Halpisherat, ystäviä vaiko vihollisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slikki
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noviisi50, kyllä laihduttajalle, olipa tavan tallaaja tai "bodari", lisäproteiini on hyväksi. Riippuen kalori määrista ja mieltymyksistä protsku jauhot on Ok homma. Voihan sitä vetää napaa kananmunia, jauhelihaa, kinkkua yms. Joskus vaan on kätevää vaan hörpätä protskujuoma.
Dietille suosittelisin jauhoista maitoproteiini versiota, se imeytyy hitaammin ja pitää ehkä näläntunnetta pidempään poissa kuin kuin hera. Varsinaisia maitoproteiineja (sis. kaikki maidon proteiinit, n.80% kaseiinia ja 20% heraa) ei markkinoilla hirveästi tunnu olevan, Fastin Maito90 on oma lemppari. Toinen hidas vaihtoehto on soijaisolaatti.

Kyllä mä ainakin käytän ison määrän perusheraa vuosittain. Tosin otan aina jotain hyvänmakuista jauhoa kaveriksi ja sekoittelen niitä sitten keskenään, tasaa vähän sitä kilohintaa ja on hyvänmakuista.

Omaan ostopäätökseen vaikuttaa
1. Maku
2. Hinta

Se minkä mukaan tuotteita ostan riippuu suoraan budjettitilanteesta. Alkuun vetelin aina halvinta maustamatonta heraa mutta nyt jos vaan on rahaa ostan jotain herkku proteiinia. Tietysti ainahan se on parempi jos jossain tuotteessa on vähän paremmat arvot jne. mutta tavan punttaajalle jää hyöty minimaaliseksi ja hinta kaksinkertaistuu uber-prodeen verrattuna.

Slikki sanoi:
Pitänee kokeille sekoittaa jotain maustettua heraa maustamattomaan halpikseen.Jospa se ei aivan kauheelle maistuisi:)

Protein XL pakkiskaupata kestää ainakin erinomaisesti tota "jatkamista" perusheralla. Itse käytän tota välipaladrinkkinä ja sekoitan nuo jauhot 1:1 suhteessa. Oman maun mukaan tota suhdetta kannattaa toki säätää.

Fastin ja Nutriplussan tuotteita käyttäneenä sanoisin, että eipä nuo maustetut herat sen parempia tunnu olevan kuin maustamattomatkaan...
Mass Blastin sekaan maustamatonta menee...

Halpisheraa suosin itsekkin. Sotken sitä aina maustettuun ja silleen saan helposti alas.

BTW. Onko pakkiksen kauppaan tulossaa mitään halpisheraa?

Kyllä sitä halpis heraa tulee ostettua ja yleensä sekoittelen sitä jonkun maustetun kanssa, mutta kyllä se menee alas pelkästään Fun Lightilakin..:kuola:
Niin ja IMO tuo FAST:in Hera80 ei voi kutsua halpis heraksi..

Itse olin tosi tyytyväinen pro slow suklaaseen ja hera80 makuun, luulen että tällainen perus-pulliainen saa eniten rahoilleen vastinetta kun ostaa juuri tuollaista peruskamaa.

Ite ostan vain ja ainoastaan sitä halvinta perusheraa, joka maksaa tyyliin 8-9e /900g. Jos oikein haluaa herkkuperseillä, niin ostan pussin jotain maustettua ja sekoitan sen keskenään yhen tai kahen halppisheran kanssa ja on hyvvää!

Asiasta moottorisahaan meni eilen XL:n Vanilja maisteluun ja ei voi muuta sanoa kun:kuola:

Mutta pitää ostaa HERA80 ja blandata.. pitää kokeilla kun näyttää olevan suosittua ja saa kilohintaa vähän tippumaan!

Iltaisin oon sotkenu tohon XL:ään MAITO90 ja rypsäriä yöpalaksi :thumbs:

Edelleen sitämieltä että jos saa perusheraa alas niin ei muuta tarvi! itellä kun toi makukynnys on niin korkea :hyper:

Proteiini on proteiinia ja normaali tavikselle tärkeintä on sen hinta. Aina voidaan alkaa hifistelemään sen laadulla, mutta sillä ei ole tavalliselle kuntoilijalle mitään merkitystä. Missään nimessä perusproteiinilisästä ei kannata maksaa yli 10€/pussi.

Maso sanoi:
Proteiini on proteiinia ja normaali tavikselle tärkeintä on sen hinta. Aina voidaan alkaa hifistelemään sen laadulla, mutta sillä ei ole tavalliselle kuntoilijalle mitään merkitystä. Missään nimessä perusproteiinilisästä ei kannata maksaa yli 10€/pussi.

Paitsi siinä tapauksessa jos on laktoosin kanssa ongelmia.

Squat sanoi:
Iltaisin oon sotkenu tohon XL:ään MAITO90 ja rypsäriä yöpalaksi :thumbs:
Minkä takia noita on pitäny sekoittaa? Vai oliko jäänyt tota maito90:stä jäljelle joten vedät sen noin loppuun? Hintaahan tolla sekotuksella ei saa tippaakaan alemmaksi.

palmu sanoi:
btw miksi fastin maustamaton hera on niin kallista?
Oletan, että FAST laittaa todella paljon rahaa markkinointiin ja siksi ne ovat kalliimpia tai sitten ne on vain niin mukavia dudeja jotka yliampuvat hintojansa. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom