Halpa proteiinijuoma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja verkku
  • Aloitettu Aloitettu
Eli oon 15v poika ja käyn puntilla 5 kertaa viikossa. Puntilla olen käynyt noin 3kk ja tulosta on jo alkanut tulemaan. Ohjelmat mulle on tehty salilla ja aluksi rakennettiin hyvä peruskunto ja nyt on kolmen viikon ajan jo treenattu 8-12 pitkillä sarjoilla ja lihaksen kokoa ruvettu kasvattamaan. Oon käyttäny yhden annoksen aina treenin jälkeen tuota leaderin total massia, mutta se on aika hintavaa, kun tuo maksaa 20€/8pv annos. Mites esim tuo american mass blast, joka on 55€ 4kg? Vai onko jotain muuta ehkä vähän edullisempaa myöskin palauttavaa proteiinia ,jota voisi vetää treenin jälkeen? Ja mikä mahtaa olla ero 20€/800g ja 55€/4kg massanlisäys proteiinijuomissa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli oon 15v poika ja käyn puntilla 5 kertaa viikossa. Puntilla olen käynyt noin 3kk ja tulosta on jo alkanut tulemaan. Ohjelmat mulle on tehty salilla ja aluksi rakennettiin hyvä peruskunto ja nyt on kolmen viikon ajan jo treenattu 8-12 pitkillä sarjoilla ja lihaksen kokoa ruvettu kasvattamaan. Oon käyttäny yhden annoksen aina treenin jälkeen tuota leaderin total massia, mutta se on aika hintavaa, kun tuo maksaa 20€/8pv annos. Mites esim tuo american mass blast, joka on 55€ 4kg? Vai onko jotain muuta ehkä vähän edullisempaa myöskin palauttavaa proteiinia ,jota voisi vetää treenin jälkeen? Ja mikä mahtaa olla ero 20€/800g ja 55€/4kg massanlisäys proteiinijuomissa?

Terve.
Suurin hintaero noissa juomissa on varmaan heran laadusta. Toisessa on isolaattia ja toisessa konsentraattia. Halvimmalla pääset varmaankin, kun ostat ison satsin heraa ja maltoa +(kreatiinia ja glutamiinia) ja sekoittelet siitä joko joka treenille erikseen tai valmiin sekoituksen. Toki aina tarjouksia kannattaa metsästää, eräässä nettikaupassa on todella hyvä tarjous heralle, johonka voi valita bonustuotteeksi kreatiinit päälle eikä muuta enää tarvita kuin pari säkkiä maltoa kylkeen.

Tuota Mass Blastia saa kuulemma Prismasta paljon halvemmalla kuin 55€. 39€ normihinta ja tarjouksessa jopa 29€ pönttö. Jos saat tolla tarjoushinnalla niin sen halvemmaksi ei palkkari juuri tule vaikka ostaisit erikseen halpisheraa ja maltoa.

Suosittelen tuota American mass blastii kun sattuu usein olemaan tarjouksissa esim. Prismassa 39e tuo 4kg. Tuossa isässä ei kannata proteiinin laadusta maksaa itteensä kipeäksi. Turhan kalliita nuo herat jne. Varsinkin tuo Total mass

Eli oisko jossain netissä joku hyvä valmis ja laadukas proteiinjuoma, joka riittäisi ilman, että tarvii sekotella kaikkee muuta? Ja kun yleensä saa alennuksia, kun ostaa vähän enemmän. Ja mieluiten myös sellainen, joka auttas palautumaan...

Eli oisko jossain netissä joku hyvä valmis ja laadukas proteiinjuoma, joka riittäisi ilman, että tarvii sekotella kaikkee muuta? Ja kun yleensä saa alennuksia, kun ostaa vähän enemmän. Ja mieluiten myös sellainen, joka auttas palautumaan...

American massblast. Mitään ei tarvi erikseen sekoitella, valmis palkkari.

No kai siinä on jotain eroa tuohon total massiin, joka on puolet kalliimpi? Ja mulle on sanottu ettei se ole niin laadukas, niin mitä se mahtaa meinata?

Ihan hyvää palkkaria se on hinta laatu suhteeltaan jos saat sen kolmella kympillä. Ei siitä kauheasti enempää kannata maksaa. Nettikaupoista löytyy myös hyviä ja edullisia palkkareita, esim massin reco 50e 5kg.

Eli mikä olis hyvää esim. fitnesstukusta? Linkkejä sellasiin proteiinijuomiin, joiden lisäksi ei tarvis sekotella mitään kamaa vaan riittäs sellasenaan?

Eli mikä olis hyvää esim. fitnesstukusta? Linkkejä sellasiin proteiinijuomiin, joiden lisäksi ei tarvis sekotella mitään kamaa vaan riittäs sellasenaan?
Linkitykset nettikauppoihin ovat kiellettyjä.

Ostat vaan sitä American Mass Blastia jos saat 30 tai 40:llä tai Mass Recoveryä. Niihin ei tarvii lisäillä mitään, naamaan vaan reilut setit treenien jälkeen.

Ok minkä verran suosittelette kun sisältää 37g proteiinia, niin olen nyt käyttänyt vain yhtä annosta, mutta kannattaako otaan 1 vai 2 kun kuitenki pyrin syömään melko terveellisesti ja pähkinöitä ym. usein eväänä.

Ok minkä verran suosittelette kun sisältää 37g proteiinia, niin olen nyt käyttänyt vain yhtä annosta, mutta kannattaako otaan 1 vai 2 kun kuitenki pyrin syömään melko terveellisesti ja pähkinöitä ym. usein eväänä.

Aina liian kanssa pärjää, esim. mass recoveryä semmoinen 3-4 mittaa on ihan hyvä enemmänki voi ottaa jos on tarkoitus kasvaa.

Kannattaa muistaa myös, että "halvemmissa" palkkareissa on myös usein suurempi se käyttöannos. Eli vaikka ois euron kaks halvempi niin se pussukka saattaa olla loppupeleissä kalliimpi ratkasu ja sen lisäks ne halvemmat palkkarit maistuu ihan paskalta!

Eli esimerkiksi jotain Fastin tuotetta otetaan reilu desi, kun taas Leaderin palkkaria pitää lyödä 2 dl...

No total massissa on tuo 100g+500ml ja mass blastissä vissiin 100g+300ml ja total massissa proteiinia 40g ja mass blastissa 37 eli ei hirveästi eroja. Eli teidän mielestä pelkkä mass blasti on okei vai?

Kannattaa muistaa myös, että "halvemmissa" palkkareissa on myös usein suurempi se käyttöannos. Eli vaikka ois euron kaks halvempi niin se pussukka saattaa olla loppupeleissä kalliimpi ratkasu ja sen lisäks ne halvemmat palkkarit maistuu ihan paskalta!

Eli esimerkiksi jotain Fastin tuotetta otetaan reilu desi, kun taas Leaderin palkkaria pitää lyödä 2 dl...

Ei sitä pussin kyljessä lukevaa käyttöannosta kannata sokeasti noudattaa. Vai meinaatko että leaderilla on puolet vähemmän protskua ja hiilaria ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom