Halpisherat, ystäviä vaiko vihollisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slikki
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Ei asioita voi laskea vuositasolla, elämähän menee ihan hulluksi noin laskettuna. Jonkun heran osuus elinkustannuksista on niin mitätön, että jos oikeasti laskee pussi kerrallaan säästöjä, niin sitten saa kyllä optimoida talouttaan muillakin osa-alueilla.

Tsihi :lol2: miks ihmeessä ei voisi? Jos vähän jaksaa nähdä vaivaa, eli etsiä sen edullisimman tuotteen ja käyttää sitä, niin kyllä siinä rahaa säästää.
Eikä tuo nyt niin suuri vaiva ole.

Maso sanoi:
Tähän on helppo vastata. Kuluttajista iso osa on tolloja,
Mike sanoi:
Ja sulla on jotenkin varaa haukkua ihmiset tolloiksi? Onko sulla joku ristiretki menossa?

Tuossa Mason postissa oli ihan järkevää asiaa, jos vain ei pomittaisi tuota yhtä lausetta täysin ulos asianyhteydestä.
Maso sanoi:
Kuluttajista iso osa on tolloja, jotka maksavat vikisemättä kalliinpaa hintaa samasta tuotteesta, kun eivät viitsi/tajua etsiä kilpailukykyisempää tuotetta.
Ja tottahan tuo on. Fastin suosio taitaa perustua juuri sen helppoon saatavuuteen, eli ei tarvitse nähdä vaivaa. Sitä saa jostain s-marketistakin suunnilleen.
"Tollo" termi on vain vähän huono, itse olisin käyttänyt "laiskaa".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No sitten ei auta kuin vain etsiä ja ignoorata kokonaan Pakkotoiston kauppa. Kyllä me teille tarjoaisimme edullisempia tuotteita jos voisimme, mutta nyt valikoimamme on tämä. Jos katsotte Pakkotoiston lisäarvon olevan niin mitätön, ettei sen takia kannata ostaa täältä, niin sitten on ostettava muualta ja kyseltävä ohjeet Pakkotoistolta. Pitää muistaa kuitenkin että tämä on meille työ ja itse panostan tähän maksimaalisesti, tätä forumia ei tässä laajuudessa olisi jos kauppamme ei myisi. Meidän kaistaa voi vapaasti kuluttaa ilmaiseksi, etsiä treenitietoa täältä ilmaiseksi ja treenata rauhassa ostamatta koskaan meiltä mitään. Tämä jos se pari euroa on niin arvokas. Ignoorata kannattaa myös asiakaspalvelu ja toimitusnopeus.

Mike sanoi:
No sitten ei auta kuin vain etsiä ja ignoorata kokonaan Pakkotoiston kauppa. Kyllä me teille tarjoaisimme edullisempia tuotteita jos voisimme, mutta nyt valikoimamme on tämä. Jos katsotte Pakkotoiston lisäarvon olevan niin mitätön, ettei sen takia kannata ostaa täältä, niin sitten on ostettava muualta ja kyseltävä ohjeet Pakkotoistolta. Pitää muistaa kuitenkin että tämä on meille työ ja itse panostan tähän maksimaalisesti, tätä forumia ei tässä laajuudessa olisi jos kauppamme ei myisi. Meidän kaistaa voi vapaasti kuluttaa ilmaiseksi, etsiä treenitietoa täältä ilmaiseksi ja treenata rauhassa ostamatta koskaan meiltä mitään. Tämä jos se pari euroa on niin arvokas. Ignoorata kannattaa myös asiakaspalvelu ja toimitusnopeus.

Hui, toivottavasti tuo ei ollut minulle osoitettu. En näet halunnut ottaa kantaa suuntaan tai toiseen siitä minkä tasoinen liike pakkotoisto on, tai ovatko sen tarjoamat lisäpalvelut arvokkaita¨.

Nyt kuitenkin otan. Ensimmäiseksi on sanottava, että se palvelu mitä olen saanut Pakkotoistolta on ollut varsin tyydyttävää, ja tuotteet laadukkaita. Minä maksan mielelläni pari euroa lisää / pussi jotta saan heraa jota on kiva juoda ja sekoittamiseen ei tarvitse sauvasekoitinta.
Toiseksi, pakkotoiston foorumi on varmasti informatiivisin kehoilu/treeni foorumi koko suomessa. Joissain asioissa mielestäni hieman asenteellinen, mutta tämähän on vain ja ainoastaan yksittäisistä käyttäjistä kiinni, ei niinkään foorumin vika.
:haart: Tekniikkaneuvoja liikkeisiin. Erittäin helppotajuista, saa omatkin tekniikat tarkistettua. Ja etenkin ihan aloitteleville varmasti vielä hyödyllisempi. Kiitos siitä. Tuollainen osio on mielestäni sellainen, josta jo maksaisin.

Mike sanoi:
Herojen hinnoissa on niin pienet erot loppupeleissä, että joillekin ratkaiseva tekijä voi olla tämmöisen Pakkotoiston olemassaolo.

Jos Fastin hera maksaa 5kg 74,90€ ja kilpailevan valmistajan vastaava tuote 50,00€. Näin Fastin tuote on yli 30% kalliimpi, joten kyse ei ole mistään pienestä erosta, varsinkaan vuositasolla. Ymmärrän kyllä pointtisi tuosta foorumin olemassa olosta, mutta kuten aiemmin sanoin, maksan mieluusti jonkin verran foorumin käytöstä, kuin tuon erotuksen lisäravinteen hinnassa. Vaikka foorumi tuo lisäarvoa treenamiseen, kukin varmaan tahollaan miettii (toivottavasti) mitä siitä on valmis maksamaan.

panu_k sanoi:
Ja tottahan tuo on. Fastin suosio taitaa perustua juuri sen helppoon saatavuuteen, eli ei tarvitse nähdä vaivaa. Sitä saa jostain s-marketistakin suunnilleen.
"Tollo" termi on vain vähän huono, itse olisin käyttänyt "laiskaa".

Termi "tollo" saattoi olla huono, mutta ajattelin, että kyllä tämän foorumin kovat karpaasit tuon verran kestää :)

Maso sanoi:
maksan mieluusti jonkin verran foorumin käytöstä

Kerta haluat mieluusti maksaa niin ryhdy VIPiksi...:rolleyes:

Pakkotoisto forumista ei ikinä tule maksullista. Jos haluaisin ottaa tästä kaiken kaupallisen hyödyn irti, niin pop uppi mainokset + emailispammi olisivat arkipäivää. Pakkotoisto pysyy kuitenkin luettavana forumina, emmekä me ala puskemaan täysillä päälle.

Ehkä se olisi kuitenkin tarpeen jos kerran tänne tullaan meidän tuotteita kritisoimaan ja aika saatanan usein linkkejä muihin kauppoihin laitetaan säännöistä huolimatta, niin eikö fiksu kauppias painaisi vastineena hirveen prässin päälle? Fast on kalliimpaa ja thats it, Pakkotoisto ei sille mitään voi, mutta sille me voimme, ettei meitä käytetä aseena meitä vastaan jauhaen miten vitun kalliita tässä nyt mukamas ollaan.

Mike sanoi:
Pakkotoisto forumista ei ikinä tule maksullista. Jos haluaisin ottaa tästä kaiken kaupallisen hyödyn irti, niin pop uppi mainokset + emailispammi olisivat arkipäivää. Pakkotoisto pysyy kuitenkin luettavana forumina, emmekä me ala puskemaan täysillä päälle.

Ehkä se olisi kuitenkin tarpeen jos kerran tänne tullaan meidän tuotteita kritisoimaan ja aika saatanan usein linkkejä muihin kauppoihin laitetaan säännöistä huolimatta, niin eikö fiksu kauppias painaisi vastineena hirveen prässin päälle? Fast on kalliimpaa ja thats it, Pakkotoisto ei sille mitään voi, mutta sille me voimme, ettei meitä käytetä aseena meitä vastaan jauhaen miten vitun kalliita tässä nyt mukamas ollaan.
IMO Pakkis on kyllä ihan paras kauppa vaikka te myyttekin kalliita tuotteita, mutta kyllä minä mielelläni ostan teiltä ja tuen teitä. Ja onhan teidän kaupassa halpojakin prodeja esim. Pro Slow sekä halpa ja hyvä Mass Blast..:kuola: :kuola:

Tulipahan tilattua 9.5e/kg maksavaa heraa ja hintaan olen enemmän kuin tyytyväinen.Maku ei tietty mitään herkkua ollut mutta menihän tuo alas palkkarissa.Myös sekoittui hyvin.

Haku ei tuonut tulosta, joten:
Ajaako marketin elintarvikehyllystä löytynyt soijajauho saman asian, kuin "aito urheilujauho"?
-protskua 50%
-hiilarit 36%
-rasva 1%
50g & banaani perään ja palkkari on siinä?

Latuska sanoi:
Haku ei tuonut tulosta, joten:
Ajaako marketin elintarvikehyllystä löytynyt soijajauho saman asian, kuin "aito urheilujauho"?
-protskua 50%
-hiilarit 36%
-rasva 1%

Tuo on tarkoitettu ennemminkin leivontaan. Eikä ole nopeinta imeytymään. Tietysti blenderissä banaanin kanssa ajaa paremmin asian kun ei mitään.

Halpa herajauho parempi vaihtoehto ja ei kovin kallista.

Heh. Mäpä oon niin köyhä että Lisäravinne on ainoastaan lisäkulu tällä hetkellä. Mutta jos netistä tilaan enkä jaksa kävellä kauppaan prostkua ostamaan mennä, niin kyllä täältä sen tilaan. On sen verta neuvoa löytynyt :D

Aloitin salillakäymisen 2004 lokakuussa lähellä "nörtti"kuntoa (olenhan suuremman luokan sisälläistuja) sekaohjelmalla ja en tiennyt treenauksesta juuri mitään. Kaverini tsemppasi salille ja suositteli palautusjuoman käyttöönottoa alusta alkaen, ja niin teinkin. Hankin sen pakkotoiston putiikista, sillä ystäväni sanoi, että se on pulju, joka ei perusta toimintaansa ihmisen herkkäuskoisuuden pohjalle. Vipiksi liityin, hms en muista koska, sillä halusin keskittää ostokseni tänne, säästäen rahaa vippialennuksen kautta, bonuksena tulivat vip forumit yms.

Virhettä en tullut tehneeksi. Täältä olen saanut hyvin paljon kuntoilutietoutta, jonka kautta tietotaitoa, joka taas on johtanut onnistumisiin salilla ja sen ulkopuolellakin (salilla käynti merkkaa mulle paljon ja saa tuntumaan hyvältä, niin onnistumisien kuin oikeaoppisesti suoritettujen rääkkienkin kautta :lol2: ). Kaltaiselleni aloittelijalle tämänkaltaisen foorumin olemassaolo ja painoarvo on mielestäni korvaamaton ja täyttä paskaa ei mielestäni ole täällä aloittelijoille tuputettu, mikä taas johtaa ajan ja lukemisen kanssa hyvään perustietouteen ravinnon & treenauksen saralla. En voi sanoa omaavani kyseisiä tietoja, mutta jotain jo tiedän ja siitä olen iloinen.

Ruokapuoli mulla ei ollut täydellisesti kunnossa pitkään aikaan, paitsi tovi sitten aloin syömään oikein. Ajan mittaan sitä on oppinut ravinnon ja treenifilosofian tärkeyden ja vaihdoin viimevuoden puolella nelijakoiseen. Ironista kyllä, pääsin kokeilemaan sitä kerran (ekaa kertaa mavea, hooh :) ) ja katkoin vasemmasta kädestäni kaksi luuta mäessä. Olis varmaan sittenkin pitänyt vaan jäädä siihen ryhmään wowissa ja mennä sinne instance luolaan :rolleyes:

Pakkotoistoa on tullut luettua ja foorumin käyttö on ollut lisääntymään päin. Informaation määrä on tällä foorumilla tajuton ja väittelyiden pohjalta on hyvä tehdä päätöksiä, mitä esimerkiksi hankkii itselle. Väärin treenaamisen vaaroista ja suoritusten oikeaoppisista suoritustavoista nyt puhumattakaan.

Loppujenlopuksi kaikki lähtee itsestä, kokeneempien avustuksella. Minulle ne ovat pakkotoisto ja hyvä ystäväni. Ajattelin kirjoittaa jotain pientä, mutta tulikin kirjoitettua suurehko vastaus siitä, mitä tämä kaikki on merkinnyt minulle. Jos se jotakuta häiritsee, saa luvan mennä itseensä ja olla nälvimättä.

Kiitos hyvästä foorumista ja ennenkaikkea tiedosta, se on korvaamatonta.

-protskua 50%
-hiilarit 36%
-rasva 1%

Hyi saasta, ei kai kukaan tosissaan kuvittele syövänsä tavallista kaupan vähärasvaista soijajauhoa tuollaisia määriä, ja ehkä jopa joka päivä??kun herakin on halvimmillaan melkein samanhintaista? Soijaproteiinia jos kaipaan, se on tummaa rouhetta sitten ja mielellään tomaattipyreellä maustettuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom