Halpisherat, ystäviä vaiko vihollisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slikki
  • Aloitettu Aloitettu
Onko millaisia kokemuksia halpisheroista,ja olisiko joku halpa hera ostamisen arvoinen?Vai ovatko halvat herat vain jonkun pahan hera-herran sekunda tavaraa,joka pussitetaankin pimeässä ja työntekijät teloitetaan päivän päätteeksi jottei tieto kaikesta pahasta joka pussissa piilee leviä ulkomaailmaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei suomessa elintarvikkeena ihan mitä tahansa saa myydä. Osta pois vaan jos ei maun tarvitse välttämättä olla paras mahdollinen.

itse käyttänyt halpisheraa kauan toimii mulla ainakin.

Ihan jees tavaraa. Mieluummin 10 kiloa halpaheraa, seassa ina laktoosia kuin 3 kiloa jotain hyperiionipölynimurinläpisuodatettua. Etenkin kun laktoosi ei ole mulle ongelma.

Maun puolestakin on aivan sama mitä vetelen, maustamaton siitä kivaa että voi itse päättää mitä siihen sotkee.

Halvinta mahollista vaan mitä löytyy.

Mulle kelpaa vaan tämä ja sekin PITÄÄ olla cafelattea joka jostainsyystä on aina hyllystä loppu! :curs: (ostan kaikki cafelatet pois kun pakkiksella käyn eli 1-2pakettia :evil: )

oon syöny halppisheraakin mutta mitäs sitä turhaa pahanmakusta litkua kurkusta alas on vetää kun saa näin hyvää protskuakin kaupasta??

On muuten niin hyvää että välillä unohtaa syödä kiinteätä ruokaa :nolo:

Halppis heraa menee täälläkin alas. On vaan niin halpaa ettei kannata edes rahkaa vetää ja nyt on nii vähän rahaa laittaa ylimääräseen. Jos olis enempi pätäkkää söisin varmasti paremman makusia tuotteita. Ei ole vielä yhtään hyvän makuista protsku drinksuu tullut tehtyä näistä halpa kamoista. Joskus olen ostanut kokeeksi kalliimpaa maustettua ja helkutin hyvälle ne maistuu.

Jospa tulevaisuus toisi vähän enmpi rahnaa nii olis varaa ostaa myös hyvän makusta. Tällä hetkellä täytyy vaan ajatella, että makuaisti on yliarvostettu.

Olen vaan niin pihi(ja köyhä),että jos sen heran mitä palkkariin mätän voi korvata jollain halvemmalla ja lähes yhtä hyvällä niin miksipä en korvaisi?

Slikki sanoi:
Olen vaan niin pihi(ja köyhä),että jos sen heran mitä palkkariin mätän voi korvata jollain halvemmalla ja lähes yhtä hyvällä niin miksipä en korvaisi?
Ei sitä ilmeisesti kukaan ole sinulta pois viemässä. Pihi kun on, niin on hyvä myös että Pakkotoiston kaltaisia paikkoja on olemassa. Saa ilmaista tietoa jota voi sitten hyödyntää kun kantaa roposensa kauppaan joka ei tarjoa vastaavaa ilmaista palvelua. ;)

Mike sanoi:
Squat, sun pitää varoittaa ajoissa, niin otetaan sulle sitä lattea.

No emmä niin nuuka ole :) kyllä mulle on noi mansikat ja suklaat ja kookoksetkin pudonnu kun ei lattea ole ollut!

Huomenna tuun taas ratsaamaan hyllyt! :thumbs:

Slikki sanoi:
Onkos sitten suuria eroja imeytymisessä yms.?

En usko että nuo aikaamme Legendat olis kiistelleet paikallisella Venice beachilla että onkos se mikrosuodatettu parempi kuin hydrolysaatti.. noi äijät söi kokonaisen härän aamupalaksi ja sillä sipuli

Tyhymä kysymys

Moi! Täällä Noviisi kyselee asiasta, josta ei oikein tiedä mitään. En ole koskaan ostanut mitään proteiinijuomajauheita tms enkä tiedä tarvitsenko niitä nytkään. Olen aloittanut kohtuullisen kuntoilun ja laihdutuksen ja mietin olisiko moinen proteiinidrinkki hedelmän kanssa hyvä aamupäivän ja iltapäivän välipala töissä ja mikä erottaa nämä jauheet noista Nutrileteistä yms. En pyri kasvattamaan lihasmassaa, käyn salilla vain pari kertaa viikossa ja kerran jumpassa, vahdin syömisiäni (painonvartijoiden systeemin mukaan) tarkoituksenani laihtua, kohottaa kuntoa, kiinteytyä. En toki panisi pahaksi jos lihaksetkin tulisivat jostain kohdin vähän näkyviin, sitten kun saan rasvaa päältä pois.

Mitä halpisjauheet maksavat verrattuna kalliimpiin ja kuinka monta kerta-annosta esim tuollaisesta n 51 € maksavasta pussista tulee, jota joku mainosti. Olen nuuka minäkin, mutta jos tällaista proteiinilisää käyttäisin pitäisi sen kuitenkin olla vähälaktoosista tai laktoositonta.

Tuli mieleen kysyä, kun luin Novan Ile Jokisen kuntokoulusta radionovan sivuilta ja kunto-ohjelmasta, jonka heille oli laatinut joku expertti. Laihduttavaan vähähiilihydraattiseen ruokavalioon oli kaikille kolmelle osallistujalle ympätty välipaloiksi kaksi proteiini(hera)drinksua hedelmän kanssa per päivä. Muuten suht samanlaisia sohvaperunoita kuin minä, mutta heidän kunto-ohjelmansa on paljon rankempi kuin minun. Siis tarvitseeko tavallinen tallaaja näitä proteiinijuomia?? Kiitos!

Squat sanoi:
Mulle kelpaa vaan tämä

..vähä OT..

Olen jossain muussakin threadissa kertoillut, että Subotaista on tullut tässä vuosien saatossa herkkup*rse ja maustamatonta heraa en sotke kuin Mass Blastin sekaan. Toi Protein XL on kyllä yksi parhaimmista tuotteista. Mulle maistuu se ihan perus suklaa, nami.

Mike, ihastuin joskus aikoinaan Anabolic Milk -proteiiniin. Siis se oli sitä rasvaista ja kermaista herkkua. Onko tietoa vastaavasta herkkupommista? Hyvää rasvaahan siinä oli jne...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom