppaa syyttää.
Puhuin äsken ihan yleisesti, en vain heran hinnasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom