Aloitin salillakäymisen 2004 lokakuussa lähellä "nörtti"kuntoa (olenhan suuremman luokan sisälläistuja) sekaohjelmalla ja en tiennyt treenauksesta juuri mitään. Kaverini tsemppasi salille ja suositteli palautusjuoman käyttöönottoa alusta alkaen, ja niin teinkin. Hankin sen pakkotoiston putiikista, sillä ystäväni sanoi, että se on pulju, joka ei perusta toimintaansa ihmisen herkkäuskoisuuden pohjalle. Vipiksi liityin, hms en muista koska, sillä halusin keskittää ostokseni tänne, säästäen rahaa vippialennuksen kautta, bonuksena tulivat vip forumit yms.
Virhettä en tullut tehneeksi. Täältä olen saanut hyvin paljon kuntoilutietoutta, jonka kautta tietotaitoa, joka taas on johtanut onnistumisiin salilla ja sen ulkopuolellakin (salilla käynti merkkaa mulle paljon ja saa tuntumaan hyvältä, niin onnistumisien kuin oikeaoppisesti suoritettujen rääkkienkin kautta :lol2: ). Kaltaiselleni aloittelijalle tämänkaltaisen foorumin olemassaolo ja painoarvo on mielestäni korvaamaton ja täyttä paskaa ei mielestäni ole täällä aloittelijoille tuputettu, mikä taas johtaa ajan ja lukemisen kanssa hyvään perustietouteen ravinnon & treenauksen saralla. En voi sanoa omaavani kyseisiä tietoja, mutta jotain jo tiedän ja siitä olen iloinen.
Ruokapuoli mulla ei ollut täydellisesti kunnossa pitkään aikaan, paitsi tovi sitten aloin syömään oikein. Ajan mittaan sitä on oppinut ravinnon ja treenifilosofian tärkeyden ja vaihdoin viimevuoden puolella nelijakoiseen. Ironista kyllä, pääsin kokeilemaan sitä kerran (ekaa kertaa mavea, hooh

) ja katkoin vasemmasta kädestäni kaksi luuta mäessä. Olis varmaan sittenkin pitänyt vaan jäädä siihen ryhmään wowissa ja mennä sinne instance luolaan
Pakkotoistoa on tullut luettua ja foorumin käyttö on ollut lisääntymään päin. Informaation määrä on tällä foorumilla tajuton ja väittelyiden pohjalta on hyvä tehdä päätöksiä, mitä esimerkiksi hankkii itselle. Väärin treenaamisen vaaroista ja suoritusten oikeaoppisista suoritustavoista nyt puhumattakaan.
Loppujenlopuksi kaikki lähtee itsestä, kokeneempien avustuksella. Minulle ne ovat pakkotoisto ja hyvä ystäväni. Ajattelin kirjoittaa jotain pientä, mutta tulikin kirjoitettua suurehko vastaus siitä, mitä tämä kaikki on merkinnyt minulle. Jos se jotakuta häiritsee, saa luvan mennä itseensä ja olla nälvimättä.
Kiitos hyvästä foorumista ja ennenkaikkea tiedosta, se on korvaamatonta.